Przetargi.pl
Rozbiórka istniejącego łącznika podziemnego, oraz budowę nowego łącznika w Szpitalu Powiatowym w Pucku, ul. 1 Maja 13A

Szpital Pucki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 84100 Puck, ul. 1 Maja
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 673 09 12 , fax. 58 673 22 81
  • Data zamieszczenia: 2016-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Pucki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. 1 Maja
    84100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 58 673 09 12, fax. 58 673 22 81
    REGON: 30822900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka istniejącego łącznika podziemnego, oraz budowę nowego łącznika w Szpitalu Powiatowym w Pucku, ul. 1 Maja 13A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Szpitala w Pucku. Budynek zaprojektowany jest między istniejącymi obiektami Służby Zdrowia. Nowo projektowany budynek ma pełnić funkcję łącznika między zabytkową częścią szpitala a częścią szpitala powstałą w latach 70-tych XX wieku. Obszar, na którym zlokalizowane są istniejące budynki szpitala znajduje się w obszarze ochrony konserwatorskiej. Projektowany budynek będzie zlokalizowany na granicy działek budowlanych 184/2 oraz 181. Obie działki są własnością Powiatu Puckiego. Obszar objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Miasta Pucka zatwierdzonego uchwałą nr XXIV/3/2008 Rady Miasta Pucka z dnia 26 listopada 2008r. Inwestycja przewiduje budowę budynku o funkcji szpitalnej, gdzie będą zlokalizowane windy – osobowa oraz szpitalna – obsługujące całe założenie. Budynek będzie osobnym obiektem, łączącym istniejące dwa budynki szpitala. Projektowany budynek przewiduje się wykonać w formie nowoczesnej, z najwyższej jakości materiałów – ma on stanowić swoisty znak czasu w otoczeniu historycznej zabudowy. Budynek łącznika będzie nawiązywał do istniejącej zabudowy dwóch budynków. Projekt uzyskał pozytywną opinię Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku oraz Miejscowego Konserwatora Zabytków w Pucku w zakresie zagospodarowania oraz architektury budynku. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) rozbiórkę istniejącego łącznika pomiędzy budynkami b) przebudowę niezbędnych elementów obu budynków w miejscach połączenia z projektowanym łącznikiem c) wykonanie konstrukcji fundamentów, ścian, stropów i dachu nowego łącznika d) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i termicznych e) wykonanie posadzek, tynków wewnętrznych, okładzin ścian, sufitów podwieszanych f) wykończenie elewacji, pokrycia dachu, rynien i rur spustowych g) montaż balustrad, obróbek blacharskich h) montaż stolarki okiennej i drzwiowej i) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, ciepłej wody użytkowej, centralnego ogrzewania, ciepła do nagrzewnic wentylacji, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji j) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej k) demontaż istniejącej instalacji gazów medycznych l) wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych, teletechnicznych, odgromowej oraz oddymiania klatki schodowej m) montaż windy osobowej dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich n) montaż windy szpitalnej dostosowanej do przewozu łóżek szpitalnych o) wykonanie innych niezbędnych robót budowlano-remontowych i instalacyjnych Dokumenty składające się na Dokumentację Projektową należy traktować, jako wzajemnie wyjaśniające się i uzupełniające. Szczegółowy zakres robót określono w: a) dokumentacji projektowej - stanowiącej załącznik numer 1 do niniejszej SIWZ, b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiącej załącznik numer 2 do niniejszej SIWZ, c) przedmiarze robót - stanowiącym załącznik numer 3 do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z: 1) projektem budowlanym, stanowiącym załącznik numer 1 do SIWZ, 2) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącą załącznik numer 2 do SIWZ, 3) przedmiarem robót, stanowiącym załącznik numer 3 do SIWZ, Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany zgodnie z warunkami umowy, której wzór zawarty jest w załączniku numer 4 do SIWZ – WZÓR UMOWY. Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez projektanta, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji “równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich “nierównoważności”. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP), przy maksymalnym możliwym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wykonawca zapewnieni materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca zabezpieczy teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymagań dla osób niepełnosprawnych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową. Podczas prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępności w sposób funkcjonalny dostosowany dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zawartej umowy ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na określoną przez Zamawiającego sumę gwarancyjną równą sumie gwarancyjnej ustalonej jako warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji finansowej i ekonomicznej. Szczegółowe warunki dotyczące wymogu umowy ubezpieczenia w okresie realizacji umowy, zawartej w wyniku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego został określone w §4 ust. 3 – 5 wzoru umowy stanowiącego załącznik numer 4 do SIWZ – WZÓR UMOWY . Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). Po zakończeniu robót, ale przed końcowym odbiorem przez Zamawiającego- Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu pierwotnego (sprzed rozpoczęciem robót). Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe na okres minimum 36 (słownie: trzydzieści sześć) miesięcy. Termin gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego robót. Okres rękojmi za wady robót na okres 3 (słownie: trzech) lat od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych objętych przedmiotem umowy przez obie strony umowy. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad, na zasadach określonych w umowie, której wzór stanowi załącznik numer 4 do SIWZ –WZÓR UMOWY. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania na koszt własny, w okresie gwarancji, bieżącej konserwacji oraz przeglądów okresowych zamontowanych urządzeń i elementów wyposażenia zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów, przeglądów wynikających z opracowanej na koszt własny przez Wykonawcę instrukcji eksploatacji obiektów, a także przeglądów okresowych wynikających z przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2016, poz. 290 z późn. zm.). Podpisanie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokół obioru końcowego robót uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, Zamawiający wpisze je do protokołu obioru końcowego robót i wyznaczy termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym Zamawiający podpisał protokół obioru końcowego robót. Przed przystąpieniem do odbioru końcowego robót Wykonawca przedłoży Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych (wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej potwierdzonej wpisami do dziennika budowy przez uprawnionego geodetę). Dokumentacja geodezyjna powykonawcza powinna zawierać w szczególności zapis potwierdzający zgodność pomiaru powykonawczego z zatwierdzonym projektem budowlanym, łącznie z zarejestrowaniem we właściwym ośrodku geodezyjnym. Dostarczenie na teren budowy materiałów odbywać się może po zatwierdzeniu Wniosku Materiałowego opatrzonego załącznikami (Karty Katalogowe, Deklaracje Zgodności, Atesty). W zakres robót budowlanych wchodzi kompletna realizacja przez Wykonawcę robót budowlanych wraz z dostawami i montażem urządzeń, rozruchem technologicznym, przeszkoleniem pracowników, wykonaniem dokumentacji powykonawczej oraz wykonaniem wszystkich innych prac koniecznych do użytkowania przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującym prawem oraz, określonym przez Zamawiającego, przeznaczeniem. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia robót w sposób, który nie zakłóci normalnej pracy szpitala i zgodnie z postanowieniami pozwolenia na budowę. Automatyka, osprzęt, armatura, oraz wszystkie urządzenia muszą pochodzić z bieżącej produkcji. Dostęp do wszystkich części zamiennych musi być zapewniony przynajmniej przez okres minimum 7 (słownie: siedmiu) lat od daty wydania Świadectwa Przejęcia. Projekt budowlany wraz z planem zagospodarowania terenu został zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę wydaną przez Starostwo Powiatowe w Pucku z dnia 14 września 2014 roku, numer AB/WL-6740/59/16/MP. Wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany, aby wszystkie pozostałe po rozbudowie i procesie budowy materiały zostały przetworzone, unieszkodliwione i/lub magazynowane w sposób „przyjazny środowisku” (o ile jest to możliwe ponownie zostały użyte), co oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany postępować zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2013 poz. 21), a także postępować zgodnie z Krajowym Planem Gospodarki Odpadami. Zaplecze techniczne, biurowe, socjalne, powierzchnie magazynowe Wykonawca zorganizuje na terenie budowy w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego. Wykonanie przyłączy i montaż licznika dla energii elektrycznej i wodomierza Wykonawca podłączy na swój koszt. W przypadku uszkodzeń dróg dojazdowych na teren budowy spowodowanych przez pojazdy i inne maszyny samojezdne Wykonawcy, koszty napraw tych dróg poniesie Wykonawca. Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wykonanych robót, licząc od daty Odbioru Końcowego Robót, na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad bez względu na wysokość związanych z tym kosztów. Materiały pozostałe z rozbiórek stanowić będą własność Wykonawcy, za wyjątkiem złomu metalowego, który stanowić będzie własność Zamawiającego. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Za termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia rozumie się termin wykonania robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia wraz ze złożeniem kompletnych dokumentów i uzyskaniem przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie, potwierdzony przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru w Protokole Odbioru Końcowego Robót. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej na 15 (słownie: piętnaście) dni przed terminem zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą oraz wszystkie inne niezbędne dokumenty, uzyskane przez Wykonawcę Decyzje o pozwoleniu na użytkowanie, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane. Zamawiający przekaże Wykonawcy Dokumentację projektową, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), Dziennik Budowy i Decyzję o pozwoleniu na budowę nie później niż w dniu przekazania terenu budowy. Zamawiający przekaże Wykonawcy na jego pisemne żądanie teren budowy, nie później niż w terminie 7 (słownie: siedem) dni od daty złożenia żądania. Przed podpisaniem umowy o roboty budowlane Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji Harmonogram Rzeczowo – Finansowy na przedmiot zamówienia, oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Proponowany Harmonogram Rzeczowo – Finansowy będzie elementem pomocniczym, stanowić będzie integralną część umowy. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany w następującym terminie- 455 (słownie: czterysta pięćdziesiąt pięć) dni od daty zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium. a) Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w następujących wysokości : 55 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych), 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Formy wniesienia wadium: 3.1 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : a/ pieniądzu (w formie przelewu) - na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 39 8349 0002 0042 5744 2000 0020 z opisem „WADIUM – PRZETARG NIEOGRANICZONY – ZNAK: zp/13/2016 b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym) c/ gwarancjach bankowych d/ gwarancjach ubezpieczeniowych e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz..978 i 1240). 2.2 Wadium winno być ważne przez okres związania ofertą. 4. Zwrot wadium: 4.1 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. UWAGA: Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 4.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4.2 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4.3 Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdziale XV , pkt. II, ppkt.1 SIWZ. 4.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4.5 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tej ustawy, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej . 4.6 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art.46 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c/ nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach