Gmina Piła ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
- Data zamieszczenia: 2019-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
Pl. Staszica 10
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
REGON: 57079116400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa bazy sportowej przy Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Kujawskiej 18 w Pile - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa bazy sportowy przy Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Kujawskiej 18 w Pile. 2. Rozbudowa będzie polegała na budowie boiska do piłki siatkowej plażowej i siłowni zewnętrznej, zgodnie z projektem budowlanym dokumentacją i obowiązującymi przepisami prawa. 3. Elementy siłowni zewnętrznej powinny posiadać aktualny certyfikat bezpieczeństwa wydawany przez akredytowaną jednostkę. Urządzenia muszą posiadać co najmniej trzyletni okres gwarancji, muszą być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów i powinny być zgodne z Polskimi Normami bezpieczeństwa. Sprzęt rekreacyjny musi być rozmieszczony w sposób umożliwiający zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami. Montaż elementów powinien być zgodny z instrukcją producenta urządzenia. Każde urządzenie siłowni zewnętrznej powinno zawierać instrukcję użytkowania oraz posiadać kartę techniczną urządzenia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: projekt budowlano-wykonawczy, opis przedmiotu zamówienia, kosztorys ofertowy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i inne udostępnione dokumenty, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. Uwaga: Zakres umowy nie obejmuje rozbudowy istniejącego monitoringu o dodatkowe instalacje znajdujące się w opisie projektu budowlano-wykonawczego. Nie należy uwzględniać tego elementu w cenie ryczałtowej oferty. 5. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z całą dokumentacją techniczną oraz dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, adekwatnej dla realizacji przedmiotu zamówienia, która obejmować musi wykonanie całości robót wynikających z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysu ofertowego, jak również uwzględniać wszystkie pozostałe koszty, bez których nie można wykonać zamówienia. 6. Wykonawca winien w wynagrodzeniu ryczałtowym uwzględnić w szczególności koszty prac przygotowawczych, porządkowych, dozorowania miejsca składowania materiałów budowlanych, sporządzenia i prowadzenia dokumentacji wymaganej Prawem budowlanym. 7. Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z zapleczem robót wraz z zapleczem sanitarnym (WC – przenośne), oznakowanie i zabezpieczenie pod względem BHP i PPOŻ miejsca prowadzenia prac, ewentualne koszty odtworzenia zniszczonych trawników itp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45010000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy przygotowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; 4. oryginał zobowiązania podmiotu trzeciego - (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną