Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Przedszkola Samorządowego wraz z infrastrukturą w miejscowości Milejów -Osada

Gmina Milejów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-020 Milejów, ul. Partyzancka 13A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7572026 , fax. 081 7572385
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milejów
    ul. Partyzancka 13A 13A
    21-020 Milejów, woj. lubelskie
    tel. 081 7572026, fax. 081 7572385
    REGON: 43101955000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Przedszkola Samorządowego wraz z infrastrukturą w miejscowości Milejów -Osada
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa budynku Przedszkola Samorządowego wraz z infrastrukturą w miejscowości Milejów-Osada. 2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) projekcie budowlanym, 2) szczegółowej specyfikacji technicznej, c) przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji 3. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV 45.21.41.00-1, 45.11.11.00-9, 45.21.47.00-7, 45.33.10.00-6, 45.23.13.00-8 4. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć że zawsze w takim przypadku dopuszcza się oferty równoważne ( to znaczy nie gorsze pod względem technicznym i jakościowym od wskazanych w opisie). 5. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 50 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: a) dysponuje osobami przewidzianymi do pełnienia funkcji kierowników robót, którzy posiadają wymagane uprawnienia zawodowe w branżach: - ogólnobudowlanej, - sanitarnej, - elektrycznej, oraz są wpisani do Izby Inżynierów Budownictwa, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą (spełnia/nie spełnia) na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. 3. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tzn. przewidzianych do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz kierownika robót (branżyści) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz zakres wykonywanych przez nich czynności; do wykazu należy dołączyć uprawnienia zawodowe w odpowiednich branżach oraz aktualny dokument wpis do Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 6 do SIWZ, 3) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN, 4) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 7 do SIWZ, 5) wykaz producentów materiałów przeznaczonych do wbudowania - załącznik nr 9 do SIWZ, 6) oświadczenie o udzieleniu gwarancji - załącznik nr 8 do SIWZ, 7) wykaz zawierający przynajmniej jedno zadanie, o zbliżonym do niniejszego przedmiotu zamówienia zakresie i wartości ( w tym realizacja kuchni), zrealizowane w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, t.j. 01-06-2004 do 01-06- 2009r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę /y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w ust. 1 pkt. 1 i 4 przedstawia każdy z wykonawców oddzielnie , dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 2,3, 5, 6 i 7 wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mogą składać łącznie. 4. W przypadku składania ofert przez konsorcjum do ofert należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. milejow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach