Urząd Gminy Lubiszyn ogłasza przetarg
- Adres: 66433 Lubiszyn, Plac Jedności Robotniczej
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 957 277 148 , fax. 957 277 136
- Data zamieszczenia: 2018-06-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lubiszyn
Plac Jedności Robotniczej 1
66433 Lubiszyn, woj. lubuskie
tel. 957 277 148, fax. 957 277 136
REGON: 54682200000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowj w Lubnie o sanitariaty, szatnie, hol wejściowy do szkoły, korytarz oraz salę lekcyjną na dzialkach nr 235 i 236/3 obręb Lubno, Plac Wyzwolenia 8, Gmina Lubiszyn - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie obejmuje wykonanie następujących prac budowlanych: • Zabezpieczenie oraz ogrodzenie placu budowy; • Roboty ziemne; • Roboty budowlane demontażowe, montażowe i rozbiórkowe; • Roboty instalacyjne, demontaż i montaż instalacji elektrycznej i sanitarnej;• Wykonanie fundamentów, ścian i stropów; • Wykonanie konstrukcji dachowej oraz pokrycia dachowego; • Wykonanie otworów okiennych, drzwiowych i przejść; • Wykonanie ścian działowych; • Demontaż i montaż stolarki okiennej i drzwiowej; • Wykonanie posadzek, tynków i malowanie; • Wykonanie prac ogólnobudowlanych i remontowych w niezbędnym zakresie • Roboty wykończeniowe. Prace związane z zagospodarowaniem terenu.Z uwagi na rozpoczynające się z dniem 1 września zajęcia szkolne, a planowanym zakończeniem realizacji zadania do dnia 31 października Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia możliwości bezpiecznego korzystania z budynku szkoły. Większość prac, które mogą wpływać na utrudnienia związane z korzystaniem z obiektu lub takie, w których odbywać się będą zajęcia lekcyjne prowadzić należy w okresie wakacyjnym. Szczegółowy zakres w/w prac do wykonania określony został w dokumentacji projektowej budowlanej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form z uwzględnieniem ust. 3) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku składając wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia, b) posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie działalności objętej przedmiotem zamówienia, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu. Uprawnienia – wypis z EDG, KRS potwierdzające uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia, Wiedza i doświadczenie - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości 700 000,00 zł brutto, polegającą na budowie obiektów oraz potwierdzi, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1, Zamawiający żąda w odniesieniu do tych podmiotów złożenia odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną