Przetargi.pl
Rozbiórka budynków w Jaszczowie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-010 Łęczna, ul. Krasnystawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 516 300 , fax. 817 526 301
  • Data zamieszczenia: 2020-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej
    ul. Krasnystawska 52
    21-010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. 817 516 300, fax. 817 526 301
    REGON: 43121896900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.powiatleczynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka budynków w Jaszczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest drugi etap rozbiórki budynków na działkach o numerach 247/12 i 247/16 położonej w miejscowości Jaszczów, gmina Milejów. 2. Rozbiórka budynku Szpitala Rejonowego w Jaszczowie – na podstawie Decyzji nr 443/13 z dnia 13.08.2013r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenie na budowę przez SPZOZ w Łęcznej inwestycji - : „Rozbudowa z przebudową budynku szpitala w Jaszczowie na Zakład Opiekuńczo -Leczniczy Jaszczów – adaptacja budynku SPZOZ w Łęcznej na rzecz nowoczesnych usług dla osób starszych i niesamodzielnych”. Przeprowadzona inwentaryzacja nastąpiła w dniu zamknięcia budynku. W kosztach ryczałtu oferty należy odjąć koszty prac wykonanych w pierwszym etapie rozbiórki – załącznik nr 2.3 do SIWZ. 3. Rozbiórka budynku dawnego hotelu pracowniczego Szpitala Rejonowego w Jaszczowie – na podstawie projektu budowlanego- załącznik nr 2.1 do SIWZ 4.Rozbiórka budynku magazynowego – dawnej stodoły przy Szpitalu Rejonowym w Jaszczowie – na podstawie projektu budowlanego- załącznik nr 2.2 do SIWZ. 5. Rozbiórka budynków nastąpi do poziomu 0. 6. Odpady pochodzenia azbestowego należy zabezpieczyć przewieść ok 250 m na działkę sąsiadującą nr 247/10 i zabezpieczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający we własnym zakresie dokona utylizacji odpadów pochodzenia azbestowego. 7. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45 11 00 00-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45 11 11 00-9 Roboty w zakresie burzenia 45 11 12 20-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu 8. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu w szczególności ustawie z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186) ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1145 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno- budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 9. Wizja lokalna- każdy z Wykonawców ma możliwość (nie jest to obowiązkowe) dokonania wizji lokalnej w celu sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz w zakresie skalkulowania ceny przez Wykonawcę. Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień: 10.03.2020 r godz. 10.00 Zbiórka zainteresowanych Wykonawców przed budynkiem Szpitala. Zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest do dnia 09.03.2020 przesłać na adres e-mail: t.rybka@spzoz.powiatleczynski.pl wykaz osób (imię i nazwisko), które mają wziąć udział w wizji. 10. Cena oferty jest ceną ryczałtową stanowiącą wynik kalkulacji własnej Wykonawcy. Wyliczenia ceny ryczałtowej, Wykonawca dokonuje kierując się własną oceną, doświadczeniem i wiedzą. W cenie robocizny, materiałów i sprzętu należy uwzględnić wszystkie koszty narzutów. 11. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób (pracownicy fizyczni) wykonujących prace pod kierownictwem kierownika budowy, kierownika robót lub Wykonawcy, w tym operatorów sprzętu. 12. Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ). Brak powyższych dokumentów w ofercie spowoduje jej odrzucenie. 2 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (w formie oryginału) według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ- składane w wersji papierowej 3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu(w formie oryginału) według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ - składane w wersji papierowej 4. dokumenty i oświadczenia wynikające z pkt. 5.3. w przypadku wspólnego składania ofert. 5. pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu podmiotu składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów 6. dowód opłacenia wadium 7. w przypadku zmiany typu materiałów i urządzeń innych niż przewidziane w opisie przedmiotu zamówienia na równoważne, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające wymagane opisem technicznym parametry techniczne w postaci: atestów, certyfikatów, norm, aprobat technicznych oraz certyfikatów zgodności lub deklaracji zgodności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach