Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Staniszcze Małe - Spórok

Gmina Kolonowskie ogłasza przetarg

  • Adres: 47-110 Kolonowskie, ul. ks. Czerwionki
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 611 140 , fax. 077 4611140, 4611200
  • Data zamieszczenia: 2019-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolonowskie
    ul. ks. Czerwionki 39
    47-110 Kolonowskie, woj. opolskie
    tel. 774 611 140, fax. 077 4611140, 4611200
    REGON: 52799000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolonowskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Staniszcze Małe - Spórok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Staniszcze Małe - Spórok Zakres robót obejmuje m.in. dobudowę do budynku szkoły parterowego segmentu mieszczącego salę zajęć lekcyjnych, jadalnię z zapleczem kuchennym, dwa pomieszczenia wc - chłopców i dziewcząt (pełniące również funkcje wc dla niepełnosprawnych) oraz łącznik łączący wejście do oddziału przedszkolnego i do budynku szkoły od strony parkingu. Poziom posadzki łącznika dopasowany do posadzki przy wejściu do szkoły. Dostęp do projektowanej części dla osób niepełnosprawnych projektowaną pochylnią w elewacji zachodniej. Projektowana dobudówka będzie jednokondygnacyjna, niepodpiwniczona, murowana, elewacja wykończona cegłą klinkierową dopasowaną kolorystycznie do istniejącej elewacji szkoły. Dach płaski kryty papą. Część dobudowana będzie oddzielną strefą pożarową. Planowany jest następujący zakres robót budowlanych: - demontaż części ogrodzenia placu zabaw i terenu szkoły, - demontaż latarni wraz z przyłączem, - rozbiórka części nawierzchni z kostki brukowej, - rozbiórka schodów do oddziału przedszkolnego oraz do szkoły od strony parkingu, - wykopy pod ławy i stopy fundamentowe, - ułożenie warstwy chudego betonu, - deskowanie, zbrojenie i betonowanie fundamentów, - ułożenie izolacji poziomej i pionowej fundamentów, - murowanie ścian części podziemnej, - ułożenie izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej ścian części podziemnej, - przebudowa przyłącza wody, - wymiana studzienki na przyłączu kanalizacji sanitarnej, - zasypanie wykopów, - zagęszczenie podłoża pod posadzką parteru, - ułożenie warstwy chudego betonu pod posadzką, - ułożenie izolacji przeciwwilgociowej, poziomej ścian, - murowanie ścian przyziemia wraz z montażem nadproży, - deskowanie, zbrojenie i betonowanie stropu monolitycznego nad łącznikiem wieńca obwodowego w poziomie montażu stropu nad zasadniczą częścią dobudowy, - montaż prefabrykowanych płyt stropowych nad zasadniczą częścią budynku, - docieplenie ścian zewnętrznych budynku, - murowanie elewacji z cegieł klinkierowych, - docieplenie stropodachu, - montaż obróbek blacharskich oraz pokrycia dachu, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - murowanie ścianek działowych, - montaż instalacji wewnętrznych – wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, energii elektrycznej, grzewczej oraz wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła, - roboty tynkarskie i posadzkowe, - roboty okładzinowe ścian i posadzki, - montaż konstrukcji ściany mobilnej między jadalnią i salą lekcyjną, - montaż obudowy z płyt g-k przewodów wentylacji mechanicznej, - roboty malarskie, - montaż wyposażenia zaplecza kuchennego armatury sanitarnej w toaletach, - montaż opraw oświetlenia, gniazd i wyłączników, - roboty związane z zagospodarowaniem terenu wokół budynku, - roboty porządkowe. Ponadto z racji zwiększenia powierzchni ogrzewanej wymagana jest wymiana kotła grzewczego na olej opalowych – wymagana moc kotła 75 kW. Parametry techniczne budynku. a) przed inwestycją: - powierzchnia zabudowy 325,47 m2 - powierzchnia użytkowa 638,4 m2 - kubatura 2734 m3 b) po inwestycji - powierzchnia zabudowy 573,41 m2 - powierzchnia użytkowa 845,80 m2 - kubatura 3824,87 m3 - w tym część dobudowana - powierzchnia zabudowy 247,94 m2 - powierzchnia użytkowa 207,40 m2 - kubatura 1090,86 m3 Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 25 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych, 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Kolonowskie nr 31 8909 1016 2001 0005 9864 0004 Na poleceniu przelewu należy zamieścić nazwę lub numer postępowania, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodna z okresem związania ofertą. 3. Oryginał wadium wniesionego w formie podanej w pkt. b, c, d, e winno być dołączone do oferty jako odrębny dokument niezłączony z ofertą w sposób trwały, a kopię tego dokumentu załączyć do oferty. Kopia wniesienia wadium w formie przelewu bankowego winna być również załączona do oferty. 4. Poręczenie lub gwarancja winne zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp powinny również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. Poręczenie lub gwarancja musi być wystawione na Zamawiającego tj. Gmina Kolonowskie, ul. Ks. Czerwionki 39, 47-110 Kolonowskie. 5. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: 1) Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. – załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Kosztorys ofertowy, 4) Stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem kopię) lub dokument, z którego będzie wynikało umocowanie do podpisania oferty – (jeśli dotyczy), 5) Zobowiązanie innego podmiotu, w przypadku gdy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ (jeśli dotyczy), 6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (jeśli dotyczy), 7) Dowód wniesienia wadium (nie dotyczy formy pieniężnej tj.: przelewu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach