Przetargi.pl
Rozbudowa Budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Słowikowie

Gmina Orchowo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-436 Orchowo, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 684 090 , fax. 632 684 090
  • Data zamieszczenia: 2021-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orchowo
    ul. Kościuszki 6
    62-436 Orchowo, woj. wielkopolskie
    tel. 632 684 090, fax. 632 684 090
    REGON: 31101937800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orchowo.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Słowikowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.:„ROZBUDOWA BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W SŁOWIKOWIE” które zostanie wykonane z dofinansowanie pochodzącego ze środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 dla Jednostek Samorządu Terytorialnego. Ponadto przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 9,86 kW do produkcji energii elektrycznej na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Słowikowie. W ramach dostawy i montażu mikroinstalacji fotowoltaicznej przedmiot zamówienia obejmuje: 1) montaż licznika energii elektrycznej wytwarzanej z odnawialnych źródeł energii w celu umożliwienia monitorowania energii powstałej z OZE; 2) wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu, pozwalających na eksploatację instalacji; 3) po zainstalowaniu mikroinstalacji Wykonawca zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego powiadomić o tym fakcie dystrybutora sieci energetycznej (ENERGA-OPERATOR S.A.) poprzez złożenie zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji, nie później niż w terminie 30 dni przed dniem planowanego przyłączenia mikroinstalacji do sieci i uzyskania potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia; 4) sporządzenie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń; 5) przeprowadzenia indywidualnych szkoleń użytkowników mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z przekazaniem instrukcji obsługi i eksploatacji wszystkim użytkownikom. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia powinny być wykonane zgodnie z: –projektem budowlanym, –STWiOR, - przedmiarem robót, - przedmiarem robót mikroinstalacji fotowoltaicznej. 1.Standardy jakościowe. a)standardy jakościowe zostały określone w treści STWiOR oraz w projekcie budowlanym, b)Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7do SIWZ, c)przez całość przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie wszelkie wykonane roboty budowlane związane z wykonaniem zamówienia, d)gwarancja jakości na materiały i roboty budowlane, e)Wykonawca zobowiązany jest udzielić na zastosowane materiały i roboty budowlane min. 3-letniej gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag, f)zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca, g)ewentualne zastosowanie w dokumentacji i przedmiarach robót nazw własnych poszczególnych materiałów należy traktować jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem „lub inne równoważne o nie gorszych parametrach”. Podanie konkretnych nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia, h)jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały, wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku KIO z 14.X.2013 r. sygn. KIO 2315/13),stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań określonych w art. 29 ust.4 ustawy PZP, związanych z realizacją zamówienia. 3.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający na okres realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobami zatrudnionymi do wykonywania zamówienia przed zakończeniem okresu jego realizacji, Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca, zobowiązany jest w ich miejsce zatrudnić inne osoby. 4.Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu zanonimizowanych dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia w/w osób, bądź oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu w/w osób z wykazem wg stanowisk pracy, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia26 czerwca 1974r. –Kodeks pracy (Dz.U. 2019 poz. 1040) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 5.W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców dokumenty, o których mowa w rozdziale III pkt 4 SIWZ, należy przedłożyć wraz kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo, jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby. 6.Wykonawca przez okres realizacji zamówienia, na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia osób wykonujących zamówienie, o których mowa w pkt 3. 7.W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o których mowa w rozdziale III pkt 4 –6 niniejszej SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo zapłacić na rzecz Zamawiającego karę umowną określoną § 20 ust. 2.1 pkt o wzoru umowy. 8.W przypadku zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie lub niewywiązywania się Wykonawcy z obowiązku zatrudnienia osób wykonujących zamówienie, o których mowa w pkt 3, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i/lub naliczyć dodatkowo karę umowną określoną § 20 ust .2.1 pkt p- wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach