Przetargi.pl
Rozbiórka nieużywanego budynku mieszkalnego przy ulicy Anki Kowalskiej 31 w Sosnowcu, działka nr 162/3 obręb Kazimierz.

Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, Plonów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 291 79 22
  • Data zamieszczenia: 2020-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
    Plonów 22/I
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 291 79 22
    REGON: 27681549000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka nieużywanego budynku mieszkalnego przy ulicy Anki Kowalskiej 31 w Sosnowcu, działka nr 162/3 obręb Kazimierz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie rozbiórka nieużytkowanego budynku mieszkalnego przy ulicy Anki Kowalskiej 31, działka nr 162/3, obręb Kazimierz DLA BUDYNKU MIESZKALNEGO PRZY ULICY ANKI KOWALSKIEJ 31 KONIECZNE JEST ZGŁOSZENIE ROZBIÓRKI OBIEKTU BUDOWLANEGO. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: • budynek o wysokość poniżej 8 metrów, zlokalizowany – licząc od granicy działki – w odległości nie mniejszej niż połowa jego wysokości – obowiązek zgłoszenia rozbiórki, • budynek nie jest wpisany do rejestru zabytków oraz nie jest objęty ochroną konserwatorską, • podstawowe dane techniczne: długość 41,5 m, szerokość 13,0 m, powierzchnia zabudowy 534,0 m2 kubatura zabudowy ok. 2800 m3 , wysokość w kalenicy ok. 5,30 m, najmniejsza odległość od granicy działki 3,50 m, • powierzchnia działki do uporządkowania: 1 519,0 m2, • konstrukcja budynku: tradycyjna, murowana, ściany parteru z bloczków gazobetonowych gr. 24 cm, tynkowane, ściany piwnic murowane z bloczków i cegły gr. ok. 50 cm, strop nad piwnicą gęstożebrowy typu Kleina, strop nad parterem drewniany z podsufitka z supremy, dach o konstrukcji drewnianej – wiązary kratowe z desek, dwuspadowy kryty papą. Budynek w całości podpiwniczony z poddaszem nieużytkowym, wysokość piwnic ok. 2,2 m, • do budynku od strony południowo-wschodniej przylegają żelbetowe konstrukcje podziemne: zasobnik (bunkier) na paliwo stałe o wymiarach ok. 4,0 x 4,5 m oraz żelbetowe szambo o wym. ok. 4,0 x 4,0 m wraz z płytą betonową w poziomie terenu między nimi o wym. 8,0 x 4,0 m, • budynek wyposażony w stolarkę drzwiowa i okienną kompletną, piece kaflowe i trzony kuchenne oraz węzły sanitarne z wyposażeniem, • budynek posiada murowane trzony kominowe ( 4 szt.), • w budynku znajduje się wyposażenie w postaci mebli biurowych, mebli tapicerowanych, sprzętów kuchennych oraz różnego rodzaju sprzętu AGD, zalegają również duże ilości odpadów komunalnych. Szacunkowa kubatura wyposażenia, mebli i odpadów ok. 60 m3, • na działce zalegają pryzmy gruzu i zmieszanych odpadów komunalnych o szacunkowej masie ok. 5,0 Mg, a cały teren porośnięty jest bujną roślinnością (trawy, chwasty, samosiejki drzew i krzewów). Do obowiązków Wykonawcy należy:  wywóz materiału z rozbiórki, poddanie go utylizacji na koszt Wykonawcy zgodnie z przepisami o zagospodarowaniu odpadów (karty odpadu do okazania Zamawiającemu),  uporządkowanie terenu działki z gruzu i zmieszanych odpadów komunalnych ( wywóz wraz z utylizacją)  uprządkowanie i wyrównanie terenu po rozbiórce do rzędnych terenu przyległego, nawiezienie warstwy ziemi urodzajnej i wysianie traw,  prowadzenie dziennika rozbiórki,  geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza oraz naniesienie zmian na zasoby (mapy),  uzyskanie wszelkich pozwoleń, decyzji i zezwoleń dla przedmiotowej rozbiórki wynikających z przepisów prawa. Warunki gwarancji Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy maksimum 24 miesiące gwarancji przy czym okres gwarancji w tym postępowaniu kryterium oceny ofert Niezależnie od gwarancji Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi w czasie tożsamym z okresem gwarancji. Integralną część postępowania stanowią załączniki: - SST- rozbiórka obiektów budowlanych, - mapa zasadnicza – ul Anki Kowalskiej. PODWYKONAWCY: Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówieni Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w wymiarze czasu pracy min. 0,5 etatu. Liczba zatrudnionych osób ma wynosić min. 3 osoby. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia Czynności robotników w zakresie obejmującym roboty rozbiórkowe oraz porządkujące teren. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. a) Roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – załączonym do umowy. b) ` Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienie ww. osób (kopię umów o pracę), a także oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, c) Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji, przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. 2. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. a) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. 1 b) i c) Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 500,00 PLN. b) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. 1 b) i c) lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane we wzorze umowy jak za nienależyte wykonanie zamówienia. c) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganej przez Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 5 % całkowitego wynagrodzenia, za każdą niezatrudnioną osobą poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego. d) ` W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobą pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez wykonawcę w ofercie. *` art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 roku –Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, informuje, że żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 1 400,00 złotych (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych, 00/100) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądzu wniesionym na rachunek bankowy Zamawiającego; • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. • Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: w PKO Bank Polski SA, nr 78 1020 2313 0000 3002 0579 7826 W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu (ul. Plonów 22/1). Do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Beneficjentem wniesionego wadium będzie: Miejski Zakład Usług Komunalnych, ul. Plonów 22/1, 41-200 Sosnowiec. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza przelewem, tytuł przelewu musi pozwalać Zamawiającemu na identyfikację przedmiotowego postępowania (np. znak postępowania, nazwa postępowania, skrócona nazwa postępowania). Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach