Przetargi.pl
Rozbiórka silosów o nr inw. 115/224/2/C i 116/224/2/C oraz zbiornika na gnojowicę o nr inw. 117/224/2/C, położonych na dz. nr 1/24, obręb Ciecholub, gmina Kępice

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3004841, 3023817 , fax. 058 3004843
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku
    ul. Powstańców Warszawy 28 28
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 3004841, 3023817, fax. 058 3004843
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka silosów o nr inw. 115/224/2/C i 116/224/2/C oraz zbiornika na gnojowicę o nr inw. 117/224/2/C, położonych na dz. nr 1/24, obręb Ciecholub, gmina Kępice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka obiektów budowlanych nie nadających się do remontu: 1) silosów o nr inw. 115/224/2/C i 116/224/2/C 2) zbiornika na gnojowicę o nr inw. 117/224/2/C położonych na działce o nr 1/24, obręb Ciecholub, gmina Kępice, powiat słupski, woj. pomorskie. Zakres robót rozbiórkowych obejmuje całkowitą rozbiórkę silosów i zbiornika na gnojowicę, oczyszczenie terenu z gruzu i pozostałości porozbiórkowych oraz usunięcie ich w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, w szczególności z przepisami o odpadach. Teren po rozbiórce winien być wyrównany do poziomu terenu otaczającego. Zakres robót obejmuje również wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i aktualizacji danych ewidencyjnych w odpowiednim Ośrodku Dokumentacji Geodezji i Kartografii. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w: 1) Operacie techniczno-ekonomicznym 2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający dokonał zgłoszenia rozbiórki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7.1 Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest, przed upływem terminu do składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jednego tysiąca złotych) z dopiskiem Wadium - rozbiórka Ciecholub. 7.2 Forma wadium Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz 1158 z późn. zm.). 7.3 Termin i miejsce wniesienia wadium 1) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, przed upływem terminu do składania ofert należy dokonać przelewu z konta na konto Zamawiającego w Banku BGŻ Nr Rachunku: 83 2030 0045 1110 0000 0154 2560 (decyduje data wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego). 2) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 7.2 części I SIWZ, dokument wadium należy dostarczyć do kasy lub sekretariatu Zamawiającego. Beneficjentem takich dokumentów musi być Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku z/s w Pruszczu Gdańskim, 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28. 3) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz w wymaganej wysokości i formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem jego oferty z postępowania. 4) Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.4 Zwrot wadium 7.4.1 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 7.4.2 Zamawiający, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, zwraca wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. Na mocy art. 46 ust 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw - chyba, że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, to znaczy: a) Wykonawca posiada aktualne zezwolenia na transport odpadów pochodzących z rozbiórki na terenie powiatu słupskiego, zgodne z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. nr 62, poz. 628 z póź. zm.) 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to znaczy: a) dysponują jedną osobą sprawującą funkcję kierownika o uprawnieniach budowlanych o specjalności konstrukcyjno - budowlanej zrzeszonego w Izbie Inżynierów Budownictwa b) wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej dwie rozbiórki obiektów budowlanych 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Pzp 5) wniosą wadium zgodnie z warunkami opisanymi w siwz 2. Zamawiający uzna spełnienie warunków określonych w pkt 1 jeżeli Wykonawca wraz z ofertą dołączy dokumenty wykazane w pkt 3 części II SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie załączonych dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1 Ofertę stanowi: 3.1.1 Wypełniony i podpisany druk Formularz oferty, zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3.1.2 Do oferty załączone muszą być: 1) Wypełniony i podpisany druk Oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust 1 ustawy Pzp - zgodny w treści z załącznikiem nr 2 do niniejszej SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanych z należytą starannością co najmniej dwóch rozbiórek obiektów budowlanych na druku zgodnym w treści z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4) Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty budowlane, o których mowa w pkt 3) zostały wykonane należycie. 5) Aktualne zezwolenie (decyzję) na transport odpadów pochodzących z rozbiórki na terenie powiatu słupskiego, zgodne z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. nr 62, poz. 628 z późn. zm.). 6) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7) Dokumenty stwierdzające że osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i jest zrzeszona w Izbie Inżynierów Budownictwa. 8) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. Uwaga! Zamawiający informuje, że dokumenty wynikające z pkt 5) muszą być wystawione na Wykonawcę, a nie jego podwykonawców. 3.1.3 W przypadku składania przez Wykonawców oferty wspólnej w ofercie muszą być zamieszczone: 1) pełnomocnictwo z określeniem zakresu umocowania do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub umowa, jeżeli takie pełnomocnictwo wynika z umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. 2) dokumenty wymienione w pkt 3.1.2 ppkt 2) składa każdy z członków konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej. Oświadczenie wymienione w pkt 3.2.1 ppkt 1) składa każdy z Wykonawców lub składają wspólnie. 3.1.4 Ponadto do oferty muszą być dołączone: a) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 3.2 Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 3.2.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.2 ppkt 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.2.2 Dokumenty o których mowa w pkt 3.2.1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.2.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione w terminie zgodnie z pkt 3.2.2. 3.2.4 Wszystkie wymagane od Wykonawców dokumenty, oświadczenia i zaświadczenia powinny przedstawiać aktualny stan faktyczny i prawny na dzień otwarcia ofert. 3.3 Wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty nie będące oryginałami muszą być złożone w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną osobę Wykonawcy (np. właściciel firmy, osoba/osoby wymienione w rejestrze spółki, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej itp.). Brak poświadczenia kserokopii dokumentów formułą za zgodność z oryginałem, oznaczać będzie brak dokumentu. 3.4 Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. W przeciwnym razie wniesione wadium przepada na rzecz Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach