Przetargi.pl
Rozbudowa budynku mieszkalnego położonego na działce nr geod. 8 / 7 w obrębie Ząbie gm.Olsztynek

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg

  • Adres: 11-015 Olsztynek, ul. Ratusz 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5192799, 5192705
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
    ul. Ratusz 1 1
    11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5192799, 5192705
    REGON: 00052933800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztynek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku mieszkalnego położonego na działce nr geod. 8 / 7 w obrębie Ząbie gm.Olsztynek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przedsięwzięcia pn.: Rozbudowa budynku mieszkalnego położonego na działce nr geod. 8/7 w obrębie Ząbie m.Olsztynek. szczegóły w SWIZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452628009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo za-mówień publicznych (Dz.U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), w tym: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 tej ustawy. 2) Spełnią wymagania dotyczące wadium. 3) Udzielą gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres 5 lat - licząc od dnia odbioru tych robót. 4) Przygotują ofertę zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następu-jące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ter-minu składania ofert; 2) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg Załącznika nr 2 do SIWZ; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzą-cych z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska - równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wyko-nawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie; odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wyko-nania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzają-ce, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty za-ległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie = wg wzoru własnego; 7) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, posiadanych przez Wykonawcę = wg wzoru własnego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek; 8) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu za-wodowego = wg wzoru własnego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek; 9) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od dnia składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (potwierdzenia muszą dotyczyć wszystkich wyszczególnionych w wykazie robót i zawierać: okres realizacji, miejsce wykonania, zakres i wartość oraz opinie, re-komendacje itp.) = wg wzoru własnego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamó-wienia potwierdzają, że razem spełniają ten warunek; 10) wykaz części zamówienia, której wykonanie zamierza Wykonawca powierzyć podwy-konawcom = wg wzoru własnego; 11) oświadczenie Wykonawcy o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia = wg wzoru własnego; 12) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpie-czony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 13) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 14) oświadczenie o udzieleniu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres 5 lat = wg wzoru własnego; 15) wypełniony formularz ofertowy = wg Załącznika nr 1 do SIWZ; 16) zaakceptowany projekt umowy, parafowany na każdej zapisanej stronie przez osobę podpisującą ofertę = wg Załącznika nr 3 do SIWZ; 17) kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót (zał. Nr 4 do SIWZ), 18) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowa-nia Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy, 19) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie oprócz złożenia odrębnych dla każdego Wykonawcy dokumentów( wyżej wymienionych ) zobowiązani są do przedłożenia: doku-mentu ustanawiającego pełnomocnictwo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu o zamó-wienie publiczne i zawarcia umowy oraz kopii umowy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisanego przez wszystkich partnerów, 20) wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospo-litej Polskiej zobowiązany jest do przedłożenia oświadczeń i dokumentów (wyżej wymienionych) wystawionych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wyżej wymienione dokumenty i oświadczenia muszą być złożone w formie oryginałów lub ksero-kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną /uprawnione do podpisywania oferty. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. brak poświadczenia przez Wykonawcę zgodności z oryginałem) spowoduje wyklucze-nie Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztynek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach