Przetargi.pl
Rozbudowa budynku OSP w Smykowie na potrzeby świetlicy wiejskiej

Gmina Daleszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 26-021 Daleszyce, pl. Staszica 9
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 3171693 , fax. 0-41 3171693
  • Data zamieszczenia: 2014-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Daleszyce
    pl. Staszica 9 9
    26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 3171693, fax. 0-41 3171693
    REGON: 29101004000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku OSP w Smykowie na potrzeby świetlicy wiejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku OSP w Smykowie. Obiekt zlokalizowano w msc. Smyków, gm. Daleszyce na dz. nr ewid. 511/2. Projektowana rozbudowa i przebudowa przewiduje zmiany funkcjonalne związane z funkcjonowaniem jednostki OSP w pomieszczeniach na parterze. Nadbudowa natomiast przewiduje wykonanie pomieszczeń z przeznaczeniem na świetlice wiejską. Obie funkcje posiadać będą własne zaplecza socjalne i sanitarne i będą w stanie funkcjonować oddzielnie. DANE LICZBOWE INWESTYCJI pow. użytkowa - 346,80 m2, pow. zabudowy - 220,65 m2, kubatura - 969,00 m3. Inwestycja obejmuje także zmianę przeznaczenia części pomieszczeń, demontaż części ścian i innych elementów, wykonanie nowych pomieszczeń, montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej. W związku z modernizacją instalacji wewnętrznych oraz innymi pracami wszystkie pomieszczenia wymagać będą prac wykończeniowych (wykonanie lub uzupełnienia tynków, malowanie, posadzki). W zakresie zadania są również prace wyburzeniowe i rozbiórkowe (wiatrołap, dach, ściany szczytowe, strop w części garażowej). Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt składować, wywozić materiały rozbiórkowe na miejsce wskazane przez Zamawiającego bądź zaakceptowane przez niego. W wycenie zadania należy uwzględnić również prace zewnętrzne związane z zagospodarowaniem działki (parking, nawierzchnie utwardzone, nawierzchnie zielone oraz pozostałe ujęte w projekcie.) Dodatkowo należy uwzględnić w wycenie wykonanie podprzybitki oraz dostawę i montaż krzesełka przy-schodowego (wraz z projektem wykonawczym) wg wytycznych opracowania projektowego. Szczegółowy opis całości zadania jest zawarty w załącznikach: - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - Dokumentacja projektowa. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie całości inwestycji zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi Polskimi Normami i Aktami Prawnymi. Za zakończenie Inwestycji uznaje się dostarczenie Zamawiającemu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wydanej przez stosowny organ. Wszystkie niezbędne uzgodnienia, badania, zgłoszenia po stronie Wykonawcy. Wycenę całości zadania należy przeprowadzić w oparciu o Projekt Budowlany. Przedmiar robót należy traktować jedynie pomocniczo i nie jest podstawą do wyceny Inwestycji. W przypadku zauważenia nieprawidłowości w Projekcie lub rozbieżności należy o tym fakcie poinformować Zamawiającego przed złożeniem oferty, zastrzeżenia zgłoszone przez Wykonawcę po jego wyborze nie będą stanowić podstawy do roszczeń względem Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza do stosowania materiały zamienne pod warunkiem, zastosowania elementów o parametrach nie gorszych niż podane w dokumentacji. Wycenę zadania należy podać, jako sumę trzech składowych (remiza, świetlica, roboty instalacyjne). Wybrany wykonawca przed podpisaniem Umowy zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu kosztorysy wykonane metodą szczegółową dla poszczególnych części składowych zadania oraz przedstawić harmonogram robót. Wykonawcy przed złożeniem oferty zobowiązani są do wykonani wizji lokalnej i zapoznania ze stanem faktycznym przedmiotowej inwestycji. Wszelkie niezbędne projekty wykonawcze po stronie wybranego Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452232008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w jednej z niżej wymienionych form przed upływem terminu składania ofert: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium w pieniądzu wpłacać należy przelewem na konto depozytowe zamawiającego w Banku Spółdzielczego Daleszyce - Górno w Daleszycach Plac Staszica 32 26-021 Daleszyce ; Nr konta: 04 8485 0009 0000 0130 9000 0002. 4. Dokument przelewu należy opisać, np: Wadium - Rozbudowa budynku OSP w Smykowie na potrzeby świetlicy wiejskiej. 5. Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione w terminie, jeżeli do dnia i godziny otwarcia ofert kwota wadium będzie zaksięgowana na koncie Zamawiającego. 6. Dowód wniesienia wadium w jednej lub kilku spośród form wskazanych w rozdz.X pkt 2 niniejszego SIWZ należy załączyć do oferty. 7. Poręczenia i gwarancje obejmować winny termin związania Wykonawcy ofertą, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 8. Gwarancje wadialne winny zawierać co najmniej bezwarunkowe i nieodwołalne w okresie obowiązywania i wymagalne na pierwsze żądanie zobowiązanie gwaranta (ubezpieczyciela, banku) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zatrzymania wadium - zgodnie z przepisami ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Na wniosek wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.daleszyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach