Miasto Suwałki ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 875 628 000 , fax. 875 628 098
- Data zamieszczenia: 2020-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
ul. Mickiewicza 1
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 875 628 000, fax. 875 628 098
REGON: 79067103000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/przetargi_w_2020_r/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbiórka budynku gospodarczego przy ul. Świerkowej na działce o nr ewid. 22848/12 oraz budynku mieszkalnego i gospodarczego przy ul. Zarzecze 18 w Suwałkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są rozbiórki budynku gospodarczego przy ul. Świerkowej na działce o nr ewid. 22848/12 oraz budynku mieszkalnego i gospodarczego przy ul. Zarzecze 18 w Suwałkach” 2.Roboty rozbiórkowe polegające na rozbiórce wraz z uporządkowaniem terenu po robotach rozbiórkowych następujących budynków: 1)Budynek gospodarczy przy ul. Świerkowej: - długość 12,6m - szerokość 3,27m - wysokość 2,9m - powierzchnia zabudowy 41,2m2 - kubatura 107 m3 Zamawiający posiada pozwolenie na rozbiórkę nr 60/2020 z dnia 27.02.2020r. znak AGP.6741.18.2019.ESP 2)Budynek mieszkalny przy ul. Zarzecze 18 - długość 10,35 m - szerokość 6,6 m - wysokość 6 m - powierzchnia zabudowy 74,25 m2 - kubatura 244,1 m3 3)Budynek gospodarcze ul. Zarzecza 18 - długość 5,4 m - szerokość 3,5 m - wysokość 2,66 m - powierzchnia zabudowy 18,9 m2 - kubatura 50,3 m3 Zamawiający posiada pozwolenie na rozbiórkę nr 31/2020 z dnia 28.01.2020r. znak AGP.6741.17.2019.ESP Ponadto inne zainwestowania na działce przy ul. Zarzecze 18 takie jak: studnia, WC drewniane i inne. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna oraz przedmiary robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 200,00 (słownie: dwieście złotych), 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suwałkach w Banku Pekao S.A. nr 76 1240 5211 1111 0000 4929 8215 w terminie do dnia 03.06.2020 r. do godz. 09:00 (decyduje termin wpływu środków na rachunek zamawiającego). Wadium w pozostałych formach – oryginały – składa się w Urzędzie Miejskim w Wydziale Budżetu i Finansów, w pokoju nr 147, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki przed upływem terminu składania ofert. 3.Zamawiający dopuszcza złożenia wadium w formie poręczeń/gwarancji w postaci dokumentu elektronicznego, złożonego w oryginale i podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym opatrzonym przez upoważnionego (umocowanego) przedstawiciela Gwaranta. Nie dopuszcza się wniesienia skanu poręczenia/gwarancji wadialnej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Wykonawcę składającego ofertę. W związku z powyższym prawidłowo złożone wadium należy przesłać w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i wraz z plikami stanowiącymi jawną część oferty skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP). Niezałączenie pliku lub załączenie do oferty pliku będącego skanem dokumentu skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożona oferta powinna zawierać: 1)wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy - Formularz ofertowy na załączniku nr 1 lub w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, 2)wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy – Formularz cenowy na załączniku nr 2 (dokument ten będzie traktowany jako materiał pomocniczy do rozliczeń w czasie trwania realizacji zamówienia) lub w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, 3)pełnomocnictwo (w przypadku złożenia oferty elektronicznie w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego): a)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, b)jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa wystawionego przez Wykonawcę lub Notariusza winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Notariusza, c)w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca Pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres umocowania, 5)Wykonawca składa oświadczenia określone w rozdziale 12 ust. 1 i 2 w formie papierowej lub w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, 6)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając, wraz z ofertą, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w formie papierowej lub w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając, wraz z ofertą, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przedstawiony dokument, musi zawierać w szczególności:-zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i rozbierz - budynek przy ul. Zygmunta Krasińskiego.
Dodano: 2024-04-08 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1167B Sejny (ul. Mickiewicza) - Łumbie – Widugiery.
Dodano: 2024-03-25 - Renowacja głównego wejścia do kościoła p.w. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Puńsku oraz renowacja placu przykościelnego w Puńsku
Dodano: 2024-03-15 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1167B Sejny (ul. Mickiewicza) - Łumbie – Widugiery.
Dodano: 2024-02-19 - Wykonanie remontu pomieszczeń na I piętrze budynku D w tutejszym Domu.
Dodano: 2023-11-30 - Wykonanie remontu pomieszczeń na I piętrze budynku D w tutejszym Domu.
Dodano: 2023-09-15 - Wykonanie chodnika w miejscowości Wólka
Dodano: 2023-05-26 - Wykonanie chodnika w miejscowości Wólka
Dodano: 2023-01-27 - Wykonanie rozbiórki wskazanych obiektów budowlanych zlokalizowanych przy ul. Wasilkowskiej 65, ul. Jurowieckiej, ul. Ciołkowskiego w Białymstoku.
Dodano: 2022-10-12 - Wykonanie chodnika w miejscowości Wólka
Dodano: 2022-08-31