Przetargi.pl
Rozbudowa budynku internatu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Goździkowie

Powiat Przysuski ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Aleja Jana Pawła II 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6752553 , fax. 48 6753672
  • Data zamieszczenia: 2013-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Przysuski
    Aleja Jana Pawła II 10 10
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 48 6752553, fax. 48 6753672
    REGON: 67022319000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przysucha.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku internatu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Goździkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego: Rozbudowa budynku internatu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Goździkowie Ze względu na możliwości finansowe Zamawiającego realizacja zamówienia podzielona została na dwa etapy: Etap I - obejmuje wykonanie budynku internatu wraz z łącznikiem (łączącym budynek przewidziany do wykonania z budynkiem istniejącym), Etap II - obejmuje wykonanie sali gimnastycznej z zapleczem oraz kotłownią Termin realizacji zamówienia: 30 września 2014r. przy czym: Etap I - 23 września 2013r. Etap II - 30 września 2014r. Podstawowe dane liczbowe projektowanej rozbudowy w rozbiciu na Etapy realizacji: a) Dane projektowanej rozbudowy odejmującej I etap realizacji - internat - pow. użytkowa - 733,67 m2 - pow. zabudowy - 353 m2 - kubatura - 2700 m3 b) Dane po rozbudowie odejmującej I etap realizacji - pow. użytkowa - 1463,67 m2 - pow. zabudowy - 695 m2 - kubatura - 5690 m3 c) Dane projektowanej rozbudowy odejmującej II etap realizacji - salę gimnastyczną - pow. użytkowa - 563,73 m2 - pow. zabudowy - 655 m2 - kubatura - 4200 m3 Charakterystyka ogólna a) I etap realizacji - internat złącznikiem. Budynek niepodpiwniczony, zestawiony z części parterowych: łącznika z budynkiem istniejącym oraz korytarza, przekrytych stropodachem pełnym oraz z części 3-kondygnacyjnej, przekrytej stropodachem wentylowanym (o nachyleniu 12 st.) i stropodachem pełnym (nad klatką schodową) - zaprojektowany w technologii tradycyjnej. Wyposażony w instalacje: wodno- kanalizacyjne, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, instalacje elektryczne oraz wentylację grawitacyjną i mechaniczną b) II etap realizacji - sala gimnastyczna z zapleczem i kotłownią. Budynek niepodpiwniczony, parterowy zestawiony z części parterowej niskiej (zaplecze z kotłownią), przekrytej stropodachem pełnym oraz części wysokiej - sala gimnastyczna, przekrytej dachem dwuspadowym (o nachyleniu 12 st.) - zaprojektowany w technologii tradycyjnej. Wyposażony w instalacje: wodno- kanalizacyjne, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, instalacje elektryczne oraz wentylację mechaniczą i grawitacyjną. c) Ingerencja w istniejący budynek z racji rozbudowy. Parterowy łącznik zlokalizowano w miejscu istniejącego wyjścia ewakuacyjnego dzięki czemu nie naruszono funkcji użytkowej istniejącego budynku a jego przebudowa ogranicza się do - Likwidacji istniejących schodów zewnętrznych - Poszerzenia istniejącego otworu wyjściowego (względy p.poż.) - Przedłużenia kanału nawiewnego i przełożenia przewodu wlewu oleju w istniejącym magazynie oleju - na projektowaną zewnętrzną ścianę fundamentową łącznika. CPV: 45214700-7 Roboty budowlane w zakresie budowy pobytowych obiektów budowlanych, 45212222-8 Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi, 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, 45223210-1 Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali, 45262310-7 Zbrojenie, 45262300-4 Betonowanie, 45262520-2 Roboty murowe, 45223820-0 Gotowe elementy i części składowe, 45261100-5 Wykonanie konstrukcji dachowych, 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych, 45320000-6 Roboty izolacyjne, 45321000-3 Izolacja cieplna, 45410000-4 Tynkowanie, 45431200-9 Kładzenie glazury, 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian, 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów, 45442100-8 Roboty malarskie,45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni, 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych, 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń, 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne, 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania, 45331110-0 Instalowanie kotłów, 45232411-6 Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej, 45232150-8 Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody, 45331210-1 Instalowanie wentylacji, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45223821-7 Elementy gotowe, 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych, Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej (projekt budowlany i projekt wykonawczy) - załącznik nr 3 do SIWZ oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ( w rozbiciu na etapy realizacji) stanowiącej załącznik nr4 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452147007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 80 000,00 zł ( słownie: osiemdziesiąt tysięcy 00/100 zł). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Okres ważności wadium powinien obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Pekao S.A. Oddział w Przysusze, ul. Krakowska 33, Nr rachunku: 90 1240 5703 1111 0000 4903 1652. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku zamawiającego. Uwaga: Wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek zamawiającego niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek zamawiającego, czy też innego banku. Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiatprzysuski.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach