Przetargi.pl
rozbiórka budynku stodoły i utylizacja eternitu

Dom Dziecka Nr 1 im. Janka Krasickiego ogłasza przetarg

  • Adres: 91-224 Łódź, ul. Aleksandrowska 123
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 652-84-75 , fax. 0-42 652-84-75
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Dziecka Nr 1 im. Janka Krasickiego
    ul. Aleksandrowska 123 123
    91-224 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 652-84-75, fax. 0-42 652-84-75
    REGON: 00022272300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ddnr1.neostrada.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka opiekuńczo - wychowawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    rozbiórka budynku stodoły i utylizacja eternitu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    prace rozbiórkowe : demontaż pokrycia dachowego z płyt azbestowo- cementowych łącznie z ich utylizacją , rozebranie całkowite dachu z elementów drewnianych , rozebranie ścian drewnianych i słupów murownych ,rozebranie murowanych fundamentów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełnienie warunków wynikających z art.22 ust. 1 i nie wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ust.1,2 Prawa zamówień publicznych ( Dz. U. nr.19 z 29.01.2004 r. poz. 177 )
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.oświadczenie , że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków , składek na ubezpieczenia zdrowotne oraz społeczne na rzecz właściwego oddziału ZUS i Urzędu Skarbowego , 3.wykaz robót zblizonych zakresem i wartością do zamówień wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat z podaniem ich daty i miejsca wykonania , wraz z referencjami potwierdzającymi ich wykonie z należytą starnnością

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ddnr1.neostrada.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną