Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubzinie – etap III

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39100 Ropczyce, ul. Krisego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2017-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1
    39100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 52472000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubzinie – etap III
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia pn. „Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubzinie – etap III”, realizowanego w ramach zadania p.n. „Remont budynku OSP w Lubzinie”, jest wykonanie robót wykończeniowych na piętrze i klatce schodowej z instalacjami wewnętrznymi oraz montażem stolarki drzwiowej wewnętrznej w rozbudowanej dwukondygnacyjnej części istniejącego budynku OSP wraz z robotami towarzyszącymi, na działkach nr ewid. 482/17 oraz 482/5 w Lubzinie gm. Ropczyce, zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiarem robót stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót w zakresie i rodzaju określonym w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz w przedmiarach robót stanowiących załącznik Nr 4 do SIWZ, w tym wykonanie m.in. następujących robót, w sposób niżej opisany: - montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z ościeżnicami klatki schodowej i piętra w rozbudowanej części budynku OSP, - wykonanie sufitu podwieszanego z płyt G-K wodoodpornych wraz z wykończeniem na klatce schodowej i piętrze, - wykonanie izolacji termicznej sufitu podwieszanego wełną mineralną gr. 25 cm oraz izolacji przeciwwilgociowej, - wykonanie tynków ścian kat III klatki schodowej, piętra i wiatrołapu, - wykonanie okładzin ściennych z płytek w sanitariatach do wys. 2,0 m na piętrze, pas szer. 60 cm w rejonie zlewu i szafek w pomieszczeniu socjalnym oraz pomieszczeniu na środki czystości, - gruntowanie, malowanie ścian i sufitu klatki schodowej, piętra i wiatrołapu, - lakierowanie ścian lamperii do wys. 1,5 m na klatce schodowej, wiatrołapie i komunikacji piętra, - wykonanie wylewki wyrównującej na powierzchni schodów, - montaż barierki i pochwytów ze stali nierdzewnej na klatce schodowej, - ułożenie płytek posadzkowych oraz cokolika na klatce schodowej, wiatrołapie i piętrze wraz z odpowiednim przygotowaniem podłoża, - ułożenie płytek mrozoodpornych antypoślizgowych oraz cokolika nad wejściami do budynku wraz z odpowiednim przygotowaniem podłoża, - montaż obróbki blacharskiej czoła balkonów nad wejściami wraz rynną, - montaż gniazd, włączników i opraw oświetleniowych w wiatrołapie, na klatce schodowej i piętrze oraz nad wejściami do budynku, - montaż urządzeń wod.-kan. na piętrze, - montaż grzejników oraz zaworów termostatycznych na klatce schodowej, wiatrołapie i piętrze, - montaż wentylatorów łazienkowych, - wykonanie przebić oraz montaż nawiewników podokiennych na piętrze, - zabudowy z płyt g-k pionów kanalizacyjnych, wentylacyjnych, c.o. i wod-kan, - wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku styropianem o gr. 15 cm oraz wełną mineralną o gr. 15 cm wraz z wyprawą elewacyjną (tynk mineralny gr. 1,5 mm, baranek, malowany farbami silikonowymi dwukrotnie ), - montaż barierek ze stali nierdzewnej na elewacji budynku, - montaż parapetów okiennych z blachy powlekanej rozbudowanej części, - demontaż części instalacji odgromowej, demontaż istniejącej obróbki blacharskiej, wyrównanie podłoża wraz z wyprofilowaniem spadków, montaż obróbki blacharskiej na rąbek, uzupełnienie pokrycia dachowego papą termozgrzewalną, ponowny montaż instalacji odgromowej na ścianie szczytowej sali imprez przyległej do rozbudowanej części budynku, - wykonanie chodnika w obrębie rozbudowanej części i zadaszonej podłogi, - wykonanie opaski odbojowej w obrębie części rozbudowanej i ścian przyległych, - montaż odwodnień liniowych przy każdej z rur spustowych w obrębie chodników objętych zamówieniem, - wykonanie odprowadzenia wody opadowej z 2 rur spustowych z dachu nad sklepem rurą PCV fi 160 w gruncie poza istniejący chodnik, - docieplenie stropodachu styropianem laminowanym o gr 20,0 cm, pokrycie papą termozgrzewalną gr. 5,2 mm, wraz z wyprofilowaniem spadków, wykonaniem niezbędnych obróbek blacharskich, demontażem i ponownym montażem instalacji odgromowej, nad najniższą częścią budynku (nad kotłownią). 3. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania: - montażu oprawy oświetleniowej z czujnikiem zmierzchu wraz z doprowadzeniem zasilania przy wejściu do zaplecza kuchennego, - montażu na elewacji budynku, rozdzielni z wyłącznikiem 0-1, gniazdo siłowe 32 A, gniazdo 1 fazowe 16 A z wyłącznikiem montowana w skrzynce elektrycznej na elewacji wraz z doprowadzeniem zasilania, - zabudowy konsoli wodomierza z płyt g-k i płytek ceramicznych, - odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych, - wykonania niezbędnych prób i odbiorów, - przygotowania niezbędnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie pomieszczeń objętych zamówieniem, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji oraz do uzyskania pozwolenia na użytkowanie pomieszczeń objętych zamówieniem jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - przygotowanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 4. Prace objęte zamówieniem należy wykonywać w taki sposób aby nie zakłócać funkcjonowania obiektu, użytkowanego przez przychodnię zdrowia, OSP, KGW, radę sołecką oraz użytkowników sali imprez oraz zaplecza kuchennego. 5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania następujących robót: - pozostałych robót ujętych w projekcie w zakresie dotyczącym remontu istniejącego obiektu i robót w zakresie pełnego zagospodarowania terenu w tym budowy altany, ogrodzenia, zjazdu publicznego oraz miejsc postojowych. 6. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ w tym projekty budowlano - wykonawcze stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załączniki Nr 4 do SIWZ. Ilości zawarte w przedmiarze robót mają charakter orientacyjny. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 8. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 9. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 10. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi 3 lata. 11. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na umowę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące czynności, które będą wykonywały prace związane z przedmiotem zamówienia – szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach