Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza przetarg
- Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Kościuszki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 70 17 654, 70 17 655 , fax. 022 70 17 692
- Data zamieszczenia: 2019-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
ul. Kościuszki 5
05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
tel. 022 70 17 654, 70 17 655, fax. 022 70 17 692
REGON: 15891289000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbiórka budynków mieszkalnych wraz z oficynami i komórkami przy ul. Warszawskiej 2 i 2a oraz przy Placu Piłsudskiego 3 i 4 w Piasecznie w trybie zaprojektuj i wykonaj - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Rozbiórka budynków mieszkalnych wraz z oficynami i komórkami lokatorskimi przy ul. Warszawskiej 2 i 2a oraz przy Placu Piłsudskiego 3 i 4 (działki 48/4; 48/6; 48/9; 48/8 obręb ew.20) w Piasecznie, w trybie zaprojektuj i wykonaj”. W/w działki zlokalizowane są w strefach ochrony konserwatorskiej: archeologicznej i zabudowy z historycznym układem ulic. Na terenie działek znajdują się : domy mieszkalne, budynek usługowy, oficyny, komórki lokatorskie. Budynki usytuowane w linii zabudowy ul. Warszawskiej i Pl. Piłsudskiego wpisane są do Gminnej Ewidencji Zabytków i ich rozbiórka wymaga uzgodnienia i uzyskania zgody Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Zakres robót obejmuje: • Opracowanie projektu rozbiórek wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do rozpoczęcia oraz realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym uzyskanie postanowienia Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków odnośnie planowanych rozbiórek oraz decyzji pozwolenia na rozbiórkę Starostwa, a także sporządzenie przez Wykonawcę uzgodnionego z Zamawiającym uszczegółowionego harmonogramu rzeczowo-finansowo-terminowego oraz opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. • Przygotowanie zagospodarowania terenu budowy, wykonanie ogrodzenia terenu robót oraz jego zaplecza, prace przygotowawcze. • Wywiezienie odpadów pozostałych we wnętrzu budynków, oficyn i komórek lokatorskich oraz z terenu działek • Rozbiórkę wszystkich budynków na zaznaczonych działkach wraz z fundamentami • Likwidację przyłączy • Rozbiórkę istniejących instalacji, w tym wod-kan wraz z ewentualnie istniejącymi pozostałościami szamb. • Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej oraz dostarczenia mapy zasadniczej z inwentaryzacją geodezyjną rozebranych budynków wraz z wykazem zmian danych ewidencyjnych z potwierdzeniem przyjęcia do zasobów przez Starostwo. • Uporządkowanie terenu wraz z wyrównaniem i zagęszczeniem. Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić teren rozbiórki do należytego stanu, bez pozostałych na powierzchni i w gruncie elementów z rozbiórki, teren powinien być uporządkowany i wyrównany, wykopy zasypane i zasypka zagęszczona. • dostarczenie kart przekazania i utylizacji odpadów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów; 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) dowód wniesienia wadium 6) Wypełniona tabela wartości ofertowych "wykaz cen" zał. nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 322 przy ul. Dembowskiego 9
Dodano: 2024-04-19 - Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy i przemurowaniem kominów budynku usługowego w Pruszczu Gdańskim przy ul. Żwirki i Wigury 2
Dodano: 2024-04-19 - Budowa kanalizacji deszczowej od ul. Bołtucia do wylotu do jeziora Pawłowskiego w Łomiankach w ramach zadana inwestycyjnego nr 2022/01 pn.: „Przebudowa ul. Bołtucia”
Dodano: 2024-04-18 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 5B m. 23
Dodano: 2024-04-18 - Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
Dodano: 2024-04-18 - Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego „Pszczółki” w Myszyńcu
Dodano: 2024-04-18 - Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Ducka Wola
Dodano: 2024-04-18 - Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
Dodano: 2024-04-18 - „Rozbudowa ulicy W. Witosa na odcinku od ul. Marcowej do ul. Północnej w Żyrardowie.”
Dodano: 2024-04-17 - Remont drogi gminnej w m. Kończyce - Kolonia, dz. nr 129 od km 0 + 847,00 do km 1+ 297,00 Gmina Kowala
Dodano: 2024-04-17