Przetargi.pl
Rozbudowa budynku OSP w Łubcu

Gmina Leszno ogłasza przetarg

  • Adres: 05-084 Leszno, Aleja Wojska Polskiego 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7258005, 7259035, 7258452 , fax. 22 7258552
  • Data zamieszczenia: 2016-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Leszno
    Aleja Wojska Polskiego 21 21
    05-084 Leszno, woj. mazowieckie
    tel. 22 7258005, 7259035, 7258452, fax. 22 7258552
    REGON: 01327137000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leszno.bipgminy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku OSP w Łubcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Zakres robót obejmuje: 1. Wykonanie robót wykończeniowych w rozbudowanej części na parterze - pomieszczenia świetlicy (sala zebrań, łazienki, pomieszczenie porządkowe, wiatrołap). Należy wykonać tynki, malowanie, posadzki, okładziny ścian (glazura w łazienkach w kolorystyce szaro - seledynowej i szaro - pomarańczowej) i posadzek. 2. Wydzielenie pokoju dyrektora ścianką z przeszkleniem i drzwiami. 3. Zamontowanie stolarki drzwiowej i okiennej. 4. Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych; ułożenie gresu na schodach wejściowych (od strony północnej) i do kotłowni. 5. W istniejącej części świetlicy należy przebudować ściany zewnętrzne - wykuć otwory, zamontować nadproża. Należy rozebrać istniejącą okładzinę ścienną (boazeria) i częściowo uzupełnić tynki i przecierki tynków oraz wykonać obudowy z płyt GK z izolacją z wełny mineralnej. Należy zamontować podokienniki z konglomeratu. 6. Wykonanie tynków zewnętrznych części istniejącej i wierzchniej wyprawy całego obiektu, montaż podokienników zewnętrznych stalowych i wykonanie podbitki (w kolorze brązowym). Wykonawca musi uwzględnić wykonanie elewacji w dwóch kolorach (jeden w intensywnej barwie ok. 40procent). 7. Wykonanie wewnętrznej instalacji wod.- kan. i co w poziomie parteru, zamontowanie natrysku i wc oraz wydzielenie ich ściankami murowanymi w pomieszczeniu garażu (ściany wyłożyć glazurą, podłogi gresem). 8. Wykończenie tynków wewnętrznych w garażu z pomalowaniem ścian farbą odporną na silne zabrudzenia (lamperie) i ścieranie; podłączenie w garażu instalacji wod.- kan. z zabudową w kanałach odpornych na zniszczenie. 9. Wykonanie przykanalika kanalizacji sanitarnej i szczelnego zbiornika na ścieki, wykonanie przyłącza wodociągowego. 10. Wykonanie instalacji elektrycznej w poziomie parteru oraz w garażu wraz z tablicą oddziałową i przyciskiem wyłącznika p. poż., wykonanie dodatkowych gniazdek elektrycznych w Sali zebrań na I piętrze. 11. Wykonanie pozostałej instalacji odgromowej 12. Wykonanie nawierzchni drogi dojazdowej z kostki brukowej na podbudowie z tłucznia i warstwie odsączającej. 13. Wykonanie nawierzchni miejsc postojowych z drogą manewrową z płyt betonowych EKO. 14. Wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej. 15. Wykonanie opaski wokół budynku. 16. Wykonanie rozbiórki istniejącego budynku świetlicy (budynek zlokalizowany od strony północnej). 17. Wykonanie ogrodzenia panelowego od frontu wraz z furtką i bramami wjazdowymi oraz ogrodzenia betonowego od strony wschodniej, zachodniej i południowej. 18. Przełożenie instalacji telefonicznej z istniejącej świetlicy do pomieszczenia dyrektora świetlicy na parterze nowego budynku. 19. Montaż deski odbojowej z płyty MDF na ciągach komunikacyjnych (min. 30cm, kolor brązowy). 20. Dostawa i montaż szyldu z liter malowanych OSP ŁUBIEC. 3.2. Szczegółowy zakres oraz technologia wykonywanych robót ujęte są: w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w dokumentacji kosztorysowej. 3.3. Zamawiający dopuszcza, iż Wykonawca może powierzyć wykonanie robót podwykonawcy/om w zakresie robót instalacyjnych, elektrycznych, prac brukarskich. 3.4. Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie w budownictwie oraz przekaże stosowne dokumenty Zamawiającemu w trakcie odbioru końcowego robót. 3.5. Zamawiający umożliwi Wykonawcy korzystanie z energii elektrycznej i wody zlokalizowanych na budowie. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do wykonywania robót do zainstalowania liczników pomiaru. Rozliczenie Wykonawcy z tego tytułu nastąpi na podstawie wskazań zainstalowanych liczników. 3.6. Po stronie Wykonawcy będzie zagrodzenie terenu ogrodzeniem, w taki sposób, aby nikt nieupoważniony nie miał wstępu na teren budowy. Wykonawca zapewni przejezdność dla samochodu bojowego OSP Łubiec. 3.7. Wykonawca oznakuje teren rozbiórki. 3.8. Wykonawca przed wmontowaniem materiałów wykończeniowych (glazura, terakota, farby, sprzęt elektryczny, urządzenia sanitarne i inne urządzenia) ma obowiązek uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego. Wykonawca bezwzględnie ustala protokolarnie z Zamawiającym kolorystykę i rodzaj wmontowywanych i wbudowywanych materiałów i armatury w budynek. 3.9. Po stronie Wykonawcy będzie wywóz odpadów budowlanych (śmieci, gruz) zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz udokumentowanie potwierdzające złożenie ich na właściwych składowiskach. 3.10. Materiały z rozbiórek wskazane przez Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek przekazać do Urzędu Gminy. 3.11.Wykonawca zobowiązany jest do dołożenia wszelkich starań nie uszkodzenia wykonanego zakresu rozbudowy z I etapu. W przypadku stwierdzenia takich uszkodzeń, Wykonawca będzie zobowiązany do ich naprawy lub pokrycia kosztów naprawy. 3.12. Zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji w terenie oraz zapoznanie się z dokumentacją projektową. 3.13. Wykonawca może wykonać roboty rozbiórkowe istniejącego budynku świetlicy (budynek zlokalizowany od strony północnej) nie wcześniej niż od 4 maja 2016 r. ze względu na odbywające się tam zajęcia dla dzieci i młodzieży. 3.14. Po stronie Wykonawcy będzie zapewnienie geodezyjnego wytyczenia oraz zapewnienie obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionych geodetów w 2 egzemplarzach. 3.15. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do sporządzenia projektu BIOZ, wykonania wszelkich badań i prób. 3.16. Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia w ofercie kosztów materiałów zgodnych z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3.17. W przypadku materiałów i urządzeń, przy których są podane nazwy techniczne w projekcie budowlanym, należy użyć materiały i urządzenia wskazane lub równoważne. Wykonawca wpisując do kosztorysu ofertowego materiały i urządzenia równoważne jest obowiązany dołączyć do oferty opis, karty katalogowe, certyfikaty, obliczenia konstrukcyjne. Wykonawca proponujący inne urządzenia i materiały zobowiązany jest wykazać, że są one równoważne jakościowo i spełniają wymagane projektem normy, parametry i standardy poparte atestami i certyfikatami dopuszczającymi je do obrotu na rynku materiałów budowlanych oraz stosowania w budownictwie. Podane w dokumentacji technicznej (projektowej) typy urządzeń i materiałów oraz producentów należy traktować jako podane przykładowo i pomocniczo do sporządzania oferty. Jednakże proponowane i kalkulowane przez Wykonawców w ofercie urządzenia i materiały muszą posiadać nie gorsze parametry techniczne i jakościowe od opisanych w projekcie technicznym. 3.18. W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a wynikające ze specyfiki i technologii robót. 3.19. Obowiązki Wykonawcy przy wykonywaniu zadania określone są szczegółowo w § 4 pkt. 2 wzoru umowy. 3.20. Zamawiający dopuszcza płatność częściową. Termin wykonania I zakresu do dnia 15 maja 2016 r. - w zakresie tym powinny być uwzględnione prace budowlano-remontowe w pomieszczeniach świetlicy, prace instalacyjne, inne prace wykończeniowe w całym budynku, jeżeli warunki atmosferyczne pozwolą mogą być uwzględnione niektóre prace na zewnątrz budynku. I zakres robót nie może przekroczyć kwoty 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł). II zakres robót - obejmuje pozostałe prace w terminie wykonania do 29 lipca 2016 r. z pozostałą kwotą do zapłaty. Wykonawca złoży harmonogram rzeczowo-finansowych, w którym uwzględni w/w zapisy. Termin płatności obydwu faktur 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leszno.bipgminy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach