Przetargi.pl
Rozbudowa budynku laboratoryjnego - etap II, realizowanego w ramach projektu nr WND-POIG.05.01.00-00-058/2011 - WASTE-KLASTER - podnoszenie standardów gospodarowania odpadami przy wykorzystaniu nowych technologii

Fundacja Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-612 Poznań, ul. Rubież 46
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8279700 , fax. 061 8279701
  • Data zamieszczenia: 2012-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
    ul. Rubież 46 46
    61-612 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8279700, fax. 061 8279701
    REGON: 63150922900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fundacja.ppnt.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku laboratoryjnego - etap II, realizowanego w ramach projektu nr WND-POIG.05.01.00-00-058/2011 - WASTE-KLASTER - podnoszenie standardów gospodarowania odpadami przy wykorzystaniu nowych technologii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie, nadbudowie i częściowej rozbiórce budynku laboratoryjnego zlokalizowanego na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 6/6 i części działki 6/1 i 6/5, arkusz 10, obręb Naramowice, na terenie Poznańskiego Parku Naukowo- Technologicznego przy ul. Rubież 46 w Poznaniu w stopniu i w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ, w zakresie przewidzianym dla etapu II oraz zgodnie z pozwoleniem na budowę z dnia 09 stycznia 2012 roku wydanym przez Prezydenta Miasta Poznania nr 49/2012. Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie stanowi etap II inwestycji realizowanej przez Zamawiającego. Opis wymagań szczególnych związanych z realizacją II etapu budynku zawiera Projekt Wykonawczy Zamienny (pkt 2.2). Projektowana powierzchnia i kubatura rozbudowanego obiektu realizacji inwestycji wynosi odpowiednio: a) powierzchnia zabudowy elementów do rozbiórki: 143,2m2 b) powierzchnia zabudowy nowego budynku: 796,5m2 w tym powierzchnia zabudowy w II etapie: 241,49m2 c) powierzchnia całkowita nowego budynku: 2239,2m2 w tym powierzchnia całkowita w II etapie: 724,47m2 d) powierzchnia użytkowa nowego budynku: 1987,60m2 w tym powierzchnia użytkowa w II etapie: 571,82m2 d) kubatura nowego budynku: 8770,4m3 w tym kubatura w II etapie: 2873,75m3 Obiekt budowany objęty przedmiotem zamówienia składał będzie się z pomieszczeń laboratoryjnych o łącznej powierzchni użytkowej 249,40 m2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z wytycznymi Zamawiającego wykonać i ustawić (zamontować) tablice informujące kierowców o prowadzonych robotach na każdym wjeździe na odcinek, gdzie trwają prace oraz tablice o źródłach finansowania zamówienia z emblematem Unii Europejskiej, spełniającego normy graficzne określone w załączniku I do rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006. Tablica musi zawierać również odniesienie do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz hasła Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki lub Dotacje na innowacje, oraz wyrażenie Inwestujemy w Waszą przyszłość. Projekt tablicy informacyjnej podlegał będzie uprzedniemu zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Po realizacji projektu należy umieścić tablicę pamiątkową, której projekt zostanie uprzednio zaakceptowany przez Zamawiającego. Obie tablice powinny zostać przygotowane z uwzględnieniem wymogów wynikających z Przewodnika w zakresie projektów finansowych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu. Wykonawca zobowiązany jest je uwzględnić i wliczyć w koszty budowy koszty wykonania tablic, o którym mowa wyżej. Realizacja niniejszego zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 204 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010, Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ - w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót a także w projekcie Umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że teren budowy objęty zamówieniem ma charter poprzemysłowy. Z uwagi na powyższe zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu budowy przed złożeniem oferty, w celu inwentaryzacji sieci znajdujących się na terenie inwestycji i wokół niej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452146109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). 2) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, według wyboru Wykonawcy: 2.1. Pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Raiffeisen Bank o numerze 44 1750 1019 0000 0000 0099 9997. Wadium wnoszone przelewem musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed terminem składania ofert. 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, ze zm). 3) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, określony w pkt. 9 SIWZ. Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeń musi być złożone w oryginale. Gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe lub poręczenia winny być nieodwołalne, ważne od dnia otwarcia ofert oraz zawierać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela bezwarunkowej wypłaty, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, pełnej kwoty wadium, w okolicznościach wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4) Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty (oryginał gwarancji lub poręczenia, kopia przelewu poświadczona za zgodności z oryginałem przez Wykonawcę). Oryginał gwarancji lub poręczenia winien zostać załączony w ten sposób, by możliwe było jej odłączenie od oferty bez konieczności rozszywania całości oferty np. w odrębnej kopercie wpiętej do oferty lub w obwolucie). 5) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 6) Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 6.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6.2 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fundacja.ppnt.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną