Przetargi.pl
Rozbudowa budynku muzeum przyrodniczego w Ciężkowicach w ramach projektu: Kreowanie markowego produktu turystycznego na terenie Pogórza Ciężkowickiego - Wokół Rezerwatu Skamieniałe Miasto

Urząd Gminy w Ciężkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 33-190 Ciężkowice, ul. Tysiąclecia 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6510051 , fax. 14 6510944
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Ciężkowicach
    ul. Tysiąclecia 19 19
    33-190 Ciężkowice, woj. małopolskie
    tel. 14 6510051, fax. 14 6510944
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciezkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku muzeum przyrodniczego w Ciężkowicach w ramach projektu: Kreowanie markowego produktu turystycznego na terenie Pogórza Ciężkowickiego - Wokół Rezerwatu Skamieniałe Miasto
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem wykonania są roboty budowlane związane z wykonaniem Rozbudowy budynku muzeum przyrodniczego w Ciężkowicach w ramach projektu: Kreowanie markowego produktu turystycznego na terenie Pogórza Ciężkowickiego - Wokół Rezerwatu Skamieniałe Miasto w zakresie obowiązującym: A. Prace przygotowawcze przed rozpoczęciem robót rozbiórkowych B. Roboty rozbiórkowe C. Prace przygotowawcze pod wykonanie ścian fundamentowych D. Stan surowy otwarty E. Więźba dachowa + dach F. Prace wewnętrzne wykończeniowe G. Wykonanie elewacji zewnętrznej H. Instalacje wewnętrzne I. Zagospodarowanie terenu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123133
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 45 000,00 zł (czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100) powinno być wniesione w terminie do dnia 05.02.2010 r. do godz. 9:00. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje odrzucenie oferty, zgodnie z Prawem zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku: Krakowski Bank Spółdzielczy O/Ciężkowice Nr 09 8591 0007 0290 0000 2118 0020 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: G-341-1/2010. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: 1. w pieniądzu 2. poręczeniach lub w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3. gwarancjach bankowych 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu PARP (Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz. 275)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: A. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. B. Posiadania wiedzy i doświadczenia C. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia D. Sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz nie podlegają wykluczeniu (art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy) Ad. B Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się co najmniej: 3 robotami budowlanymi polegającymi na budowie budynku użyteczności publicznej, zamieszkania zbiorowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego, jednorodzinnego wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych i pozostałych prac wykończeniowych pod klucz o łącznej wartości co najmniej 5 000 000,00 [zł] 2 robotami w zakresie zagospodarowania terenu wokół budynku (parking, ogrodzenie, ukształtowanie terenu, zieleń) o łącznej wartości co najmniej 400 000,00[zł] Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie: - wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Do każdej pozycji wyszczególnionej w załączniku nr 3 SIWZ należy załączyć dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Z przedłożonego dokumentu jednoznacznie ma wynikać, że: 1. wykonawca/uczestnik konsorcjum/ zrealizował 3 prace polegającymi na budowie budynku użyteczności publicznej, zamieszkania zbiorowego budynku mieszkalnym wielorodzinnym, jednorodzinnym wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych i pozostałych prac wykończeniowych pod klucz, z treści referencji ma wynikać jednoznacznie, że prace zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone. 2. Wykonawca/uczestnik konsorcjum zrealizował 2 prace w zakresie zagospodarowania terenu wokół budynku (parking, ogrodzenie, ukształtowanie terenu, zieleń), z treści referencji ma wynikać jednoznacznie, że prace zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone. Z przedłożonych referencji ma jednoznacznie wynikać: rodzaj prac wraz z ich wartością, kto był stroną zamawiającą, kto wystawił referencje, data ich wystawienia, kontakt z osobą która może potwierdzić zakres zrealizowanych prac, wartość wykonanych prac oraz stwierdzenie, że prace zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone. Zamawiający zastrzega sobie, że protokół odbioru robót może być załącznikiem uszczegóławiającym zakres robót wymienionych w referencji, nie może stanowić samodzielnego dokumentu potwierdzającego wykonanie robót. Ad. C Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się dysponowaniem: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z min. 10 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy a ponadto jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawa o samorządach zawodowych) - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych - kadra kierownicza w każdym przypadku powinna posiadać aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego (Dz. U. nr 5/2001, poz. 42), - posiadania lub dysponuje odpowiednią ilością osób (pracowników fizycznych) zdolnych do wykonania zamówienia w ilości nie mniejszej niż 15 osób Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (wykaz wykonywanych przez pracowników prac musi odpowiadać zakresowi zamówienia) - załącznik nr 4 SIWZ, - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ad. D Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże: - że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000 PLN - wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości 2 000 000,00 zł Ocena tego warunku zostanie dokonania w oparciu o: - opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia - informację banku lub spółdzielczej kas oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (pkt 18 SIWZ ppkt A, B, C, D), polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych poniżej. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia ww. informacji z banku lub spółdzielczej kas oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącej tych podmiotów. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowanie o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku występowania pełnomocnika należy dołączyć pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie dokumentów wykazujących brak podstaw do wykluczenia z postępowanie o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustaw należy załączyć: - wykaz oświadczeń, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - zgodnych z treścią załącznika nr 2 SIWZ. - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W zakresie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w zakresie posiadania przez Wykonawcę wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi załączyć: - wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń technicznych, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca robót budowlanych wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Zamawiający żąda aby Wykonawca przedstawił w swojej ofercie część zamówienia jaką zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 6 SIWZ W zakresie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi załączyć: - informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości 2 000 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł W zakresie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w zakresie wymaganego doświadczenia i potencjału ludzkiego oraz zdolności finansowej, Zamawiający dopuszcza możliwość sumowania potencjałów wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP/ciezkowice
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach