Przetargi.pl
Rozbudowa budynku administracyjnego przy ul. Jasnej 1 w Lubaczowie o szyb dźwigu wraz z montażem dźwigu osobowego oraz przebudową układu funkcjonalnego w budynku.

Powiat Lubaczowski ogłasza przetarg

  • Adres: 37600 Lubaczów, ul. Jasna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 328 700 , fax. 166 328 709
  • Data zamieszczenia: 2016-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubaczowski
    ul. Jasna 1
    37600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 166 328 700, fax. 166 328 709
    REGON: 65090028100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku administracyjnego przy ul. Jasnej 1 w Lubaczowie o szyb dźwigu wraz z montażem dźwigu osobowego oraz przebudową układu funkcjonalnego w budynku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku administracyjnego przy ul. Jasnej 1 w Lubaczowie o szyb dźwigu wraz z montażem dźwigu osobowego oraz przebudową układu funkcjonalnego w budynku. 2. W cenie oferty należy ponadto uwzględnić: a) sporządzenie dokumentacji rejestracji dźwigu w Urzędzie Dozoru technicznego i jej zatwierdzenie, b) rozruch dźwigu i potrzebne regulacje, c) rejestrację dźwigu i uzyskanie decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigu w Urzędzie Dozoru Technicznego. 3. Obowiązkiem Wykonawcy jest poza wykonaniem robót budowlanych i montażowych bezpłatna konserwacja i serwis zamontowanej windy w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. Zamawiający wymaga aby minimalny okres świadczenia bezpłatnych usług gwarancyjnych obejmujących serwis i konserwację windy zamontowanej w ramach przedmiotu zamówienia wynosił nie mniej niż 36 miesięcy – ww. okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym będzie punktowany w ramach kryterium wyboru oferty. 4. Warunki świadczenia usług gwarancyjnych: 1) Okres gwarancji liczy się od daty podpisania przez zamawiającego protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy i odbioru przez UDT. 2) W okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zapewni na własny koszt serwis, konserwację, przeglądy i wymianę uszkodzonych urządzeń, systemów, części – zgodnie z zaleceniami producenta. 3) Zgłoszenia awarii będą dokonywane przez właściwe służby techniczne Zamawiającego na wskazany przez Wykonawcę nr telefonu alarmowego. 4) Wykonawca zobowiązuje się dokonywać bezpłatnych napraw gwarancyjnych, polegających na usunięciu stwierdzonych wad lub usterek, nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od chwili otrzymania telefonicznego zgłoszenia od zamawiającego. 5) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności uwolnienia ludzi z dźwigu w ciągu 60 minut od momentu telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. od 6:00 do 18:00. 6) Przez naprawę rozumie się całkowite usunięcie usterki /awarii i przywrócenie pełnej sprawności dźwigu. 7) Wykonawca zobowiązuje się do wymiany urządzeń, podzespołów, wszystkich mechanizmów dźwigu, aparatury zasilającej, zespołów napędowych, drzwi kabinowych, drzwi przystankowych z zasilaczami i napędem, lin-pasów, kabli zasilających, oraz pozostałych elementów dźwigu - na nowe w przypadku wystąpienia powtarzających się trzech kolejnych awarii czy występujących usterek. 8) Dodatkowo w okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do: a) wykonywania bieżącej konserwacji dźwigu, celem utrzymania dźwigu w ciągłym ruchu od poniedziałku do piątku w godz. od 6:00 do 18:00, b) wykonywania przeglądów konserwacyjnych raz w miesiącu, c) współpracy z Urzędem Dozoru Technicznego w toku eksploatacji dźwigu, w szczególności poprzez składanie wymaganych powiadomień w celu dokonywania przeglądów okresowych i doraźnych oraz uczestnictwo w czynnościach prowadzonych przez ten organ w miejscu zamontowania dźwigu. 9) Wykonawca w okresie udzielonej gwarancji zobowiązuje się do ponoszenia kosztów materiałów eksploatacyjnych oraz kosztów wszystkich napraw lub wymian elementów dźwigu, które mogą nastąpić ze względu na zużycie eksploatacyjne. 5. Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 6. Wszystkie znaki towarowe, patenty, nazwy własne, pochodzenie użyte w SIWZ oraz w dokumentacji projektowej nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w SIWZ oraz w dokumentacji projektowej. 7. Zadanie współfinansowane jest ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 9 000,00 PLN. Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa złożona jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Lubaczowie Nr 57 9101 0003 2001 0003 6650 0008 Oryginał potwierdzenia wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach