Przetargi.pl
Rozbiórka budynku mieszkalnego i dwóch budynków gospodarczych: inwentarskiego i stodoły w osadzie Dyszno, na działce o numerze ewidencyjnym 62/8, obręb ewidencyjny Dyszno

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dębno ogłasza przetarg

  • Adres: 74-400 Dębno, ul. Racławicka 33
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7602195, 2703, 7602515 , fax. 095 7602638
  • Data zamieszczenia: 2011-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dębno
    ul. Racławicka 33 33
    74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 095 7602195, 2703, 7602515, fax. 095 7602638
    REGON: 81053907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka budynku mieszkalnego i dwóch budynków gospodarczych: inwentarskiego i stodoły w osadzie Dyszno, na działce o numerze ewidencyjnym 62/8, obręb ewidencyjny Dyszno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót rozbiórkowych budynku mieszkalnego i dwóch budynków gospodarczych: inwentarskiego i stodoły w osadzie Dyszno na działce o numerze ewidencyjnym 62/8, obręb Dyszno. 1. Dane dotyczące budynków . a) Budynek mieszkalny , nr inw.165/00084, - kubatura - ok. 520,0 m3, - powierzchnia zabudowy - 106,60 m2, - wysokość budynku - od terenu 7,36 mb. Budynek mieszkalny, częściowo podpiwniczony, budynek niski. Bryła budynku prostokątna, dach na budynku dwuspadowy kryty dachówką ceramiczną i betonową. Stolarka drewniana, otynkowany tynkiem cementowo-wapiennym. W budynku znajdują się pomieszczenia mieszkalne, piwnica i poddasze. b) Budynek inwentarski - obora nr inw.182/00136, - kubatura - ok. 200,00 m3, - powierzchnia zabudowy - 40,5 m3, - wysokość budynku od terenu - 6,42 mb. Budynek inwentarski-obora ,niepodpiwniczony. Budynek niski. Bryła budynku na bazie prostokąta, dach na budynku dwuspadowy kryty dachówką ceramiczną. Stolarka drewniana, otynkowany tynkiem cementowo-wapiennym. W obiekcie znajdują się pomieszczenia inwentarskie i poddasze. c) Budynek gospodarczy - stodoła - kubatura - ok. 300,0 m3 - powierzchnia zabudowy - 84,7 m2 - wysokość budynku od terenu - 7,10 mb 2. Zakres robót. - wywieszenie tablic informacyjnych i ostrzegawczych, - tymczasowe ogrodzenie placu budowy w granicach działki wyznaczonej przez zamawiającego, - wykonanie prac rozbiórkowych poszczególnych elementów budynku zgodnie z załączonym projektem budowlanym, - unieszkodliwienie materiałów z rozbiórki wraz z dokonaniem rozliczenia wytworzonych odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach art.17, - zasypanie wykopów dowiezionym materiałem, - uporządkowanie terenu po przeprowadzonych robotach rozbiórkowych, - wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r, Nr 42, poz. 275). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO BP o/Dębno - 02 1020 1954 0000 7402 0048 1580 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Rozbiórka - Dyszno Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Nie ma obowiązku załączania oryginału dokumentu złożenia wadium do oferty. Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Pozostałe zasady dotyczące wadium określa art. 45 i 46 ustawy Pzp. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szczecin.lasy.gov.pl/web/rdlp_szczecin
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach