Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 4 im. Ks. Kazimierza Aleksandra Hamerszmita w Suwałkach wraz z budową drogi wewnętrznej ul. Spokojnej z infrastrukturą

Miasto Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 628 000 , fax. 875 628 098
  • Data zamieszczenia: 2019-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
    ul. Mickiewicza 1
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 875 628 000, fax. 875 628 098
    REGON: 79067103000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 4 im. Ks. Kazimierza Aleksandra Hamerszmita w Suwałkach wraz z budową drogi wewnętrznej ul. Spokojnej z infrastrukturą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 4 im. Ks. Kazimierza Aleksandra Hamerszmita w Suwałkach wraz z budową drogi wewnętrznej ul. Spokojnej z infrastrukturą. 2. Zakres robót obejmuje: Rozbudowę istniejących budynków szkolnych polegająca na dobudowaniu budynku w kształcie litery L Budynek składa się z trzech brył o różnej kubaturze, bryły przykryte dachem dwuspadowym i jednospadowym. Podstawowe parametry budynku: Powierzchnia netto: 2485,25 m2 Powierzchnia użytkowa: 1831,01 m2 Kubatura części rozbudowywanej: 10860,25 m3 Posadowienie budynku na ławach monolitycznych żelbetowych z betonu C25/30. Fundamenty pod konstrukcję budynku zaprojektowano jako stopy i ławy żelbetowe monolityczne. Główna konstrukcja szkoły podstawowej części rozbudowywanej– stropy oparte na ścianach nośnych, płyty stropowe strunobetonowe, stropy klatek schodowych – żelbetowe monolityczne, ściany murowane z pustaków ceramicznych. Dach przykryty papą bitumiczną termozgrzewalną trójwarstwową schowany za ściankami attyk. Ściany zewnętrzne murowane z pustaków ceramicznych wykończone strukturalnym tynkiem cienkowarstwowym silikonowym o różnej kolorystyce. Budynek wyposażony w dźwig osobowy hydrauliczny przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych o wymiarach kabiny 110x140 cm w szybie żelbetowym, udźwig 630 kg, prędkość 0,62 m/s. Podszybie- 100 cm, nadszybie 330 cm, maszynownia w szafie prefabrykowanej, umieszczona na najniższej kondygnacji w odległości do 10 m od szybu i połączona z szybem przepustem 2 x rura PCV o średnicy 110 mm. Dwie pochylnie dla osób niepełnosprawnych wykonane w konstrukcji stalowej zabezpieczone antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe. Budynek wyposażony w instalacje: wody zimnej, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji, wodociągowej hydrantowej p-poż, wewnętrznej instalacji sanitarnej. Wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej w sanitariatach. Instalacje elektryczne i niskoprądowe. Z uwagi na kolizje zaprojektowanego budynku z istniejącymi sieciami co, gazową i sanitarną należy dokonać przebudowy: - sieci c.o.- w zakresie wykonania niezbędnych robót ziemnych wraz z demontażem sieci co. Roboty montażowe zostaną wykonane przez PEC Sp. z o.o. Suwałki. - sieci gazowej - istniejący gazociąg średniego ciśnienia kolidujący z budową szkoły należy przebudować. Projektowany gazociąg będzie połączony z istniejącym gazociągiem: - PE średniego ciśnienia dn 40 mm i PE średniego ciśnienia dn 90 mm, - podłączenie z istniejącym gazociągiem poprzez odcięcie gazociągu przewidzianego do demontażu i podłączenie projektowanego PE dn 40 mufami elektrooporowymi dn40, - połączenie z istniejącym gazociągiem poprzez wyłączenie za pomocą trójnika siodłowego 90/40+mufa termozgrzewalnych 40mm, zasuwa z króćcami PE, - odcięcie istniejącego gazociągu PE dn 40 od gazociągu PE dn 90 poprzez zamknięcie zasuwy, odcięcie gazociągu dn 40 i w sposób trwały zakorkowanie końcówki korkiem termozgrzewalnym. W celu zasilania i włączenia do istniejącej sieci należy wykonać: a. przyłącze sanitarne - dwa przyłącza – od wschodu do proj. studzienki S9 oraz od południa do proj. studzienki S7. Odprowadzenie ścieków bytowych za pomocą rur PVC SN8 o średnicy Ø200mm. b. kanał sanitarny średnicy 200mm z rur PCV SN 8, łączna długość kanału – 152 m. Kanał podłączony do istniejącej studni rewizyjnej Si1 zlokalizowanej w pasie ul. Wojska Polskiego na kanale sanitarnym średnicy DN200mm o rzędnych 175,65/172,54. c. przyłącze wodociągowe –do istniejącego wodociągu z rur PEØ90 zlokalizowanego w ulicy Spokojnej. Zgodnie z warunkami , połączenie z istniejącym wodociągiem należy wykonać za pomocą opaski z zasuwą. Zakup opaski z zasuwą oraz montaż zostanie dokonany przez PWiK w Suwałkach Sp. z o.o. w terminie uzgodnionym w zgłoszeniu rozpoczęcia robót. Przygotowanie wykopu leży po stronie Wykonawcy. Przyłącze wodociągowe z rur PE-RC SDR17 90x5,4mm PN10. Dla poprawy komunikacji oraz zwiększenia miejsc parkingowych budowa ulicy Spokojnej o długości 81,3m, klasy D, kategoria ruchu KR1, jezdnia szerokości 5,5m z kostki betonowej polbruk, chodniki, miejsca postojowe z kostki betonowej polbruk. Pełne uzbrojenie ulicy tj. oświetlenie uliczne, kanalizacja deszczowa oraz sieć teletechniczna. Zamawiający informuje, że obowiązkiem Wykonawcy będzie: - zapewnienie możliwości wykonania robót przez PEC Sp. z o.o. Suwałki oraz ewentualnie innych gestorów sieci jeśli zajdzie taka potrzeba, - wykonanie w 2019r. stanu surowego budynku oraz przebudowa sieci i kolizji - zabezpieczenie prowadzonych robót umożliwiające bezpieczne prowadzenie zajęć szkolnych w istniejących budynkach szkoły 3. Zakres rzeczowy i jakościowy przedmiotu zamówienia określa odpowiednio: a) SIWZ b) Dokumentacja projektowa c) SST d) Istotne postanowienia umowy załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej. 5. Wszystkie nazwy urządzeń i materiałów, jeżeli zostały użyte w SIWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. 7. Obowiązek udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę – Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno – jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 8. Wykonawca będzie zobowiązany do ewentualnego (w przypadku zaistnienia konieczności) udostępnienia placu budowy gestorom sieci prowadzącym roboty. 9. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży kosztorys szczegółowy ofertowy. Kosztorys szczegółowy ofertowy będzie materiałem pomocniczym Wykonawcy i Zamawiającego umożliwiającym: sporządzenie harmonogramu, określenie rodzaju, ilości wykonanych i odebranych robót. Wykonawca winien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego wszelkie zauważone błędy, omyłki, rozbieżności w dokumentacji projektowej i wystąpić do Zamawiającego o wyjaśnienie. Dochodzenie przez Wykonawcę w terminie późniejszym roszczeń z tytułu niezgodności pomiędzy stanem rzeczywistym a stanem określonym w dokumentacji projektowej nie będzie możliwe, a skutki z tego tytułu obciążą Wykonawcę robót. 10. Przedmiar robót dołączony do niniejszej SIWZ jest wyłącznie dokumentem pomocniczym, z którego Wykonawca może skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości: 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) na całość zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suwałkach w Banku Pekao S.A. nr 76 1240 5211 1111 0000 4929 8215 w terminie do dnia 01.02.2019 r. do godz. 10:00 (decyduje termin wpływu środków na rachunek zamawiającego). Wadium w pozostałych formach – oryginały – składa się w Urzędzie Miejskim w Wydziale Budżetu i Finansów, w pokoju nr 147, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie wraz z ofertą. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając, wraz z ofertą, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przedstawiony dokument, musi zawierać w szczególności: 2) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 3) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 5) czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach