Przetargi.pl
Rozbudowa budynków pod adresami Łanięta 16 i Juków 2B

Gmina Łanięta ogłasza przetarg

  • Adres: 99-306 Łanięta, Łanięta 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48 24 356 74 00
  • Data zamieszczenia: 2024-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łanięta
    Łanięta 16
    99-306 Łanięta, woj. łódzkie
    tel. +48 24 356 74 00
    REGON: 611015721
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalanieta.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynków pod adresami Łanięta 16 i Juków 2B
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynków pod adresami Łanięta 16 i Juków 2B wraz z zagospodarowaniem terenu oraz z usługą nadzoru nad przedmiotową inwestycją, wykonana z podziałem na dwie części:1) Część Nr I obejmuje m. in.: wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę instalacji elektrycznej, wymianę źródła ogrzewania, modernizację instalacji wodno-kanalizacyjnej, rozbudowę instalacji fotowoltaicznej, rozbudowę istniejącego budynku wraz z zagospodarowaniem terenu poprzez utwardzenie terenu kostką betonową i utworzeniem miejsc postojowych (dotyczy budynku, zlokalizowanego na dz. ew. nr 195/1, obręb Łanięta). Ponadto w ramach inwestycji zostanie przebudowany i rozbudowany budynek gospodarczy w miejscowości Juków, położony na działce ew. nr 31, obręb Juków-Franciszków. Zakres prac obejmuje, m.in.: wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę dachu, montaż instalacji wodno-kanalizacyjnej, budowę zbiornika na ścieki o poj. 10 m3, przebudowę i rozbudowę budynku gospodarczego wraz z zagospodarowaniem terenu poprzez utwardzenie terenu kostką betonową i utworzenie miejsc postojowych. Budynki ma być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i przepisów p.poż. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części Nr I określa dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik Nr 1 do SWZ oraz warunki określone w projekcie umowy – Załącznik Nr 3A do SWZ.2) Część Nr II obejmuje: Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego polegającego na rozbudowie budynków zlokalizowanych pod adresami Łanięta 16 oraz Juków 2B wraz z zagospodarowaniem terenu w zakresie wskazanym w opisie dla Części Nr I. Szczegółowy opis przedmiotu zadania inwestycyjnego objętego nadzorem wynika z dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik Nr 1 do SWZ oraz warunków określonych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3B do SWZ. Pełnienie nadzoru inwestorskiego obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie następujących branż:a) drogowej;b) konstrukcyjno-budowlanej;c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego polegającego na rozbudowie budynków zlokalizowanych pod adresami Łanięta 16 oraz Juków 2B wraz z zagospodarowaniem terenu w zakresie wskazanym w opisie dla Części Nr I. Szczegółowy opis przedmiotu zadania inwestycyjnego objętego nadzorem wynika z dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik Nr 1 do SWZ oraz warunków określonych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3B do SWZ. Pełnienie nadzoru inwestorskiego obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie następujących branż:1) drogowej;2) konstrukcyjno-budowlanej;3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:1) w zakresie CZEŚCI Nr I: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100);2) w zakresie CZĘŚCI Nr II: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium może być wnoszone według wybory Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 72 9023 0006 2614 6359 2000 0190 z adnotacją: „Wadium – Rozbudowa budynków pod adresami Łanięta 16 i Juków 2B, numer referencyjny: RO.271.21.2024”. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w ust. 3 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalnei bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.7. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale X SWZ, oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczących:WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU – W ZAKRESIE CZĘŚCI NR I3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym suma gwarancyjna jest nie mniejsza niż 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100).4) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie;Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, że:a) w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat wstecz od dnia przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali (tj. zakończyli) co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, polegającym na budowie lub przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego kubaturowego o wartości minimum 1.000.000,00 złotych (brutto), wykonanego w ramach jednej umowy/jednego kontraktu;b) dysponują lub będą dysponować następującym odpowiednim zespołem osób, który skierują do realizacji zamówienia:• min. jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej;• min. jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;• min. jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;• min. jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU – W ZAKRESIE CZĘŚCI NR II8) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie;Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, że:a) dysponują lub będą dysponować następującym odpowiednim zespołem osób, który skierują do realizacji zamówienia:• min. jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Inspektora nadzoru robót drogowych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej;• min. jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Inspektora nadzoru robót budowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;• min. jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Inspektora nadzoru robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowaniai nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ;• min. jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Inspektora nadzoru robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach