Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego w Przysusze w ramach realizacji zadania „Polska szkoła ekologii - utworzenie interdyscyplinarnego centrum odpowiedzialnej edukacji ekologicznej"

Powiat Przysuski ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Aleja Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 752 553 , fax. 486 753 672
  • Data zamieszczenia: 2020-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Przysuski
    Aleja Jana Pawła II 10
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 486 752 553, fax. 486 753 672
    REGON: 67022319000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przysucha.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego w Przysusze w ramach realizacji zadania „Polska szkoła ekologii - utworzenie interdyscyplinarnego centrum odpowiedzialnej edukacji ekologicznej"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia: Rozbudowa budynku Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego w Przysusze w ramach realizacji zadania „Polska szkoła ekologii - utworzenie interdyscyplinarnego centrum odpowiedzialnej edukacji ekologicznej" Klasyfikacja robót wg. Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45000000-7 Roboty budowlane, 45110000-1 Roboty przygotowawcze, 45112700-2 Roboty w zakresie kształtowanie terenu, 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie budynków, 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne roboty specjalistyczne 45261000-4 Wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych, 45261100-5 Wykonanie konstrukcji dachowych 45261210-9 Wykonanie pokryć dachowych, 45262000-1 Specjalistyczne roboty budowlane inne niż dachowe, 45262300-4 Betonowanie, 45262310-7 Zbrojenie, 45262500-6 Roboty murarskie i murowe, 45300000-0 Roboty instalacyjne, 45320000-6 Roboty izolacyjne, 45324000-4 Roboty w zakresie okładzin tynkowych, 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 Roboty tynkarskie, 45430000-0 Pokrywanie posadzek i ścian, 45440000-3 Roboty malarskie, 45443000-4 Roboty elewacyjne, 45421100-4 Instalowanie okien i drzwi, 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektryczny, 45232200-4 Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych, 45310000-0 Wykonanie instalacji budowlanych, 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne, 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania, 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego, 71355000-1 Usługi pomiarowe, 71400000-2 Usługi architektoniczne planowania przestrzennego i zagosp. terenu, 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją, Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz wykonanie rozbudowy o segment „C” budynku Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego /PCKZ/- Zespołu Szkół nr 2 przy ul. Warszawskiej 28 w Przysusze a także uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Rozbudowywany segment C: powstanie na miejscu stolarni, jako jednokondygnacyjny bez podpiwniczenia z fundamentami żelbetowymi, ściany murowane metodą tradycyjną docieplone. Segment C połączony jest z pozostałymi łącznikiem. W zakresie robót, wystąpią w szczególności: 1) Prace projektowe: - opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie skutecznego pozwolenia na budowę. 2) Roboty budowlane w zakresie : A. Roboty rozbiórkowe: - Zdjęcie warstwy humusu z terenu objętego zadaniem do ponownego wykorzystania, B. Roboty budowlane i montażowe: - Wykonanie wykopów pod fundamenty, - Wykonanie ław i ścian fundamentowych, - Wykonanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych zgodnie z zatwierdzonym projektem, - Wykonanie stropodachu zgodnie z zatwierdzonym projektem, - Montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie docieplenia posadzki w całym budynku, - wykonanie wykładzin podłogowych, ściennych oraz posadzek gressowych w pomieszczeniach sanitarnych oraz korytarzach, - wykonanie robót wykończeniowych - malowanie farbą olejna, emulsyjną, - wykonanie cokołu z cegły klinkierowej, - wykonanie opasek wokół budynku wraz z montażem nowych obrzeży betonowych i wykonaniem nowego ukształtowania terenu przy budynku, - Wykonanie przyłącza wodno – kanalizacyjnego do budynku, - Wykonanie przyłącza teleinformatycznego do budynku, - Wykonanie przyłącza centralnego ogrzewania do budynku. 3) Opis szczegółowy zmian projektowych - Wykonanie łącznika do istniejących obiektów : segmenty A i B - wykonanie chodnika, opaski i placu postojowego - wykonanie nowoprojektowanego chodnika umożliwiającego wejście do budynku osobom niepełnosprawnym z np. betonowych płyt chodnikowych 50 x 50 x7 cm, z betonowymi obrzeżami chodnikowymi 8x30x100 cm, usytuowanymi na ławie betonowej. - Wykonanie ścianek działowych lub przebić zgodnie z nową funkcja budynku, - Montaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie z nową funkcją budynku, - Wykonanie instalacji elektrycznej w segmencie C według jego funkcji na bazie instalacji energetycznej całego budynku, - Przyłączenie z istniejącego budynku i wykonanie instalacji grzewczej c.o., - Wykonanie instalacji wod-kan z przyłączeniem do instalacji istniejącego obiektu, - Uporządkowanie terenu zielonego, humusowanie z obsianiem trawą, Wykonawca zamówienia winien zapewnić sporządzenie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych przez osoby o odpowiednich uprawnieniach budowlanych. Wykonawca zamówienia w oparciu o zaakceptowane przez Zamawiającego propozycje rozwiązań, oraz uzyskane warunki rozbudowy od właścicieli lub użytkowników urządzeń podziemnych lub nadziemnych, kolidujących z planowanymi robotami sporządzi niezbędną dokumentację projektową, oraz uzyska jej uzgodnienie ze wszystkimi koniecznymi służbami. Dokumentacja projektowa będzie podstawą do uzyskania pozwolenia na budowę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość zamówienia. Prace projektowe i roboty budowlane powinny być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami prawnymi. Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą programu funkcjonalno – użytkowego stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Termin realizacji zamówienia: do 15 listopada 2021r. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego wykonania i rozliczenia zamówienia ale nie wcześniej niż 29.01.2021r. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 zł) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). Okres ważności wadium powinien obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Pekao S.A. Oddział w Przysusze, ul. Krakowska 33 Nr rachunku: 90 1240 5703 1111 0000 4903 1652 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku zamawiającego. Uwaga: Wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek zamawiającego niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek zamawiającego, czy też innego banku. Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Brak opisu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poza oświadczeniami potwierdzającymi brak podstaw wykluczenia oferta powinna również zawierać: a) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr1 do SIWZ), b) W przypadku, gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa, c) Dowód wpłaty wadium, d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze danego Wykonawcy . Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile jest to wiadome. e) Wykonawca składając ofertę informuje Zamawiającego czy wybór Jego oferty prowadził będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług składając wypełniony - załącznik nr2 do formularza oferty (oświadczenie należy złożyć w oryginale), f) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu (w oryginale) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP załącznik nr2 do SIWZ składa każdy z podmiotów składający wspólną ofertę. W związku z faktem, iż Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach