Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Sali OSP i przebudowa pomieszczenia garażu w Ludwinowie

Gmina Łubnice ogłasza przetarg

  • Adres: 98-432 Łubnice, ul. gen. Władysława Sikorskiego 102
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 062 7847027 , fax. 062 7847015
  • Data zamieszczenia: 2009-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łubnice
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 102 102
    98-432 Łubnice, woj. łódzkie
    tel. 062 7847027, fax. 062 7847015
    REGON: 00054085400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubnice.akcessnet.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Sali OSP i przebudowa pomieszczenia garażu w Ludwinowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie rozbudowy budynku Sali OSP i przebudowy budynku garażu w Ludwinowie. Zakres prac obejmuje: a) Roboty w zakresie branży budowlanej: - wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych, - wykonanie podkładów, izolacji przeciwwilgociowych i warstw wyrównawczych pod posadzki, - wykonanie posadzek z płytek o wymiarach 30x30 cm, - okładziny schodów z płytek 30x30 cm, - licowanie ścian płytkami o wymiarach 20x20 cm, - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych, - montaż okien rozwieranych i uchylno - rozwieranych jednodzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. do 1.0 m2, - montaż okien rozwieranych i uchylno - rozwieranych jednodzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. do 1,5m2, - montaż okien rozwieranych i uchylno - rozwieranych dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. ponad 2,5 m2, - montaż drzwi wewn. z PCV z wypełnieniem pełnym z obróbką obsadzenia, - podokiennki zewnętrzne z blachy ocynkowanej malowanej w kolorze brąz z końcówkami zamykającymi z PCV, - osadzenie podokienników wewnętrznych, - dostawa i montaż bramy garażowej segmentowej z napędem ręcznym z przekładnią łańcuchową, - skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone, - ościeżnice stalowe dla drzwi wewnątrzlokalowych, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich bez gruntowania, - gruntowanie podłoży - powierzchnie pionowe, powierzchnie poziome, - balustrady schodowe z prętów stalowych osadzone i zabetonowane w co trzecim stopniu o masie do 10 kg , b) Roboty w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnej: - Rurociągi miedziane lutowane na miękko, - Podejścia dopływowe do zaworów czerpalnych, grzejnika wody przepływowej, płuczek ustępowych, - Montaż zaworów czerpalnych, - Montaż baterii umywalkowych lub zmywakowych ściennych, - Montaż rurociągów z PCV, - Montaż czyszczaków kanalizacyjnych z PCV , - Montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem gruszkowym, - Montaż ustępów pojedynczych z płuczkami z tworzyw sztucznych lub porcelany kompakt, - wpusty ściekowe, c) Roboty w zakresie instalacji c.o.: - montaż kotła stalowego wodnego o wyd. 25 kW, - montaż pompy obiegu c.o. oraz zaworu mieszającego z napędem, - montaż rurociągów c.o miedzianych, - montaż zaworów przelotowych lub zwrotnych, - montaż zaworów termostatycznych, - naczynie wzbiorcze przeponowe o poj. całk. do 25 dm3, - płukanie instalacji c.o., - próba szczelności instalacji c.o., - montaż grzejników stalowych dwupłytowych, - wykonanie izolacji rurociągów otulinami, Zakres prac towarzyszących robotom podstawowym: a) organizacja placu budowy, uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego leży po stronie Wykonawcy (zgodnie z art. 20 i art. 40 Ustawy o drogach publicznych wymagane jest uzyskanie zezwolenia zajęcia pasa drogowego na realizację robót -z uiszczeniem opłaty za zajęcie). b) zapewnienie w trakcie prowadzenia robót bezpiecznego przechodzenia pieszych i przejazdu samochodów przez teren w którym prowadzi roboty: Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność za funkcjonowanie ruchu kołowego i pieszego do czasu zakończenia i odbioru robót, właściwe oznakowanie terenu robót (zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu bezpieczeństwa), prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo ruchu kołowego i pieszego. c) uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. d) powyższe prace należy wykonać zgodnie z, obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową. e) wykonywania wszelkich czynności dodatkowych wynikających z przyjętej technologii wykonania robót, Uwaga Szczegółowy zakres robót oraz technologię robót określa projekt budowlano - wykonawczy. Przedmiary robót załączone do specyfikacji są opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu budowlano - wykonawczego. Zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią funkcję pomocniczą. Wszystkie wymiary należy sprawdzić na miejscu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNEK-1 Posiadania przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem art. 22 ust. 1 i ust. 2 oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 Nr. 171, poz. 1058) WARUNEK-2 Posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: a) dysponuje lub będzie osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia (kierownik budowy) które posiadają uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej i konstrukcyjno - budowlanej, w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, b) osoby kierujące realizacją zamówienia posiadają prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, c) wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej dwie roboty w zakresie przebudowy i rozbudowy budynku użyteczności publicznej i wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł (siedemdziesiąt tysięcy zł) netto każda. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykazanie realizacji przebudowy i rozbudowy budynku użyteczności publicznej, w zakres której wchodziły roboty budowlane wewnętrzne, roboty w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, oraz roboty w zakresie instalacji c.o. WARUNEK-3 Znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie warunku 1: 1. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 Nr. 171, poz. 1058)) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 3 do SIWZ -data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 Nr. 171, poz. 1058) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 2 do SIWZ o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - data wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - data wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie warunku 2: 1. Wykaz osób i podmiotów (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 1 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 3. Przedłożone przez wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziane do realizacji niniejszego zamówienia osoby posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz ważne w dniu składania oferty zaświadczenie, iż są członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa) - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz, sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ wykonanych robót budowlanych w zakresie przebudowy i rozbudowy budynku użyteczności publicznej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym o podobnym charakterze tj. - wykonanie przebudowy i rozbudowy budynku użyteczności publicznej, w zakres której wchodziły roboty budowlane wewnętrzne, roboty w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, oraz roboty w zakresie instalacji c.o. i wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł (siedemdziesiąt tysięcy) netto każda, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 6. Potwierdzeniem należytego wykonania robót jest każdy dokument wystawiony na wykonawcę, w którym istnieje zapis potwierdzający należyte wykonanie robót, okres, zakres wykonanych robót oraz ich wartość. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie warunku 3: 1. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy zł) - data wystawienia nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert. 2. Polisa lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy zł) - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa wyżej są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty, sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubnice.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach