Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Sali OSP i przebudowa pomieszczenia garażu w Ludwinowie - II etap

Gmina Łubnice ogłasza przetarg

  • Adres: 98-432 Łubnice, ul. gen. Władysława Sikorskiego 102
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 062 7847027 , fax. 062 7847015
  • Data zamieszczenia: 2010-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łubnice
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 102 102
    98-432 Łubnice, woj. łódzkie
    tel. 062 7847027, fax. 062 7847015
    REGON: 00054085400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglubnice.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Sali OSP i przebudowa pomieszczenia garażu w Ludwinowie - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Sali OSP i przebudowa pomieszczenia garażu w Ludwinowie - II etap, polegający na budowie toalet. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: a) Branża budowlana: - wykucie istniejącej bramy blaszanej, - rozbiórka istniejących schodów na salę, - uzupełnienie oraz wyrównanie istniejących wnęk cegłą, - zamurowanie istniejącego otworu po bramie pustakiem żużlobetonowym, - przygotowanie dwóch otworów okiennych wraz z obsadzeniem nadproży, - montaż okien z PCV szt. 2, - montaż parapetów zewnętrznych z blachy oraz wewnętrznych z PCV, - wykucie istniejących drzwi na salę taneczną, - wykonanie nowych kanałów wentylacyjnych z gotowych kształtek ceramicznych wentylacyjnych, - wykonanie podkładu pod istniejące posadzki z podsypki wraz z zagęszczeniem jej, - wykonanie podkładu betonowego z betonu B10, - wykonanie izolacji poziomej z folii o gr. min. 0,02mm, - wykonanie posadzki betonowej z betonu B20, - wymurowanie nowych ścianek działowych do toalet z pustaka gazobetonowego gr. 8 oraz 12 cm, - wykonanie otworów oraz ułożenie nadproży prefabrykowanych nad drzwiami, - montaż ościeżnic stalowych oraz skrzydeł drzwiowych płytowych (do kabin z nawietrzakami od dołu w postaci kratki bądź tulei wentylacyjnych), - wykonanie tynku pod płytki kat. II, - wykonanie sufitu podwieszonego kasetonowego 60 x60, - licowanie ścian płytkami na pełną wysokość do sufitu, - licowanie posadzek płytkami gresowymi gat. I gr. min. 0,08mm, - wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych w przedsionku toalet, - dwukrotne malowanie ścian wewnętrznych farbami emulsyjnymi zmywalnymi w przedsionku toalet - kolor należy uzgodnić z Zamawiającym w trakcie realizacji zadania, - wykonanie ścianek kabin toalet z laminatu HPL kolor kremowy, b) Branża elektryczna - demontaż istniejących przewodów elektrycznych, - demontaż opraw oświetleniowych, - demontaż gniazd instalacyjnych istniejących, - wykucie bruzd pod przewody elektryczne, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej dostosowanej do projektowanej budowy toalet zgodnie z częścią rysunkową, - montaż gniazd bryzgoszczelnych, włączników, oraz opraw oświetleniowych, - montaż nowej rozdzielni elektrycznej przystosowanej do remontowanego pomieszczenia. c) Branża sanitarna - wykonanie instalacji kanalizacji z rur PCV do zlewów, misek ustępowych, pisuarów oraz kratek zbiorczych posadzkowych dostosowanej do projektowanej budowy toalet zgodnie z częścią rysunkową, - wykonanie instalacji wodnej do zlewów, misek ustępowych, pisuarów dostosowanej do projektowanej budowy toalet zgodnie z częścią rysunkową, - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej dostosowanej do projektowanej budowy toalet zgodnie z częścią rysunkową. Uwaga Szczegółowy zakres robót oraz technologię robót określa projekt budowlano - wykonawczy. Przedmiary robót załączone do specyfikacji są opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu budowlano - wykonawczego. Zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią funkcję pomocniczą. Opis przedmiotu zamówienia określonego zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglubnice.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną