Przetargi.pl
Rozbiórkę obiektów KOWR OT Gorzów Wlkp.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 04 ogłasza przetarg

  • Adres: 01-207 Warszawa, Karolkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (95) 720-87-75, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 04
    Karolkowa 30
    01-207 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (95) 720-87-75, , fax. -
    REGON: 367849538-00034
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórkę obiektów KOWR OT Gorzów Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: rozbiórka budynków należących do Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa OT Gorzów Wlkp. Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. 1. Zadanie 1: Likwidacja obiektu: zaplecze gorzelni Murzynowo nr inw. 57/692/101. Szczegółowy zakres robót został opisany w „obmiarze robót” – załącznik nr 7 SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany do wykupienia materiałów porozbiórkowych o wartości 7 570,65 zł brutto w tym 23% podatku VAT. 2. Zadanie 2: Likwidacja obiektu: budynku gospodarczego w Łąkie gm. Skąpe nr inw. 108/51/LB. Szczegółowy zakres robót został opisany w „obmiarze robót” – załącznik nr 8 SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany do wykupienia materiałów porozbiórkowych o wartości 11.505,40 zł brutto w tym 23% podatku VAT. 3. Zadanie 3: Likwidacja obiektów w m. Świerczów: hala stalowa o numerze inw. 108/794/2006, hala stalowa o numerze inw. 108/759/2007, śmietnik o numerze inw. 104/806/2019, rampa betonowa o nr. inw. 291/18/3/2028. Zakres robót: 1) Hala stalowa o nr inw. 108/794/2006 • demontaż elementów stalowych hali; • wywiezienie elementów z stalowych z terenu rozbiórki; • uporządkowanie terenu i wywiezienie śmieci. 2) Hala stalowa o nr inw. 108/795/2007 • demontaż elementów stalowych hali; • wywiezienie elementów z stalowych z terenu rozbiórki; • uporządkowanie terenu i wywiezienie śmieci. 3) Rampa o nr inw. 291/813/2020 • całkowita rozbiórka rampy betonowej; • rozebranie podłoża z betonu gruzowego; • dowiezienie gruntu kat I-II; • zasypanie dołu po rozbiórce obiektu wraz z zagęszczeniem zasypki; • wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki. 4) Śmietnik o nr inw. 104/806/2019 • całkowita rozbiórka śmietnika; • rozebranie podłoża z betonu gruzowego; • dowiezienie gruntu kat I-II; • zasypanie dołu po rozbiórce obiektu wraz z zagęszczeniem zasypki; • wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki. O wszczęciu postępowania należy zawiadomić dzierżawcę nieruchomości reprezentowanego przez pełnomocnika Joanną Skorupą zam. 69-210 Lubniewice, Glisno 108. Szczegółowy zakres robót został opisany w „obmiarze robót” – załącznik nr 9 SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany do wykupienia materiałów porozbiórkowych o wartości 38 518,68 zł brutto w tym 23% podatku VAT. 4. Zadanie 4: Zespół wychodków Brzoza, dz. 261/93. Zakres robót: 1) rozebranie elementów baraków drewnianych składanych: płyty ścienne, demontaż drzwi od wychodków, 2) Rozebranie elementów dachu baraków drewnianych składanych, 3) rozebranie murów i słupów powyżej poziomu terenu, w budynkach o wys. do 9 m (do 2 kondygnacji) z cegły na zaprawie cementowej, 4) Rozebranie fundamentów poniżej poziomu terenu, z cegły na zaprawie cementowej, 5) Rozebranie płyt dachowych żelbetonowych przy grubości płyty do 15 cm – rozebranie pokrywy studni zbiorczej, 6) Rozebranie ścian żelbetowych o grubości do 20 cm – rozebranie ścian studni do głębokości 0,50 m, 7) Rozebranie podłoża z betonu żwirowego grubości 10 cm, 8) Rozebranie balustrad z kształtowników stalowych w poziomie kondygnacji – V demontaż dwuteownika ze studni zbiorczej, 9) Roboty ziemne ręczne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi: grunt o kat. I-II – transport piasku do zasypania dołów kloacznych, 10) Ręczne zasypywanie wykopów ze skarpami warstwami 20 cm ziemi leżącej obok, z przerzutem ziemi na odległość do 3 m oraz zagęszczeniem warstw ubijakami ręcznymi: grunt kl. I-III – zasypanie dołów kloacznych piaskiem o gr. 30cm, 11) Roboty ziemne ręczne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi: grunt kat. I-II – transport ziemi do wyrównania terenu, 12) Rozścielenie ziemi urodzajnej na terenie płaskim sposobem ręcznym z przerzutem. Szczegółowy zakres robót został opisany w „obmiarze robót” – załącznik nr 10 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Wysokość wadium dla jednego zadania częściowego ustala się w kwocie: Zadanie częściowe I 300,00 zł (słownie: trzysta złotych), Zadanie częściowe II 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych), Zadanie częściowe III 1 000,00 zł (słownie: sto złotych), Zadanie częściowe IV 100,00 zł (słownie: sto złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Krajowy Ośrodek wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim, w Banku Gospodarstwa Krajowego nr 09 1130 1222 0030 2043 0820 0003 z adnotacją – „Wadium – usługi geodezyjne – zadanie częściowe …………”; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formach wymienionych w pkt 3 ppkt 2-5 musi: 1. wskazywać gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia); 2. wskazywać beneficjenta – Zamawiającego, 3. określać termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą), 4 określać kwotę poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), 5. gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie, 6. wskazywać przyczyny zatrzymania wadium przez Zamawiającego, określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Ustawy, 7. być ważne przez cały okres terminu związania ofertą. Wadium nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. Oryginał wadium w formie, o której mowa w pkt 3 ppkt 2-5 musi zostać dostarczony Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu zostanie uznane jako wniesione, jeżeli zostanie zaksięgowane przez Bank na rachunku, o którym mowa w pkt 3 ppkt 1, przed upływem terminu składania ofert. Brak wniesienia wadium, niedochowanie terminu wniesienia wadium lub wniesienie wadium w jednej z form, o których mowa w pkt 3 ppkt 2-5, nie zawierającego zobowiązań, o których mowa w pkt 5 spowoduje odrzucenie oferty na podst. art. 89 ust. 1 pkt 7b Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach