Przetargi.pl
Rozbudowa boiska lekkoatletycznego - budowa bieżni , skoczni w dal, rzutni do pchnięcia kulą w Męcinie

Gmina Limanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Matki Boskiej Bolesnej
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 18 337 22 52 , fax. +48 18 337 13 37
  • Data zamieszczenia: 2019-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Limanowa
    ul. Matki Boskiej Bolesnej 18 B
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. +48 18 337 22 52, fax. +48 18 337 13 37
    REGON: 49189236300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/uglimanowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa boiska lekkoatletycznego - budowa bieżni , skoczni w dal, rzutni do pchnięcia kulą w Męcinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Rozbudowa boiska lekkoatletycznego - budowa bieżni , skoczni w dal, rzutni do pchnięcia kulą w Męcinie 1) Lokalizacja: Męcina, Gmina Limanowa. 2) Główny zakres robót: Przedmiotem inwestycji jest budowa bieżni 4-ro torowej, budowa skoczni w dal z bieżnią, budowa rzutni do pchnięcia kulą, budowa piłkochwytu oddzielającego boisko sportowe od bieżni, budowa ogrodzenia oddzielającego rzutnię do pchnięcia kulą od chodnika. Teren posiada bezpośredni dostęp do drogi gminnej nr dz. ew. 774. w wyznaczonym pasie budowy bieżni przed ułożeniem warstw podbudowy zostanie wykonana wymiana fragmentów drenażu poprzecznego na szerokości bieżni w rozstawie co 5.0 m z włączeniem do istniejących sączków drenarskich sączki drenarskie zostaną wykonane z rur perforowanych z tworzyw sztucznych fi 100 mm a następnie rowy drenarskie zostaną wypełnione do pełna tłuczniem kamiennym łamanym płukanym średniej granulacji. Poszczególne sączki drenarskie zostaną włączone do istniejącego drenażu. Na wykonanej bieżni 4-ro torowej oraz bieżni skoczni zostaną wykonane linie dzielące poszczególne tory bieżni. Bieżnia zostanie oddzielone od terenów zielonych obrzeżami betonowymi. Bieżnia od boiska piłkarskiego zostanie oddzielona piłkochwytem o wys. 6.0 m, Natomiast rzutnia do pchnięcia kulą od chodnika prowadzącego do placu zabaw zostanie oddzielona ogrodzeniem wys 3.0 m, , Parametry techniczne bieżni 4-ro torowej : odwodnienie bieżni -532,44 m2, podbudowa bieżni - 532,44 m2, nawierzchnia poliuretanowa -532,44 m2, bieżnia -4-ro torowa, długość bieżni 108,00 m, szerokość toru między liniami-1,17 m, szerokość linii 5 cm, linie odległości od 60 m co 10 m do 100 m, linia startu. Roboty ziemne i przygotowawcze bieżni -roboty ziemne w celu uzyskania wymaganych wymiarów bieżni, wykonanie rowów drenarskich, wykonanie rowków pod obrzeża - -mechaniczne wyrównanie terenu zgarniarką samojezdną -profilowanie i zagęszczenie podłoża na całej powierzchni -wykonanie rowów Zamontować na gazociągu rurę ochronną dwudzielną długość 6 .0 m pod projektowaną biężnią fi 160 mm PE lub PCW kolor żółty zgodnie z uzgodnieniem z Gazownią w Limanowej Odwodnienie bieżni -ułożenie sączków drenarskich z tworzywa sztucznego fi 100 mm ze spadkiem 1,0% -wypełnienie rowów drenarskich kruszywem łamanym mineralnym płukanym (podsypka filtracyjna) -ułożenie warstwy izolacyjnej z geowłókniny Podbudowa bieżnia - ułożenie obrzeży o wym. 100x30x8 cm na ławie betonowej o wym. 20x20 cm -wykonanie warstwy dolnej odsączającej na całej powierzchni (dolnej-kliniec 15,0-31,5mm) gr. 12 cm, -wykonanie warstwy górnej konstrukcyjnej z kruszywa kamiennego na całej powierzchni (górna-kliniec fr.31,5- 63 0mm) o gr. 10 cm oraz 15-31,5 mm-gr.10.0 cm - warstwa wyrównująca z kruszywa kamiennego o frakcji od 2 do 8mm, gr. 5 cm -nawierzchnia bieżni poliuretanowa gr 14 mm ( polimerycznie związany granulat gumowy SBR+EPDM I komponent poliuretanowy kolor czerwony) ułożona na warstwie stabilizującej typ. ET gr 30 mm, 4 pasy bieżni po 117 cm między liniami, linie szer 5 cm , szerokość bieżni z liniami 493 cm. Piłkochwyt oddzielający bieżnie od boiska sportowego o wysokości 6.0 m z siatki polipropylenowej o oczkach 10x10 cm gr. sznurka 4 mm, kolor zielony na słupach stalowych ocynkowanej 90x90x4 mm. Słupy osadzone w stopach betonowych na głębokość 1,20 m poniżej terenu. Skocznia w dal z bieżnią: - długość bieżni 40 m, szer. miedzy liniami 1,17 m,z liniami 1.27 m wykonanie bieżni jak w opisie bieżnia 4-ro torowa, zeskocznia o wym. 8.0 x 2.70 m wypełniona piaskiem gr 0-2 mm , obudowa drewniana z bali 80x200 mm wyokrąglonych, impregnowanych i malowanych na biało, montaż progu do skoku w dal -montaż belki drewnianej 10x34x122 cm zamontowana w odległości 1,50 m od skrzyni zeskoczni. Rzutnia do pchnięcia kulą: Koło rzutów o średnicy 213.5 cm, pole rzutni wycinek 1/8 części koła o promieniu 14,07 m -roboty ziemne -wykonanie profilowania podłoża -wykonanie warstwy dolnej na całej powierzchni (dolnej-kliniec r.31,5- 63, 0 mm) gr.warstwy 10 cm -wykonanie warstwy górnej konstrukcyjnej z kruszywa kamiennego na całej powierzchni (górna-kliniec fr.15,0-31,5mm) o gr. 15 cm -wykonanie podłoża betonowego z Betonu B-20 gr. 15 cm -wykonanie obramowanie koła rzutni oraz łuk pola rzutni z betonu B-30 grub. ściany 10 cm -wykonanie rowków -ułożenie obrzeży na ławie betonowej pola rzutni -wypełnienie piaskiem płukanym pola rzutni -ułożenie warstwy nawierzchni poliuretanowej na kole rzutni -dostawa i montaż pierścienia stalowego obramowanie wykonane z plaskownika o wys 80 mm, gr 6 mm, na kole rzutni -dostawa i montaż progu epoksydowego lub drewnianego z drewna klejonego 122x32x10 cm pomiędzy polem rzutów a kołem Oddzielenie ogrodzeniem rzutni kulą od chodnika – wys. ogrodzenia 3.0 m z siatki powlekanej na słupach stalowych z rur stalowych fi 63 mm o rozstawie 3.0 m. linki naciągowe co 40 cm z drutu fi 4 mm ocynkowanego, słupy ogrodzenia osadzone w stopach betonowych zagłębionych poniżej strefy zamarzania tj. 1.20 m poniżej terenu, cokoły wykonane z obrzeży betonowych 100x30x8 cm na ławie betonowej 3) Uwagi końcowe: Wszystkie roboty prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną, wytycznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi przepisami BHP zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonaniu robót budowlanych (Dz.U. z 2003r, Nr 47, poz. 401) oraz w sposób nieuciążliwy dla właścicieli sąsiednich posesji, wszelkie prace prowadzić pod nadzorem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia budowlane, wszystkie wymiary podane w projekcie sprawdzić na budowie przed zamówieniem materiału, stosować wyłącznie materiały budowlane i wykończeniowe dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, podczas realizacji inwestycji, w razie uzasadnionej konieczności prowadzenia robót w rozbieżności z przyjętymi założeniami projektowymi, niezwłocznie skontaktować się z projektantem w celu dokonania niezbędnych korekt, a po zakończeniu prac budowlano-montażowych i terenowych, teren w obrębie budowy należy uporządkować. 4). Szczegółowy zakres robót budowlanych określają udostępnione przez zamawiającego dokumenty: projekt techniczny, przedmiar robót budowlanych oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości – 7.200,00 zł (słownie: siedem tysięcy dwieście złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 20.08.2019 roku do godz. 1100, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne, w przypadku uznania rachunku zamawiającego (kwota wadium wpłynie na konto zamawiającego). 3. Szczegółowy opis prawidłowego wniesienia wadium znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem: www.bip.malopolska.pl/uglimanowa w zakładce: "Zamówienia publiczne i ogłoszenia"
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy Pzp każdy wykonawca składa wraz z formularzem ofertowym „wstępne oświadczenie wykonawcy”, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, w którym zostaje złożona deklaracja o spełnieniu warunków udziału. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, wstępne oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 25 ust. 6 ustawy Pzp) 2. Zamawiający żąda od WSZYSTKICH WYKONAWCÓW złożenia wraz z formularzem ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) następujących dokumentów: 1) Pisemne zobowiązanie podmiotu, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ, tylko jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego: a) wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, b) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, c) zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5, d) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, e) wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy, f) jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 1. g) zamawiający żąda od wykonawcy, którego oferta uzyskała największą ilość punktów, i który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w ppkt a-f, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. - dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, - wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), - w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentu, o którym mowa (tj. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. - w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o którym mowa w niniejszym podpunkcie, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 2) Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie notarialnej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3) oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią załącznika nr 8 do SIWZ. 2. WSZYSCY WYKONAWCY przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 1) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, pod adresem: www.bip.malopolska.pl/uglimanowa w miejscu: „Wykaz złożonych ofert” informacji z otwarcia ofert, wykonawca bez wezwania ze strony zamawiającego składa oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z nich. 3) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4) Załącznik nr 4 do SIWZ stanowi wzór wymaganego oświadczenia. 5) Oświadczenie składa się w oryginalne w siedzibie zamawiającego tj. w sekretariacie (pokój nr I na piętrze) Urzędu Gminy Limanowa znajdującego się pod adresem: 34-600 Limanowa, ul. Matki Boskiej Bolesnej 18B

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach