Przetargi.pl
Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu w ciągu DP nr 1699 K w km 18+390 oraz budowa umocnień koryta na potoku z Borowiny wraz z przebudową dojazdów i drogi w obrębie opracowania w Lachowicach

Powiat Suski ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Kościelna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 875 79 00 , fax. 33 874 15 52
  • Data zamieszczenia: 2019-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Suski
    ul. Kościelna 5 b
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. 33 875 79 00, fax. 33 874 15 52
    REGON: 07218167500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu w ciągu DP nr 1699 K w km 18+390 oraz budowa umocnień koryta na potoku z Borowiny wraz z przebudową dojazdów i drogi w obrębie opracowania w Lachowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu w ciągu DP nr 1699 K w km 18+390 oraz budowa umocnień koryta na potoku z Borowiny wraz z przebudową dojazdów i drogi w obrębie opracowania w Lachowicach. 2. Przedmiot zadania został szczegółowo opisany za pomocą dokumentacji projektowej, przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. 3. Przedmiar robót w/w prac stanowi Załącznik Nr I do siwz i stanowi integralną jej część. 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla przedmiotowego zadania stanowi Załącznik Nr II do niniejszej specyfikacji i stanowi integralną jej część. 5. Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr III do siwz i stanowi integralną jej część
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221111-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: nr 31 2030 0045 1110 0000 0155 1450 (Bank BGŻ BNP Paribas S.A) z adnotacją „wadium – numer sprawy WZ.272.16.2019”. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego formularza oferty (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oferent jest zobowiązany dołączyć następujące dokumenty: 1) sporządzony przez wykonawcę kosztorys ofertowy stanowiące Załącznik A do formularza oferty, 2) oświadczenie - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do siwz, 3) oświadczenie– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do siwz, 4) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach