Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim ogłasza przetarg
- Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. św. Antoniego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447103314
- Data zamieszczenia: 2019-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim
ul. św. Antoniego 41
97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
tel. 447103314
REGON: 59065355300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-tomaszowski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbiórka i budowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1506E - Kolonia Będków - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Ogólna charakterystyka inwestycji: Przedmiotem niniejszego opracowania jest opis zakresu robót budowlanych do wykonania w ramach zadania „Rozbiórka i budowa mostu w km 1+522 w ciągu drogi powiatowej nr 1506E – Kolonia Będków”. Lokalizacja: gmina Będków, powiat tomaszowski, województwo łódzki. 2. Ogólna charakterystyka istniejącego obiektu: Most o znajduje się w km 1+522 w ciągu drogi powiatowej nr 1506E - Kolonia Będków. Istniejący obiekt to most żelbetowy jednoprzęsłowy wolnopodparty o ustroju nośnym – płytowym. Most usytuowany jest na prostym odcinku drogi w terenie niezabudowanym. Na dojazdach do mostu droga położona jest na nasypie i posiada przekrój szlakowy, na moście jest również przekrój szlakowy (jezdnia nie jest ograniczona krawężnikami). Szerokość jezdni w rejonie obiektu wynosi ~ 4,55m. Klasa drogi na obiekcie – L. Ustrojem niosącym mostu jest żelbetowa płyta. Istniejący obiekt usytuowany jest pod kątem ~82° w stosunku do przeszkody jaką jest rzeka Łaznowianka. 3. Stan projektowany: Projektowany nowy obiekt po rozbiórce istniejącego będzie konstrukcją jednoprzęsłową, ramową, żelbetową posadowioną bezpośrednio na ławach żelbetowych. Szerokości użytkowe będą dostosowane do szerokości istniejącej drogi powiatowej klasy L. Niweleta na obiekcie i dojazdach zostanie skorygowana i dostosowana do istniejącej za obiektem. Zaprojektowano spadek daszkowy 2% w przekroju poprzecznym oraz daszkowy 1% w przekroju podłużnym. Na obiekcie projektuje się jezdnię dwupasmową = 2x2,75m wraz z opaskami = 2x 0,30cm, ograniczoną krawężnikami, z kapami chodnikowymi = 0,64m. Budowa nowego mostu, a w szczególności zwiększenie światła poziomego oraz wykonanie umocnień dna i skarp rzeki Łaznowianki w rejonie obiektu w zakresie niezbędnym dla rzeczywistej ochrony przeciwpowodziowej polepszy retencję wodną, a także odtworzy i jednocześnie poszerzy korytarz ekologiczny celem zachowania dróg migracji małych zwierząt. Dno rzeki oraz skarpy zostaną umocnione płytami ażurowymi pod obiektem oraz na długości 4m od krawędzi nowej konstrukcji przed i za obiektem. Skarpy stożków przyczółków będą umocnione płytami ażurowymi wypełnionymi gruntem obsianym trawą. Zabezpieczenie to zapobiegnie erozji skarp. Projektowane przejście zapewnia swobodny przepływ wody, gwarantując niezmienność gospodarki wodnej. Wody opadowe i roztopowe będą odbierane przed i za obiektem za pomocą odwodnienia powierzchniowego - ścieków skarpowych, a następnie wprowadzane do rzeki Łaznowianki. 4. Zakres robót 4.1. Roboty przygotowawcze wygrodzenie terenu wokół rozbieranego obiektu, wyznaczenie placów składowych dla materiałów z rozbiórek, wyznaczenie stanowisk do ustawienia urządzeń lub maszyn niezbędnych do rozbiórki obiektu, wykonanie przyłącza energetycznego na czas prowadzenia robot, przeniesienie punktu istniejącej Państwowej osnowy geodezyjnej, wykonanie przekopów kontrolnych po obu stronach mostu 4.2. Roboty rozbiórkowe: rozbiórka elementów stanowiących wyposażenie obiektu (materiały należy przedstawić do dyspozycji Inwestora), rozbiórka przęsła obiektu, rozbiórka pali drewnianych pod obiektem, rozbiórka nawierzchni na dojazdach, rozbiórka podpór obiektu. 4.3. Budowa nowego obiektu: Obiekt zostanie wykonany w technologii monolitycznej na miejscu budowy. Nie przewiduje się etapowania robót. Ruch drogowy zostanie przeprowadzony zgodnie z Projektem Czasowej Organizacji Ruchu wykonanym i zatwierdzonym przez Wykonawcę. Zabezpieczenia wykopów należy wykonać poprzez odpowiednie ukształtowanie skarp lub wg technologii wybranej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Inwestora Przewidziana kolejność wykonywania robót będzie następująca: wykonanie wykopów, wykonanie ław fundamentowych, wykonanie przyczółków, zasypanie wykopów i wykonanie nasypów, wykonanie monolitycznej konstrukcji przęsła, wykonanie/montaż elementów wyposażenia mostu takich jak: płyty przejściowe, izolacja, krawężniki, kapy chodnikowe, barieroporęcze, nawierzchnia asfaltowa jezdni, wykonanie nawierzchni cienkowarstwowej z żywic na kapach chodnikowych, wykonanie zabezpieczeń antykorozyjnych powierzchni betonu, wykonanie umocnień stożków nasypu, wykonanie odwodnienia z korytek ściekowych, wykonanie umocnień brzegów i dna rzeki, rekultywacja terenu wykonanie inwentaryzacji powykonawczej i zgłoszenie do PODGiK Beton do konstrukcji mostowych musi spełniać wymagania zestawione w poniższej tablicy (STWiORB M.13.00.00. BETON) Lp. Cecha Wymaganie Metoda badań wg 1 Nasiąkliwość Do 4 %*) Do 5%**) PN-B-06250:1988 [11] 2 Wodoszczelność ≥ 0,8 MPa (W8) PN-B-06250:1988 [11] 3 Mrozoodporność Ubytek masy nie większy od 5%. Spadek wytrzymałości nie większy od 20 % po 150 cyklach zamrażania i odmrażania (F150) PN-B-06250:1988 [11] *) dla elementów obiektów inżynierskich mających bezpośredni kontakt z wodą i z chemicznymi środkami odladzającymi **) dla pozostałych elementów obiektów inżynierskich nie określonych wyżej oraz dla prefabrykowanych elementów betonowych nawierzchniowych typu kostka brukowa, trylinka, płyty MON, płyty ażurowe, obrzeża chodnikowe itp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa mostu o nr JNI 31000053 w ciągu drogi powiatowej nr 1927E w km 20+556 przez rzekę Grabia w miejscowości Wdowin.
Dodano: 2021-01-26 - Budowa kładki pieszo – rowerowej na rzece Pilicy w miejscowości Sulejów
Dodano: 2020-02-18 - „Budowa infrastruktury turystycznej oraz zagospodarowanie terenu wzdłuż rzeki Warty w Uniejowie” etap I- przebudowa kładki pieszej nad rzeką Wartą w Uniejowie
Dodano: 2019-08-20 - „Budowa infrastruktury turystycznej oraz zagospodarowanie terenu wzdłuż rzeki Warty w Uniejowie” etap I- przebudowa kładki pieszej nad rzeką Wartą w Uniejowie
Dodano: 2019-07-04 - Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 742 na odcinku od km 6+700 do km 6+800
Dodano: 2017-12-20