Przetargi.pl
Rozbudowa budynków Ortopedyczno-Rehabilitacyjnego Szpitala Klinicznego im. W. Degi (wiatrołap i pomost pod centralą wentylacyjną, winda zewnętrzna dla osób niepełnosprawnych, schody ewakuacyjne, p. poż.) oraz przebudowa Sali Rehabilitacyjnej na potrzeby Oddziału Reumatologiczno-Rehabilitacyjnego i Działu Terapii Biologicznej.

Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-545 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r.
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48618310142 , fax. +48618310107
  • Data zamieszczenia: 2021-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    ul. 28 Czerwca 1956 r. 135/147
    61-545 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. +48618310142, fax. +48618310107
    REGON: 00028885700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynków Ortopedyczno-Rehabilitacyjnego Szpitala Klinicznego im. W. Degi (wiatrołap i pomost pod centralą wentylacyjną, winda zewnętrzna dla osób niepełnosprawnych, schody ewakuacyjne, p. poż.) oraz przebudowa Sali Rehabilitacyjnej na potrzeby Oddziału Reumatologiczno-Rehabilitacyjnego i Działu Terapii Biologicznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: a) rozbudowa budynków Ortopedyczno-Rehabilitacyjnego Szpitala Klinicznego im. W. Degi (wiatrołap i pomost pod centralą wentylacyjną, winda zewnętrzna dla osób niepełnosprawnych, schody ewakuacyjne, p. poż.) oraz przebudowa Sali Rehabilitacyjnej na potrzeby Oddziału Reumatologiczno-Rehabilitacyjnego i Działu Terapii Biologicznej. b) dostawa i /lub montaż sprzętu i elementów wyposażenia zgodnie z dokumentacja projektową oraz załącznikiem nr 13 i 14 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: a) projektach budowlanych i wykonawczych - branżowych - załącznik nr 11 i 12 do SIWZ, b) przedmiarach robót (kosztorysach ślepych)– załącznik nr 10 do SIWZ, c) dodatkowych warunkach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (WT) – załącznik nr 9 do SIWZ, d) wykazie wyposażenia dodatkowego – załącznik nr 13 do SIWZ, e) opisie parametrów – techniczno –użytkowych wyposażenia określonego w załączniku nr 13 – załącznik nr 14 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Okres udzielnej przez Wykonawcę gwarancji: a) dla robót budowlanych – nie krótszy niż 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego, z zastrzeżeniem rozdziału XVI SIWZ. b) dla sprzętu, aparatury i urządzeń wymienionych w załączniku nr 13 i 14 do SIWZ - nie krótszy niż 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 5. Zamawiający informuje, iż przedmiary robót (kosztorysy ślepe) - załącznik nr 10 do SIWZ stanowią jedynie podstawę informacyjną i nie mogą stanowić jedynej podstawy wyliczenia ceny oferty. Przedstawione w przedmiarze robót (kosztorysach ślepych) nakłady rzeczowe wraz z zestawieniem podstawowych materiałów służą tylko celom informacyjno – pomocniczym, Wykonawca może z niego skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. Przy wyliczaniu ceny ofertowej, która jest ceną ryczałtową, niepodlegającą waloryzacji, należy uwzględnić wszystkie nakłady, które są niezbędne do wykonania opisanego w SIWZ przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest na podstawie całej dokumentacji projektowej, samodzielnie opracować przedmiar robót i przeanalizować wszystkie pozostałe dokumenty składające się na całą dokumentację projektową i dokonać stosownych wyliczeń na potrzeby oferty, którą zamierza złożyć. Wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej również tzw wyposażenie „dodatkowe” , które zostało szczegółowo opisane w załącznikach nr 13 i nr 14 do SIWZ. Jest to wyposażenie, które zostało wskazane w projekcie wykonawczym natomiast nie zostało uwzględnione w przedmiarach robót (kosztorysach ślepych). 6.11. Informacje istotne dla zamówienia. Rozwiązania równoważne 1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów. Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. 2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów, urządzeń i innych elementów opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych/przedmiaru robót, których dotyczy. 3) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą: a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji, b) posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. 4) Wykonawca dołączy do formularza oferty „Opis oferowanych rozwiązań równoważnych”, który powinien być na tyle szczegółowy i jednoznaczny, aby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących tych parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego rozwiązania są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż „Opis oferowanych rozwiązań równoważnych” traktowany będzie jako element oferty Wykonawcy i nie będzie podlegał procedurze wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 5) Rozwiązania zamienne, wynikające z zastosowania przez wykonawcę materiałów i innych elementów równoważnych, nie mogą wywołać żadnych zmian układu funkcjonalnego i parametrów techniczno-użytkowych. Rozwiązanie równoważne nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji, ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa. 6) Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał Przedmiot Zamówienia za pomocą NORM, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach