Przetargi.pl
Rozbiorka pawilonu usługowo-handlowego przy ul. Zjednoczenia 224 w Biedrusku oraz budynku magazynowego nr 9 przy ul. Dojazd 30 w Poznaniu

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa Oddział Regionalny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-631 Poznań, ul. Dojazd 30
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6538744; 6538700 , fax. 061 6538701
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa Oddział Regionalny w Poznaniu
    ul. Dojazd 30 30
    60-631 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6538744; 6538700, fax. 061 6538701
    REGON: 01126394600418
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja Państwowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiorka pawilonu usługowo-handlowego przy ul. Zjednoczenia 224 w Biedrusku oraz budynku magazynowego nr 9 przy ul. Dojazd 30 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zadanie częściowe 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbiórki pawilonu usługowo - handlowego jednokondygnacyjnego o pow. użytkowej ok. 390,0 m2 w Biedrusku przy ul. Zjednoczenia 224. W ramach prac przewidziano wywiezienie gruzu na wysypisko z wniesieniem opłaty wysypiskowej, zasypanie wyrobiska gruntem i zahumusowanie górnej warstwy oraz uporządkowanie terenu. Stan techniczny obiektu jest bardzo zły. Zarówno konstrukcja połaci dachowej, która miejscami jest już załamana, jak i ścian nośnych wskazują na duże prawdopodobieństwo wystąpienia katastrofy budowlanej. Decyzją Dyrektora OReg WAM w Poznaniu nr 61/ZGN/08 z dnia 13.06.2008 r. budynek został wyłączony z eksploatacji i zamknięty. Podlegający rozbiórce budynek jest jednokondygnacyjny. Posiada ściany murowane z cegły, dach konstrukcji drewnianej, kryty papą. Sufity podwieszane z supremy, otynkowane. Konstrukcja dachu pozapadana, kratownice w miejscach oparcia na murze zbutwiałe, pas nadrynnowy pozapadany, częściowy brak rynien. Zamawiający wymaga, by: ?wywóz gruzu z rozbiórki połączyć z przywozem gruntu na zasypanie wykopu po rozebranym budynku, ?przedstawić Zamawiającemu zaświadczenie o wywozie gruzu i innych odpadów z rozbiórki na legalne wysypisko śmieci, ?rozliczyć z Zamawiającym odzysk złomu, uzyskanego w wyniku rozbiórki. 2.Zadanie częściowe 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbiórki budynku magazynowego nr 9 jednokondygnacyjnego 1,039 m2 w Poznaniu przy ul. Dojazd 30, zniszczonego w wyniku zawalenia się dachu. W ramach prac przewidziano wywiezienie gruzu na wysypisko z wniesieniem opłaty wysypiskowej, zasypanie wyrobiska gruntem i zahumusowanie górnej warstwy oraz uporządkowaniem terenu. Budynek zlokalizowany jest na terenie kompleksu budynków, gdzie mieści się siedziba tutejszego Oddziału Regionalnego oraz zespół budynków użytkowych. W dniu 13.05.2009 r., decyzją Dyrektora OReg WAM w Poznaniu, budynek został wyłączony z eksploatacji. Podlegający rozbiórce budynek jest jednokondygnacyjny. Posiada ściany murowane z cegły dziurawki i pełnej. Konstrukcja dachu drewniana, kryta papą. Sufit podwieszany z supremy otynkowany. Konstrukcja dachu na odcinku 20 m zarwana, pozostała część dachu pozapadana. Kratownice drewniane w miejscach podparcia na murze zbutwiałe. Zamawiający wymaga, by: ?wywóz gruzu z rozbiórki połączyć z przywozem gruntu na zasypanie wykopu po rozebranym budynku, ?przedstawić Zamawiającemu zaświadczenie o wywozie gruzu i innych odpadów z rozbiórki na legalne wysypisko śmieci, ?rozliczyć z Zamawiającym odzysk złomu, uzyskanego w wyniku rozbiórki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki (wspólne dla obu zadań częściowych) określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym musi: 1)dysponować lub będzie dysponować (po udostępnieniu przez inne podmioty) min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, przynależną do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, która będzie pełnić obowiązki kierownika robót. 2.Ocena spełniania wymaganych warunków nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wg kryterium spełnia / nie spełnia. Warunek spełniony częściowo będzie oceniony jako nie spełniony.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno -budowlanej dla osoby, która będzie pełnić obowiązki kierownika robót wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane jest na podstawie art. 23 ustawy, przedstawienie pełnomocnictwa wystawionego zgodnie z wymogami prawa, podpisanego przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów, w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców, tj. do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wchodzących w skład grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wybrania oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, żądać umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w ust. 1 pkt. 2 składa dokument lub dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dn. 24.05.2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach