Przetargi.pl
Rozbudowa, aktualizacja systemu informatycznego Infomedica/AMMS (zakup licencji i wdrożenie) w BCP - Olszówka

Bielskie Centrum Psychiatrii – Olszówka w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-309 Bielsko-Biała, Olszówka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 113 923, , fax. 338 113 923
  • Data zamieszczenia: 2019-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bielskie Centrum Psychiatrii – Olszówka w Bielsku-Białej
    Olszówka 102
    43-309 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 338 113 923, , fax. 338 113 923
    REGON: 12701800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa, aktualizacja systemu informatycznego Infomedica/AMMS (zakup licencji i wdrożenie) w BCP - Olszówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Rozbudowa, aktualizacja systemu informatycznego oprogramowania Infomedica/AMMS (zakup licencji i wdrożenie) w BCP- Olszówka” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ tj.: załącznik nr 9 – opis funkcjonalny Oprogramowania Aplikacyjnego, załącznik nr 10 - opis funkcjonalny Oprogramowania Bazodanowego zastosowanego w Oprogramowaniu Aplikacyjnym, załącznik nr 11 - moduły będące przedmiotem wymiany i migracji danych, załącznik nr 12 - moduły będące przedmiotem integracji lub wymiany i migracji danych (w przypadku braku możliwości integracji), załącznik nr 13 - opis funkcjonalny wymaganej integracji między dostarczanymi systemami, załącznik nr 14 - opis funkcjonalny Oprogramowania Aplikacyjnego w przypadku jego wymiany, spowodowanej brakiem możliwości integracji, załącznik nr 15 – opis wdrożenia systemu załącznik nr 16 - lista modułów z określeniem ilości licencji oraz ilości osób do przeszkolenia, załącznik nr 17 – specyfikacja serwera – konfiguracja minimalna, załącznik nr 18 - zakres usług nadzoru autorskiego i opieki serwisowej. Wszystkie moduły oprogramowania aplikacyjnego (nie dotyczy bazy danych) muszą pochodzić od jednego producenta. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do wykonania usług wdrożeniowych dostarczonego oprogramowania w zakresie instalacji, konfiguracji, szkolenia personelu, konsultacji oraz integracji lub wymiany z migracją wraz z nadzorem i opieką serwisową. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ, w załącznikach do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 19 do SIWZ. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia nie może zakłócić ciągłości pracy i musi uwzględniać specyfikę działalności. Ilekroć w SIWZ i materiałach przetargowych opisujących przedmiot zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, należy je traktować jedynie jako dane pomocnicze określające minimalne parametry jakościowe i właściwości techniczne, eksploatacyjne i użytkowe; w takim przypadku Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 16 000,00 zł.2.Wadium może być wniesione w jeden lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy ING Bank Śląski S.A. nr 86 1050 1070 1000 0001 0618 7859 z adnotacją: wadium znak sprawy ZP-8/U/2019,2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110,650,1000 i 1669). 3.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków finansowych na rachunek Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1)pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie wadium został załączony do oferty, 2)innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wpłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9.Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa art. 46 oraz art. 148 ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy według wzoru stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, oświadczenie wykonawcy/podwykonawcy składane w związku z wymaganiami, o których mowa w art. 29 ust. 3a, według wzoru stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, dowód wniesienia wadium, złożony zgodnie z zapisami rozdz. IX pkt. 5, odpowiednie pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli, że oferowane oprogramowanie zostało stworzone przed podmiot posiadający certyfikat ISO 9001:2015 lub równoważny w zakresie projektowania i wykonywania systemów informatycznych (dotyczy jeśli Wykonawca zaznaczył twierdząco w formularzu ofertowym- załącznik nr 1 do SIWZ), zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli że oferowane oprogramowanie zostanie wdrożone przez podmiot posiadający certyfikat ISO 9002:2015 lub równoważny w zakresie wdrożenia oferowanego systemu ((dotyczy jeśli Wykonawca zaznaczył twierdząco w formularzu ofertowym- załącznik nr 1 do SIWZ), w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2,3 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2 i 3 do SIWZ w odniesieniu do tych podmiotów, Wykonawca, który zamierza wykonać zamówienie przy udziale podwykonawców, musi wyraźnie wskazać w formularzu ofertowym – zał. nr 1 do SIWZ jaką część/zakres zamówienia wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi niewypełnione miejsce, Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane bez udziału podwykonawców, Wykonawca na etapie składania oferty zobowiązany jest poinformować Zamawiającego czy wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług VAT o których mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach