Nadleśnictwo Gryfino ogłasza przetarg
- Adres: 74-100 Gryfino, ul. 1 Maja 4
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4162259, 4163514 , fax. 091 4647552
- Data zamieszczenia: 2015-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Gryfino
ul. 1 Maja 4 4
74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4162259, 4163514, fax. 091 4647552
REGON: 81053913700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: gryfino.szczecin.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROZBIÓRKA OBIEKTÓW BUDOWLANYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie rozbiórki 8 obiektów budowlanych (Załącznik nr 1 Wykaz obiektów budowlanych objętych rozbiórką) pozostających na stanie Nadleśnictwa Gryfino, zgodnie z zakresem prac rozbiórkowych. Zakres prac rozbiórkowych obejmuje: - demontaż instalacji; - rozbiórkę pokrycia z dachówki cementowej, papy, blachy, eternitu; - rozbiórkę konstrukcji dachu; - rozbiórkę stropów; - rozbiórkę ścian murowanych, drewnianych, nad ziemia; - rozbiórkę fundamentów - wywóz gruzu i innych odpadów (papy, eternitu, śmieci itp.) z terenu rozbiórki wraz z utylizacją; - uprzątnięcie i niwelację terenu po rozbiórkach z ewentualnym dowiezieniem ziemi do uzupełnień ubytków, obsianie trawą łąkową oraz zawałowanie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2.400 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych), które należy wnieść w terminie do dnia 02.11.2015 r. do godz. 900 tj. przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), art. 45 ust. 6 Ustawy. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w pieniądzu na numer konta 31203000451110000000990790, z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. 3. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt. 1. 2) - 5), należy w oryginale dołączyć do oferty. 4. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w terminie składania ofert w jednej z form, o których mowa w pkt. 1. 1)-5), zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający zwróci wadium: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 2) niezwłocznie, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gryfino.szczecin.lasy.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej nr 656001Z zlokalizowanej na ul. Energetyków w Drawnie
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie remontu pomieszczeń budynku nr 1 w Chlebowie; budynku nr 28 przy ul. Szklanej i budynku nr 3 przy ul. Metalowej 39, zlokalizowanych w m. Szczecin Podjuchy
Dodano: 2016-07-22 - Remont schodów zewnętrznych wejściowych do budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Bolesława Chrobrego 27a w Choszcznie
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa nawierzchni zjazdów w drodze gminnej oraz budowa chodnika w Święciechowie, gmina Drawno
Dodano: 2016-07-18 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu pokrycia dachowego na budynku kompleksu rehabilitacyjnego w policach ul. Janusza Korczaka 41
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa drogi gminnej nr 656008Z ul. Leśnej w Drawnie
Dodano: 2016-07-13 - II - Zagospodarowanie terenu przy ul. Bałtyckiej i Wiślanej w Szczecinie - II etap.
Dodano: 2016-07-08 - Rozbiórka budynku położonego w Koszalinie przy ul. Jana z Kolna 10
Dodano: 2016-07-08 - Remont schodów zewnętrznych wejściowych do budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Bolesława Chrobrego 27a w Choszcznie
Dodano: 2016-07-04 - Remont nabrzeży basenu sportowego w Punkcie Bazowania w Kołobrzegu realizowany przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 57/WOG/RB/Infrastr./16
Dodano: 2016-06-30