Skarb Państwa w zarządzie Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Resko ogłasza przetarg
- Adres: 72-315 Resko, ul. Chopina 12
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 3951400 , fax. 91 3951401
- Data zamieszczenia: 2012-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa w zarządzie Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Resko
ul. Chopina 12 12
72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 3951400, fax. 91 3951401
REGON: 81053901900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl/web/resko
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zarządzający mieniem Skarbu Państwa - leśnictwo
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbiórka budynków magazynowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na rozbiórce trzech obiektów magazynowych, zlokalizowanych na działce nr 195/21, obręb Miłogoszcz, gm. Resko. Przedmiot zamówienia jest pierwszym etapem większej inwestycji, polegającej na rozbiórce trzech istniejących i postawieniu pojedynczego obiektu magazynowego. Roboty rozbiórkowe realizowane będą na podstawie Decyzji Nr 149/2012 z dnia 18.09.2012 r. Starosty Łobeskiego o pozwoleniu na budowę obejmującą: budowę jednokondygnacyjnego budynku magazynowego na terenie działki o nr ewid. 195/21 i na granicy z działką o nr ewid. 195/18 wraz z rozbiórką trzech budynków gospodarczych na terenie działki o nr ewid. 195/21 oraz budowę niezbędnej infrastruktury technicznej na terenie działek o nr ewid. 195/8 i 195/21 położonych w obrębie Miłogoszcz, Gmina Resko. 2. W zakres niniejszego zamówienia, realizowanego w oparciu w ww. pozwolenie na budowę, wchodzi jedynie rozbiórka trzech budynków i uporządkowanie oraz zabezpieczenie terenu pod kątem przyszłego wykonania nowego obiektu. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na czas realizacji robót rozbiórkowych osoby na stanowisko Kierownika Budowy - o uprawnieniach budowlanych spełniających warunki Decyzji nr 149/2012, dokonującej odpowiednich wpisów w Dzienniku Budowy. 3. Jeden z rozbieranych budynków przylega do obiektu gospodarczego, który nie został przewidziany do rozbiórki i nie stanowi własności Zamawiającego. Pozostające ściany szczytowe tego obiektu Wykonawca zobowiązany będzie trwale wzmocnić pod względem konstrukcyjnym i użytkowym. 4. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w sposób i w zakresie zgodnym z: a) Projektem budowlano-wykonawczym stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ; b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą Załącznik nr 9 SIWZ; c) Przedmiarem robót stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ; d) Decyzją nr 149/2012 z dnia 18.09.2012 r. o pozwoleniu na budowę - Załącznik nr 10 do SIWZ; Uwaga 1 - Przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy, przydatny do przygotowania oferty. Podstawowymi dokumentami na postawie których zostanie zrealizowane zamówienie są Projekt budowlano-wykonawczy oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Uwaga 2 - Wykonawca może stosować materiały i urządzenia równoważne do określonych w ww. opracowaniach. W przypadku gdyby Zamawiający zażądał wykazania równoważności, Wykonawca będzie zobligowany do jej niezwłocznego i wyczerpującego wykazania - w formie adekwatnej dokumentacji. 5. W zakres zamówienia wchodzi wywóz, utylizacja lub recykling we własnym zakresie Wykonawcy, odpadów i materiałów powstałych w wyniku rozbiórki. Zamawiający w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia chce uzyskać uprzątnięty teren na którym następnie będzie mógł postawić nowy budynek magazynowy - zgodnie z projektem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452132201
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szczecin.lasy.gov.pl/web/resko/zampub
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną