Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 62-040 Puszczykowo, ul. Podleśna 4
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8133225, 8983719 , fax. 061 8133225
- Data zamieszczenia: 2009-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Podleśna 4 4
62-040 Puszczykowo, woj. wielkopolskie
tel. 061 8133225, 8983719, fax. 061 8133225
REGON: 00052694300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszczykowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbiórka budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Puszczykowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynku MOSiR przy ulicy Kościelnej w Puszczykowie. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ oraz inwentaryzacja budynku wraz z opisem technicznym. Z inwentaryzacją budynku oraz opisem technicznym można zapoznać się w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 7, budynek B. Zamawiający zaleca dokonania wizji w terenie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2.500,00 pln (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100) Wykonawca wnosi wadium w jednej z następujących form: - w pieniądzu - przelewem rachunek bankowy Zamawiającego; nr konta 46904800070000602860000002 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zm.) przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1) - 4) Ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1) Ustawy Pzp.), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2) Ustawy Pzp.), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3) Ustawy Pzp.). 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4) Ustawy Pzp.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym, 2) potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia aktualnego w dniu złożenia oferty zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS. Zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia uprawnień do kierowania robotami w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych osób pełniących funkcje kierownika budowy, 4) potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia aktualnego na dzień otwarcia ofert zaświadczenia, o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 5) dowód wniesienia wadium, 6) podpisane oświadczenie o niezaleganiu Wykonawcy z opłatami z podatków oraz składek ZUS, 7) upoważnienie w przypadku składania oferty wspólnej do reprezentowania wszystkich podmiotów, 8) podpisane oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie do oferty należy załączyć dokumenty wystawione na każdy z podmiotów z wyjątkiem dokumentów, które muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich pomiotów. W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie do oferty należy załączyć kopię Umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Umowa o współpracy Wykonawców zamówienia publicznego musi zawierać postanowienie o solidarnej odpowiedzialności Wykonawców za szkody związane z niewykonaniem lub z nienależytym wykonaniem przedmiotu zamówienia. Dokument wniesienia wadium może być złożony przez kilku Wykonawców składających ofertę wspólną, przy czym łącznie musi dawać 100% wymienionej kwoty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji przez członków konsorcjum innych niż lider uprawniony do podpisywania umowy, wadium wystawione musi być na konsorcjum.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puszczykowo.pl/bip.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja drogi powiatowej nr 5693 P poprzez budowę ciągu pieszo-rowerowego na odcinku Mroczeń-Joanka
Dodano: 2016-07-25 - Budowa chodnika na odcinku Pietrzyków - Rataje w ciągu drogi wojewódzkiej nr 466 Słupca - Pyzdry.
Dodano: 2016-07-22 - Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową i przebudową zjazdów na odcinku Jaroszewice Rychwalskie - Rychwał ul. Grodziecka w ciągu drogi wojewódzkiej nr 443 Jarocin - Tuliszków - etap II
Dodano: 2016-07-22 - Budowa zespołu dwóch boisk rekreacyjnych o charakterze publicznym wraz z ciągami pieszymi i miejscami postojowymi u zbiegu ulic Tadeusza Rejtana i Ludwika Zamenhofa w Lesznie
Dodano: 2016-07-14 - Rozbiórka budynków i obiektów budowlanych z elementami z azbestu na terenie Nadleśnictwa Potrzebowice w 2016 r. - Część II
Dodano: 2016-07-08 - Modernizacja drogi powiatowej nr 5703 P poprzez przebudowę chodnika w m. Słupia p/Kępnem ul. Szeroka i Modernizacja drogi powiatowej nr 5700 P poprzez budowę chodnika w m. Łęka Opatowska ul. Brukowa
Dodano: 2016-07-01 - Remont elementów boiska szkolnego - bieżnia przy Zespole Szkół z Oddziałami Sportowymi nr 5 przy ul. Głuszyna 187 w Poznaniu - I etap
Dodano: 2016-05-17 - Przebudowa pomieszczeń parteru Gimnazjum nr 2 na przedszkole
Dodano: 2016-05-09 - Przebudowa pomieszczeń mieszkalnych na przedszkole wraz ze zmianą sposobu użytkowania oraz remontem istniejących pomieszczeń
Dodano: 2016-05-09 - Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Spółdzielców w Koninie
Dodano: 2016-04-29