Przetargi.pl
Rozbudowa 5 zjazdów z dróg publicznych na drogi leśne

Nadleśnictwo Skwierzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 66-440 Skwierzyna, ul. 2-go Lutego
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 957 286 940 , fax. 957 286 943
  • Data zamieszczenia: 2019-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Skwierzyna
    ul. 2-go Lutego 2
    66-440 Skwierzyna
    tel. 957 286 940, fax. 957 286 943
    REGON: 81053929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skwierzyna.szczecin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa 5 zjazdów z dróg publicznych na drogi leśne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie 5 zjazdów z dróg wojewódzkich nr 159 i 199 na drogi leśne na terenie Nadleśnictwa Skwierzyna. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części: 1) Część I – Rozbudowa zjazdu indywidualnego z drogi wojewódzkiej nr 159 w km 10+918 strona lewa Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w następujących dokumentach: - dokumentacja projektowa – załącznik nr 10 do SIWZ, - projekt stałej organizacji ruchu – załącznik nr 15 do SIWZ, - przedmiary robót - załączniki nr 18 i 19 do SIWZ, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (dalej „STWiOR”– załącznik nr 16 i 17 do SIWZ. 2) Część II – Rozbudowa zjazdu publicznego z drogi wojewódzkiej nr 159 w km 10+918 strona prawa Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w następujących dokumentach: - dokumentacja projektowa – załącznik nr 11 do SIWZ, - projekt stałej organizacji ruchu – załącznik nr 15 do SIWZ, - przedmiary robót - załączniki nr 18 i 19 do SIWZ, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (dalej „STWiOR”– załącznik nr 16 i 17 do SIWZ. 3) Część III – Rozbudowa zjazdu indywidualnego z drogi wojewódzkiej nr 159 w km 8+785 Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w następujących dokumentach: - dokumentacja projektowa – załącznik nr 12 do SIWZ, - projekt stałej organizacji ruchu – załącznik nr 15 do SIWZ, - przedmiary robót - załączniki nr 18 i 19 do SIWZ, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (dalej „STWiOR”– załącznik nr 16 i 17 do SIWZ. 4) Część IV – Rozbudowa zjazdu indywidualnego z drogi wojewódzkiej nr 199 w km 1+373 Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w następujących dokumentach: - dokumentacja projektowa – załącznik nr 13 do SIWZ, - projekt stałej organizacji ruchu – załącznik nr 15 do SIWZ, - przedmiary robót - załączniki nr 18 i 19 do SIWZ, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (dalej „STWiOR”– załącznik nr 16 i 17 do SIWZ. 5) Część V – Rozbudowa zjazdu indywidualnego z drogi wojewódzkiej nr 159 w km 4+312 Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w następujących dokumentach: - dokumentacja projektowa – załącznik nr 14 do SIWZ, - projekt stałej organizacji ruchu – załącznik nr 15 do SIWZ, - przedmiary robót - załączniki nr 18 i 19 do SIWZ, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (dalej „STWiOR”– załącznik nr 16 i 17 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub większą ilość Części. Oferta złożona na daną Część musi jednakże obejmować cały zakres prac przewidzianych w SIWZ dla tej Części. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt wykona wszelkie roboty budowlane związane z wykonaniem zamówienia, które szczegółowo zostały opisane w dokumentacji wymienionej w pkt 3.2. i 3.3. SIWZ. Załączone do SIWZ dokumenty stanowiące jej integralną część, określające wymagany zakres prac i służące przygotowaniu oferty stanowią materiał poglądowy i pomocniczy przy jej przygotowaniu, a ewentualne błędy pomiędzy ww. dokumentami nie mogą być podstawą dla Wykonawcy do późniejszych roszczeń w przypadku nieprawidłowo przygotowanej oferty. Załączony do SIWZ przedmiar ma jedynie charakter pomocniczy i ewentualne rozbieżności w stosunku do pozostałych załączników nie upoważniają Wykonawcy do zmiany wynagrodzenia. Przy wykonywaniu robót mogą być stosowane wyłącznie materiały, wyroby, urządzenia dopuszczone do obrotu i odpowiadające wymaganiom określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane, a także powinny być zgodne z wymaganiami określonymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokumentacjach projektowych załączonych do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie koszty związane z: utrzymaniem zaplecza i placu budowy oraz utylizacją i wywozem odpadów powstałych w trakcie prowadzenia robót. Realizacja robót budowlanych musi zawsze odpowiadać przepisom techniczno-budowlanym i prawnym, dotyczącym danego obiektu i technologii wykonania robót. Przy realizacji zamówienia należy zwrócić uwagę na przepisy dotyczące ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska, ochrony sanitarnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część I - 1 100 zł; Część II - 1 300 zł; Część III - 1 200 zł; Część IV - 1 200 zł; Część V - 1 200 zł; Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w banku Bank Pekao S.A. I o/Skwierzyna nr rachunku: 23 1240 3594 1111 0000 4167 3955 z dopiskiem: „Wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na rozbudowę 5 zjazdów z dróg publicznych, część nr ____”. (podać nr odpowiedniej części zamówienia, której oferta dotyczy). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadia wnoszone w formach niepieniężnych jako beneficjenta gwarancji powinny wskazywać Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Skwierzyna. 5. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 16 sekretariat). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Skwierzyna), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 8., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci zgodnie z pkt 7.5. SIWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów (niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ), 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.3. ppkt 1 lit a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach