Gmina Mokrsko ogłasza przetarg
- Adres: 98-345 Mokrsko, Mokrsko 231
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0 43 841 18 18 , fax. 043 886 32 77
- Data zamieszczenia: 2009-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mokrsko
Mokrsko 231 231
98-345 Mokrsko, woj. łódzkie
tel. 0 43 841 18 18, fax. 043 886 32 77
REGON: 73093465400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokrsko.akcessnet.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa budynku szkolnego w miejscowości Mokrsko -etap I. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Rozbudowa budynku szkolnego w miejscowości Mokrsko -etap I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacjach projektowo - technicznych, przedmiarach robót oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Dokumenty te zamieszczone są na stronie internetowej Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 ).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 p.z.p. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 2 roboty budowlane, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. 2 obiekty kubaturowe o kubaturze nie mniejszej niż 5000 m3 każdy i o wartości wykazanych robót nie mniejszej niż 1.000 000,00 zł brutto każda). b) osoby, które będą kierować robotami lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i są wpisane na listę właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 19994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) w zakresie: - konstrukcyjno-budowlanej- 1 osoba- kierownik budowy, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - 1 osoba- kierownik robót, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba-kierownik robót, i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ich uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykazali, że bank lub spółdzielcza kasa oszczędnościowo-kredytowa, w których wykonawcy posiadają rachunek potwierdza wysokość posiadanych środków finansowych wykonawców lub zdolność kredytową wykonawców na łączną kwotę 1 000 000,00 zł ; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć wymienione niżej dokumenty: 1) Wypełniony FORMULARZ OFERTY, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez Wykonawcę; działające wspólnie osoby fizyczne/ partnerów konsorcjum albo ustanowionego pełnomocnika; 2) OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, podpisane przez Wykonawcę; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (spółka cywilna/ konsorcjum) składają odrębne oświadczenia: podpisane przez każdego z ubiegających się lub podpisane przez ustanowionego pełnomocnika - odrębne dla każdego ubiegającego się. 3) KOSZTORYS OFERTOWY 4) Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wystawione wcześniej będą uznane za aktualne jeżeli będą posiadać adnotację organu wystawiającego dokonaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o treści Aktualne na dzień .......... lub tożsamej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (spółka cywilna/konsorcjum) składają odrębne odpisy lub zaświadczenia. 5) Wykaz osób, które będą kierować robotami lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i są wpisane na listę właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 19994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) w zakresie: - konstrukcyjno-budowlanej- 1 osoba- kierownik budowy, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - 1 osoba- kierownik robót, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba-kierownik robót, i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ich uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego- wzór: załącznik nr 3. 6) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 2 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. 2 obiekty kubaturowe o kubaturze nie mniejszej niż 5000 m3 każdy i o wartości wykazanych robót nie mniejszej niż 1.000 000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór załącznik nr 5. W wykazie należy uwzględnić wyłącznie roboty zakończone przed wszczęciem niniejszego postępowania. 7) Oświadczenie wykonawcy dot. warunków rękojmi - wzór: załącznik nr 4. 8) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 1.000 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający prosi aby w/w dokumenty były włączone do oferty w w/w kolejności i oznaczone : Załącznik nr ...... Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych Za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mokrsko.akcessnet.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont sali gimnastycznej wraz zapleczem w budynku Szkoły Podstawowej nr 81 przy ul. E. Plater 28/32 w Łodzi
Dodano: 2016-07-20 - Remont sal gimnastycznych wraz z zapleczem w Szkole Podstawowej nr 138 przy ul. Św. Franciszka z Asyżu 53 i Szkole Podstawowej nr 143 przy ul. Kuźnickiej 12 w Łodzi
Dodano: 2016-05-31 - BUDOWA boiska wielofunkcyjnego dla Szkoły Podstawowej 152 w Łodzi - 1/SP152/2016
Dodano: 2016-04-15 - Remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Łodzi przy ul. Czajkowskiego 14 realizowany w ramach Programu Rozwoju Bazy Sportowej Województwa Łódzkiego na 2016 r. w oparciu o środki pochodzące z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej
Dodano: 2016-04-14 - Budowa sali sportowej wraz z łącznikiem przy Szkole Podstawowej nr 3 w Łęczycy
Dodano: 2016-02-01 - Remont sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo - sanitarnym przy Szkole Podstawowej nr 1 w Kutnie, ul. Zamoyskiego 1
Dodano: 2015-09-21 - Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Tomaszowie Maz., ul.Świętego Antoniego 29
Dodano: 2015-07-01 - Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem oraz łącznikiem do istniejącej Szkoły Podstawowej Integracyjnej Nr 8 w Sieradzu
Dodano: 2015-06-09 - Remont sali gimnastycznej w budynku Gimnazjum nr 5 w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 117
Dodano: 2015-05-13 - Budowa sali gimnastycznej z łącznikiem stanowiąca rozbudowę budynku Zespołu Szkół w Oporowie.
Dodano: 2014-05-21