Przetargi.pl
Rozbudowa boiska przy Szkole Podstawowej w Kotowicach - etap 2

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2013-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa boiska przy Szkole Podstawowej w Kotowicach - etap 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie II etapu prac związanych z rozbudową boiska przy Szkole Podstawowej w Kotowicach przy ul. Podwalnej 1, działka nr 98/2, AM-1, obręb Kotowice, gmina Siechnice. Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do rozbudowy infrastruktury sportowo-rekreacyjnej, tj.: 1)budowy bieżni o nawierzchni poliuretanowej i zeskoczni do skoku w dal, 2)montażu wysokiego ogrodzenia za bramką (piłkochwyt) - 25m, oraz wzdłuż boiska - 55m, 3)budowy chodników 4)dostawy i montażu ławek, Teren sportowy przy szkole podstawowej realizowany jest etapami. W roku 2012r wykonane zostało boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej. Przedmiotem niniejszego zamówienia są kolejne elementy zagospodarowania terenu i obiekty sportowe w podziale na zadania: Zadanie 1: Budowa bieżni Zakres robót obejmuje: 1)budowę bieżni prostej (w miejscu istniejącej bieżni ziemnej) o dł. 67,16 o nawierzchni syntetycznej ze skocznią do skoku w dal, o konstrukcji: a)warstwa zewnętrzna użytkowa, grubość min. 2 mm, nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa nanoszona metodą natryskową b)warstwa pośrednia elastyczna 11 mm, - mieszanina granulatu gumowego zespojonego lepiszczem, c)warstwa nośna - granulat gumowy, żwir płukany żywica syntetyczna - gr. warstwy 35 mm d)warstwa klinująca z kruszywa łamanego o frakcji 0-4 mm, 5 cm e)warstwa konstrukcyjna z kruszywa łamanego o frakcji 4-30 mm, 15 cm f)warstwa odsączająca z piasku zagęszczanego do id > 0,5 gr, 10-20 cm Zadanie 2: budowę ogrodzenia wysokiego wzdłuż boiska o dł. 55m Zakres robót obejmuje budowę ogrodzenia wysokiego wzdłuż boiska o wys. 4m i dł 55m o konstrukcji: a)system panelowy wysokości 4 m w kolorze zielonym wg palety producenta b)mocowanie słupków w gruncie - za pomocą tulei wbetonowanych w fundament (50x50x80cm) c)stopy betonowe wg systemowych rozwiązań producenta - Beton B20 d)słupki stalowe systemowe, o wysokości 5m, przekroju ?60x2,5mm z wkładkami e)panele - siatka pleciona, stalowa ocynkowana powlekana warstwą termoplastycznego i mrozoodpornego PCV, oczko: 35x35 mm. Usztywnienie za pomocą rygla poprowadzonego w górnej części ogrodzenia. Siatka rozpięta na rzędach drutu napinającego przymocowanych do słupów pośrednich za pomocą specjalistycznych przelotek. Konstrukcja i siatka zabezpieczone antykorozyjnie. Kolor ogrodzenia zielony wg standardów producenta Zadanie 3: Budowa piłkochwytu za bramką o wys. 6m i dł. 25m Zakres robót obejmuje montaż 9-cio przęsłowego piłkochwytu o dł. 25m za bramką (na odcinku KL w projekcie - rys. nr 6) o następującej konstrukcji: a)systemowy piłkochwyt o wys. 6m w kolorze zielonym wg palety producenta b)mocowanie słupków w gruncie - za pomocą tulei z profilu stalowego 90x90x3mm, dł.70 cm wbetonowanych w fundament c)stopy betonowe - Beton B25, ( 50 x 50 x 100 cm ) d)słupki aluminiowe systemowe, o wysokości 6,7m, przekroju 80x80x3mm z wewnętrznym ożebrowaniem. Wzdłuż osi jednego boku słup musi posiadać wyprofilowany rowek do mocowania siatek za pomocą haczyków. e)siatka bezwęzłowa, polipropylenowa, o oczkach 4,5x4,5cm do wys. 2m, 10x10 powyżej. Grubość splotu linki 3mm. Odporna na działanie promieni UV f)siatka mocowana śrubami rzymskimi do słupków na linkach stalowych g)skrajne przęsła piłko chwytu dodatkowo usztywnione zastrzałem ukośnym z profilu kwadratowego min.40x40x3mm stalowego ocynkowanego Zadanie 4: Budowa nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej z dostawą i montażem ławek bez oparcia (12 szt) Zakres robót obejmuje wykonanie nawierzchni utwardzonej o następującej konstrukcji: a)betonowa kostka brukowa, 6 cm b)miał kamienny 0-10 mm, 4 cm c)mieszanka mineralna o frakcji 0-31 mm, 10 cm d)piasek średni , 10 cm e)obrzeże betonowe wym. 30 x 8 x 100 cm. na ławie betonowej z oporem jednostronnym f)w obrębie nawierzchni wykończonej kostką betonową należy osadzić ławki z siedziskiem z desek drewnianych o gr.min 40mm bez oparcia na nogach z rur stalowych ocynkowanych min.fi 40x3mm wbetonowanych w grunt. Wykonawca ma obowiązek rekultywacji i odtworzenia nawierzchni trawiastych po zakończeniu robót Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, opracowana przez arch. Ewę Lisik, stanowiąca załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uwaga: zmiana w projekcie: na odcinku KL (rys.nr 6) dł. 25m za bramką zamiast ogrodzenia wysokiego 4m należy zastosować piłko chwyt. Jest to zmiana nieistotna do projektu. Zamawiający posiada zgodę projektanta. Jednocześnie Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia opisany został w następujących dokumentach w podanej kolejno hierarchii ich ważności: 1)Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, 2)dokumentacja projektowa, 3)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 4)przedmiar, Dokumentacja projektowa w wersji papierowej dostępna jest do wglądu w Urzędzie Miejskim w Siechnicach pok.204, II piętro w godz. 8.00 - 14.00. Istnieje możliwość zamówienia kopii dokumentacji projektowej (w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia) lub możliwość udostępnienia dokumentacji w celu wykonania kopii we własnym zakresie. Dokumentację do skopiowania wypożycza się w godz. 15.00 - 15.30. Jej zwrot następuje następnego dnia do godz. 9.00 Dla prawidłowego oszacowania kosztów inwestycji przez Wykonawcę - jako dokument pomocniczy, Zamawiający załącza przedmiary robót. Przedmiar ten stanowi jedynie informację o charakterze pomocniczym, który wykonawca może wykorzystać wraz z informacjami zawartymi w dokumentacji technicznej do opracowania własnego przedmiaru. Przedmiar wykonawcy będzie podstawą do ustalania nakładów rzeczowych niezbędnych do wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz oszacowania ceny oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu zadania. Zmiany będą dotyczyły tylko zakresu, który wyniknie w trakcie realizacji zadania, a będzie niezbędny do właściwego zakończenia podstawowego zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących wykonanie następujących zadań: 1)Część 1: Zadania 1, 2 i 3 2)Część 2: Zadanie 4 Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach (np. rysunki, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekty, przedmiary) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.siechnice.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach