Przetargi.pl
Rozbiórka: budynku mieszkalnego nr inw bez numeru dz. nr 1/10 budynku chlewni nr inw. 151/182 dz. nr 6/12 w miejscowości Protajny oraz budynku magazynu-cielętnika nr inw. 1/182 dz. nr 14/4 budynku chlewni macior nr inw. 4/182 dz. nr 14/4 budynku warchla

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3004841, 3023817 , fax. 058 3004843
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku
    ul. Powstańców Warszawy 28 28
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 3004841, 3023817, fax. 058 3004843
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka: budynku mieszkalnego nr inw bez numeru dz. nr 1/10 budynku chlewni nr inw. 151/182 dz. nr 6/12 w miejscowości Protajny oraz budynku magazynu-cielętnika nr inw. 1/182 dz. nr 14/4 budynku chlewni macior nr inw. 4/182 dz. nr 14/4 budynku warchla
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka obiektów budowlanych nie nadających się do remontu: 1) budynku mieszkalnego nr inw. bez numeru dz. nr 1/10 obręb Protajny Gm. Stary Dzierzgoń 2) chlewni nr inw. 151/182 dz. nr 6/12 obręb Protajny Gm. Stary Dzierzg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu do składania ofert, wnieść wadium: na zadanie nr 1 w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) na zadanie nr 2 w wysokości 5.000,00 zł (
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, to znaczy: Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 1 - posiada aktualne uprawnienia na odzysk i transport odpadów (typu gruz ceglany, gruz betonowy, drewno, papa) na terenie powiatu sztumskiego zgodne z: ustawą o odpadach z dn. 27 kwietnia 2001 (Dz. U. nr.62, poz. 628 z późn. zm.) Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 2 - posiada aktualne uprawnienia na odzysk i transport odpadów (typu gruz betonowy, drewno) oraz odpadów niebezpiecznych zawierających azbest na terenie powiatu sztumskiego zgodne z: ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 (Dz.U. nr.62, poz. 628 z późn. zm.) rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 nr 71 poz. 659), rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 października 2003r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest (Dz. U. z 2003 nr192 poz.1876), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to znaczy: a) wykażą jedną osobę sprawującą funkcję kierownika o uprawnieniach budowlanych o specjalności konstrukcyjno - budowlanej zrzeszonego w Izbie Inżynierów Budownictwa b) Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 1: musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał z należytą starannością co najmniej dwie rozbiórki obiektów budowlanych o powierzchni powyżej 400 m? każda. Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 2: musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał z należytą starannością co najmniej dwie rozbiórki obiektów budowlanych o powierzchni zabudowy powyżej 1500 m? zawierających azbest każda. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to znaczy: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. 5) wniosą wadium: na zadanie nr 1 w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) na zadanie nr 2 w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Zamawiający uzna spełnienie warunków określonych w pkt 1 ppkt 1 do ppkt 4 jeżeli Wykonawca wraz z ofertą dołączy dokumenty wykazane w pkt 3. części II specyfikacji. Zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w pkt 1 ppkt 5, jeżeli wadium wniesione w formie pieniądza wpłynęło na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 8.2 części I SIWZ, jeżeli dokument wadium dostarczono do Kasy Zamawiającego lub Sekretariatu Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie załączonych dokumentów wg formuły spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 2.1 oferty zgodnej w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2.2 dokumenty wymienione w pkt 3. 3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. W celu potwierdzenia, że wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty (formularz oferty, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji) należy załączyć: 3.1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 3.1.2 oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych - zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. 3.1.3 Wykonawca musi posiadać zezwolenie (decyzję) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym: składając ofertę na zadanie nr 1: do wykonywania prac polegających na odzysku i transporcie odpadów pochodzących z rozbiórki typu: gruz betonowy - kod odpadu 17 01 01, gruz ceglany - kod odpadu 17 01 02, drewno - kod odpadu 17 02 01, papa - kod odpadu 17 03 80 na obszarze powiatu sztumskiego. składając ofertę na zadanie nr 2 - do wykonywania prac polegających na rozbiórce wyrobów zawierających azbest (kod odpadu 17 06 05) i ich transporcie na obszarze powiatu sztumskiego, oraz zezwolenie na odzysk i transport odpadów (pochodzących z rozbiórki typu: gruz betonowy - kod odpadu 17 01 01, drewno - kod odpadu 17 02 01 na obszarze powiatu sztumskiego 3.1.4 pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego Uwaga: Zamawiający informuje, że dokumenty wynikające z pkt. 3.1.3 muszą być wystawione na wykonawcę, a nie jego podwykonawców. Dokumenty wymienione w pkt 3.1.1 składa każdy z członków konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej. Oświadczenie wymienione w pkt 3.1.2 składa każdy z Wykonawców lub składają wspólnie. 3.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: 3.2.1 wykonawcy składający ofertę na zadanie nr 1 - wykaz (zgodny w treści z załącznikiem nr 3 do siwz) wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch rozbiórek obiektów budowlanych o powierzchni powyżej 400 m? każda i dołączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3.2.2. wykonawcy składający ofertę na zadanie nr 2 - wykaz (zgodny w treści z załącznikiem nr 3 do siwz) wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch rozbiórek obiektów budowlanych o powierzchni zabudowy powyżej 1500 m? zawierających azbest każda i dołączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3.2.3 uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz zaświadczenia przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osoby pełniącej funkcję kierownika. Uwaga W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wyszczególnione w pkt. 3.2.1 i 3.2.2 podmioty mogą spełniać łącznie. 3.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć: Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3.4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3.1.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, ten powinien być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.4.1.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa w pkt. 3.4. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.5 Dokumenty składane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. W przeciwnym razie wniesione wadium przepada na rzecz Zamawiającego. Uwaga: Wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty nie będące oryginałami muszą być złożone w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną osobę wykonawcy (np właściciel firmy, osoba/osoby wymienione w rejestrze spółki, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej itp.). Brak poświadczenia kserokopii dokumentów formułą za zgodność z oryginałem oznaczać będzie brak dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach