Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Gaszynie o dodatkowe sale lekcyjne

Gmina Wieluń ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 860 249 , fax. 438 860 260
  • Data zamieszczenia: 2019-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieluń
    Plac Kazimierza Wielkiego 1
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 438 860 249, fax. 438 860 260
    REGON: 73093475000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Gaszynie o dodatkowe sale lekcyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Gaszynie o dodatkowe sale lekcyjne” Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje rozbudowę o część szkolno-przedszkolną budynku szkoły usytuowanego na działce o nr ewidencyjnym 720/2, obręb Gaszyn, gmina Wieluń. Powierzchnia użytkowa projektowana 270,4 m2 Powierzchnia użytkowa szkoły po rozbudowie 715,9 m2 Powierzchnia zabudowy projektowana 320,7 m2 Powierzchnia zabudowy szkoły po rozbudowie 705,3 m2 Kubatura budynku projektowana 1205,8 m3 Kubatura budynku szkoły po rozbudowie 3699,7 m3 Wysokość budynku projektowana 4,52 m Branża ogólnobudowlana: projektowany budynek będzie jednokondygnacyjny o prostej bryle, przykryty stropodachem. W budynku będą znajdować się dwie klasy, szatnie, łazienki dla uczniów i przedszkolaków, WC personelu, łazienka dla personelu, łazienka dla osób niepełnosprawnych, wiatrołap, pokój dyrektora, pomieszczenie porządkowe, magazyn na pomoce dydaktyczne, sprzęt sportowy. Układ konstrukcyjny budynku stanowią: ławy fundamentowe - żelbetowe, ściany - murowane, słupy, podciągi, płyty – żelbetowe, stropy – gęstożebrowe, Branża instalacyjna sanitarna: - instalacja wody zimnej i ciepłej, - instalacja hydrantowa, - instalacja kanalizacji sanitarnej, - instalacja centralnego ogrzewania, - instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej oraz wywiewnej, - przyłącze wodociągowe, - przebudowa przyłącza kanalizacji sanitarnej. Branża instalacyjna elektryczna: - instalacja elektryczna wewnętrzna: instalacja oświetlenia ogólnego i ewakuacyjnego, instalacja siły i gniazd wtykowych, tablica bezpiecznikowa, ochrona przeciwporażeniowa, ochrona przeciwprzepięciowa, - instalacja odgromowa, - elektroenergetyczna wewnętrzna linia zasilająca. Wszelkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Zamówienie obejmuje również zawiadomienie o rozpoczęciu robót budowlanych Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Wieluniu oraz uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu budowlanego. Zamawiający informuje, że posiada ważny dokument upoważniający do rozpoczęcia robót budowlanych tj. decyzję pozwolenia na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 16.10.2019 r. do godz. 13.00 w wysokości: 13 410,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy czterysta dziesięć złotych 00/100). 19.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilka następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (http://www.bip.um.wielun.pl) informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja/spółki cywilne) ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu. Inne dokumenty: a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja) lub przez spółki cywilne należy złożyć jeden dokument, b) pełnomocnictwo (oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; pełnomocnictwo udzielone liderowi/wspólnikowi w przypadku złożenia oferty wspólnej (konsorcjum) lub przez spółki cywilne. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, c) dowód wniesienia wadium, d) Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w ust. 13.3 niniejszej SIWZ, w celu wykazania czy będzie on dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest złożyć „Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia” z wykorzystaniem wzoru– załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach