Przetargi.pl
Rozbiórka dwóch budynków gospodarczych do poziomu gruntu zlokalizowanych przy ul. Nowodworskiej w Legnicy, działka 75/2 obręb Rybaki

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3563919, 3563862, 3563863 , fax. 071 3579097
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu
    ul. Mińska 60 60
    54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3563919, 3563862, 3563863, fax. 071 3579097
    REGON: 01034470800664
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka dwóch budynków gospodarczych do poziomu gruntu zlokalizowanych przy ul. Nowodworskiej w Legnicy, działka 75/2 obręb Rybaki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbiórka dwóch budynków gospodarczych do poziomu gruntu zlokalizowanych przy ul. Nowodworskiej w Legnicy, działka 75/2 obręb Rybaki. Budynek gospodarczy nr inwentarzowy 832/182R, kubatura obiektu 774m3, budynek zawiera płyty azbestowo - cementowe w ilości 0,35t. Budynek gospodarczy nr inwentarzowy 833/182R, kubatura obiektu 1020m3, Budynek zawiera płyty azbestowo - cementowe w ilości 3,2861t Zakres robót oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji obejmującej: - przedmiar robót, - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, wyżej wymieniona dokumentacja stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl Ponadto zakres zamówienia obejmuje: a) Roboty rozbiórkowe wyrobów zawierających azbest, wbudowanych w obiektach budowlanych, b) Uprzątnięcie terenu obiektu budowlanego z gruzu zawierającego azbest powstałego przed i po wykonaniu czynności opisanej w poz. a), c) Pakowanie wyrobów zawierających azbest. d) Transport wyrobów zawierających azbest na miejsce składowania i utylizacji. e) Zapewnienie miejsca składowania i utylizacji wyrobów zawierających azbest. f) Złożenie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających miejsce składowania wyrobów zawierających azbest. g) W przypadku wymaganym prawem wykazanie braku zanieczyszczenia (zapylenia) przeprowadzenie pomiarów stężeń pyłów azbestu i przedstawienie wyników Zamawiającemu. h) Złożenie zamawiającemu jako właścicielowi pisemnego oświadczenia o prawidłowości wykonania w/w prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. do wykonywania usług usuwania azbestu - badane w oparciu o dokumenty rejestracji działalności gospodarczej oraz posiadane decyzje właściwego terytorialnie organu ochrony środowiska do wytwarzania odpadów zawierających azbest zgodnie z Rozporządzeniami Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. 04. 71 poz. 649). 1.2. Posiadanie ważnej umowy na składowanie i utylizację wyrobów zawierających azbest z uprawnionym do tych czynności podmiotem lub posiadanie uprawnień do składowania i utylizacji wyrobów zawierających azbest, 1.3. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów o udostępnieniu wymaganego potencjału technicznego. Należy wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzema robotami budowlanymi tożsamymi tj. odpowiadającymi swoim zakresem przedmiotowi zamówienia na kwotę co najmniej 25 tys. złotych, każda wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania. 1.4. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności posiadającymi uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w branży: konstrukcyjno - budowlanej, oraz posiadającymi ważne zaświadczenie o przynależności do izby zawodowej. 1.5. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w szczególności posiadanie polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 1.6. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 ustawy PZP) Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Załącznik nr 1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku Wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów wymagane jest załączenie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w art.23 ust. 2 ustawy PZP uprawnionego do wspólnej reprezentacji, bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Pełnomocnictwo powinno zawierać informacje o stronach konsorcjum oraz określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do załączenia do oferty wymaganych przez Zamawiającego dokumentów (zaświadczeń), potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu. 2.2. Doświadczenie zawodowe stanowiący załącznik nr 2a do formularza ofertowego, zawierający wykaz wykonanych robót budowlanych (nie mniej niż 3) tożsamych z przedmiotem zamówienia, co do wartości i zakresu, na kwotę co najmniej 25 tys. złotych każda. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia. 2.3. Załącznik nr 2b - Wykaz kadry technicznej, którą dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Wykonawca w przedmiotowym wykazie zobowiązany jest do wskazania osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy. Ponadto należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię uprawnień budowlanych do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w branży: konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne dokumenty przynależności do izby zawodowej. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 2.4. Ubezpieczenie od OC stanowiące załącznik nr 3 do formularza ofertowego, zawierający polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności 2.5. Załącznik nr 4 - pozwolenie na wytwarzanie odpadów wydane przez właściwy dla danego przedmiotu zamówienia terytorialnie urząd (starostwo ) zgodnie z art. 17, 18, 20 ustawy z dn. 27 kwietnia 2001 o odpadach 2.6. .Załącznik nr 5 - Oświadczenia Wykonawcy: - iż pozostająca do wykorzystania ilość z limitu ustalonego w pozwoleniu wyżej wymienionym na wytwarzanie odpadu o kodzie 17 06 05 jest wystarczająca do wykonania zamówienia - o posiadaniu umowy na składowanie i utylizację materiałów zawierających azbest z uprawnionym do tych czynności podmiotem lub oświadczenie o posiadaniu uprawnień do składowania i utylizacji materiałów zawierających azbest - o nie zaleganiu z opłatami podatków na rzecz Urzędu Skarbowego - o nie zaleganiu z opłatami składek na rzecz ZUS - o zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia i SIWZ 2.7. Oświadczenia z art.22 ust. 1 i art.24 stanowiące załącznik nr 6 do formularza ofertowego 2.8. Oświadczenia stanowiące załącznik nr 7 do formularza ofertowego. W przypadku powierzenia części robót podwykonawcom Zamawiający wymaga wskazania w ofercie zakresu robót, które będą wykonywane przez podwykonawców.. 2.9. Dodatkowo Wykonawca winien złożyć kosztorys ofertowy w formie pisemnej oraz zaleca się złożenie kosztorysu w formie elektronicznej opracowanego metodą uproszczoną na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót.. Uwaga: dokumenty wymienione w pkt. 2.1. - 2.4. mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii z poświadczeniem za zgodność z oryginałem. Ofertę i jej załączniki podpisuje osoba (osoby) podana w wyciągu z rejestru, lub upoważniona w umowie (statucie) do składania majątkowych oświadczeń woli w imieniu firmy lub osoba, której udzielono pełnomocnictwa na zasadach zapisanych w kodeksie cywilnym (pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach