Gmina Miasto Grudziądz ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Ratuszowa 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 4510233 , fax. (056) 4510233
- Data zamieszczenia: 2010-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Grudziądz
ul. Ratuszowa 1 1
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 4510233, fax. (056) 4510233
REGON: 00059692600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbiórka budynków po szpitalu ul. Sikorskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynków po szpitalu przy ul. Sikorskiego. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanymi przez Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe ZARBUD Jarosław Zaręba, Grudziądz, ul. Parkowa 4/4, które stanowią załącznik do SIWZ. Zakres przedmiotu umowy obejmuje wykonanie następujących robót: 1)rozbiórka 13 budynków po szpitalu przy ul. Sikorskiego w Grudziądzu, 2)wywóz oraz utylizacja gruzu i innych materiałów porozbiórkowych, 3)uporządkowanie terenu rozbiórki. W ramach realizacji niniejszej umowy do obowiązków Wykonawcy należy: 1)sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji przedmiotu umowy, 2)sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie robót oraz projektu organizacji robót, 3)urządzenie i utrzymanie zaplecza rozbiórki, 4)zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót, 5)wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, 6)przywrócenie do stanu pierwotnego nie podlegających rozbiórce składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji przedmiotu umowy. Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP SA numer 31 1020 5040 0000 6902 0085 9652. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w pokoju nr 306. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, zgłoszone w terminie związania ofertą, pełnej kwoty wadium w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4 a i art. 46 ust. 5 ustawy. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Wniesienie wadium na czas krótszy niż okres związania ofertą Zamawiający będzie traktował tak, jakby wadium nie zostało wniesione. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT KORYTARZA, POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I SANITARIATÓW W CZĘŚCI PARTEROWEJ BUDYNKU URZĘDU GMINY W LIPNIE
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa toalet na parterze Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy przy Placu Piastowskim 4a wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych - drugie postępowanie
Dodano: 2016-07-21 - REMONT WRAZ Z OPRACOWANIEM PROJEKTU NA USPRAWNIENIE WENTYLACJI NAWIEWNEJ I WYWIEWNEJ ORAZ JEJ WYKONANIEM W POMIESZCZENIACH AKUMULATOROWNI W BUDYNKU NR 22 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W GRUBNIE GM. CHEŁMNO - SPRAWA NR 63/2016
Dodano: 2016-07-13 - Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku pokoszarowego w strefie ochrony zabytków na terenie rewitalizowanym w ramach zadania pn. Zwiększenie atrakcyjności kulturalnej Gminy Świecie
Dodano: 2016-07-12 - EZP.272.8.2016
Dodano: 2016-07-06 - Przebudowa toalet na parterze siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy przy Placu Piastowskim 4a wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2016-06-30 - NAPRAWA ŚCIANY SZCZYTOWEJ WRAZ Z ODPROWADZENIEM WÓD OPADOWYCH - BUDYNEK NR 5 PRZY UL. MIESZKA I 8 W GRUDZIĄDZU - sprawa nr 59/2016
Dodano: 2016-06-27 - REMONT POMIESZCZEŃ AKUMULATOROWNI WRAZ Z OPRACOWANIEM PROJEKTU NA USPRAWNIENIE WENTYLACJI NAWIEWNEJ I WYWIEWNEJ ORAZ JEJ WYKONANIEM W BUDYNKU NR 22 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W GRUBNIE GM. CHEŁMNO - SPRAWA 56/2016
Dodano: 2016-06-21 - REMONT DACHU ORAZ NAPRAWA ELEWACJI BUDYNKU NR 3 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY ALEI 3-GO MAJA 2-4 W CHEŁMNIE - sprawa nr 52/2016
Dodano: 2016-06-09 - REMONT DACHU BUDYNKU NR 27 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. LEGIONÓW 52 W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 48/2016
Dodano: 2016-06-03