Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 61623 Poznań, ul. Ugory
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-61 820 50 62 , fax. 0-61 820 13 31
- Data zamieszczenia: 2018-02-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Ugory
61623 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 0-61 820 50 62, fax. 0-61 820 13 31
REGON: 29450400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsugory.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Rozbudowa budynku Domu Pomocy Społecznej o szyb dźwigu do przewozu sanitarnego mieszkańców w Poznaniu przy ul. Ugory 18/20” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje roboty budowlane polegające na przygotowaniu terenu i wykonaniu robót ziemnych i budowlanych związanych z budową szybu i montażem nowego dźwigu do przewozu mieszkańców DPS, w tym w szczególności: Zdjęcie warstwy humusu i/lub darniny ; Wykonanie wykopów pod fundamenty ; Wykonanie robót murowych i zbrojarskich ścian konstrukcyjnych i działowych ; Wykonanie robót betonowych monolitycznych ; Wykonanie izolacji z papy i robót dekarskich ; Wykonanie posadzek podkładowych ; Wykonanie robót tynkarskich, położenie gładzi gipsowych i malowanie ; Wykonanie ocieplenia ścian płytami wełny mineralnej/styropianu z tynkiem ; Wykonanie izolacji termicznej z wełny mineralnej ; Dostawa i montaż dźwigu (windy) ; Wykonanie instalacji elektrycznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215210-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi zostać wniesione na cały okres związania ofertą. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. 6. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Miasto Poznań – Dom Pomocy Społecznej PKO B.P. S.A., nr 15 1020 4027 0000 1702 1263 5134 z podaniem tytułu: „WADIUM: Postępowanie nr DPS/DN/3701/01/2018” 7. Wadium w formie pieniężnej (przelew) musi zostać zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed wskazanym terminem składania ofert: (dzień, godzina, minuta składania ofert). 8. Kserokopię potwierdzenia złożenia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 9. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż w pieniądzu, oryginał dokumentu (poręczenia lub gwarancji) powinien zostać załączony do oferty. 10. W przypadku wnoszenia wadium w postaci, o której mowa w ust. 9, Wykonawca winien przedłożyć dokument poręczenia lub gwarancji wystawiony przez właściwy podmiot zawierający informację o udzieleniu poręczenia/gwarancji zapłaty kwoty stanowiącej wadium w postępowaniu nr DPS/DN/3701/01/2018 na rzecz Miasta Poznań – Domu Pomocy Społecznej. Ww. dokument musi być ważny przez cały okres związania ofertą określony w niniejszej SIWZ oraz zawierać nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego poręczenia/gwarancji do bezwarunkowej wypłaty wadium, na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w Ustawie Prawo zamówień publicznych. 11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na postawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) druk oferty - wg wzoru zawartego w zał. nr 8 SIWZ ; 2) wykaz przeprowadzonych robót budowlanych - wg wzoru zawartego w zał. nr 5 do SIWZ ; 3) wykaz osób - wg wzoru zawartego w zał. nr 6 SIWZ ; 4) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - wg wzoru zawartego w zał. nr 7 do SIWZ ; 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu, określające jego zakres (art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych) -w formie oryginału podpisanego przez wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont tarasu w Domu Pomocy Społecznej - Etap II
Dodano: 2020-11-17 - Wykonanie prac remontowych – malowania w budynku Pawilonu angielskiego Domu Pomocy Społecznej w Psarach
Dodano: 2019-11-18 - REMONT POMIESZCZEŃ DZIENNEGO DOMU POMOCY W SWARZĘDZU PRZY UL. SIENKIEWICZA 21
Dodano: 2018-11-19 - REMONT POMIESZCZEŃ DZIENNEGO DOMU POMOCY W SWARZĘDZU PRZY UL. SIENKIEWICZA 21
Dodano: 2018-10-30