Przetargi.pl
Równy start- lepsza przyszłość

Przedszkole Samorządowe Nr 1 w Szklarskiej Porębie ogłasza przetarg

  • Adres: 58-580 Szklarska Paręba, ul. Sikorskiego 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 717 22 67 , fax. 0-75 717 22 67
  • Data zamieszczenia: 2009-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Samorządowe Nr 1 w Szklarskiej Porębie
    ul. Sikorskiego 12 12
    58-580 Szklarska Paręba, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 717 22 67, fax. 0-75 717 22 67
    REGON: 00091238500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.p1szklarska.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedszkole Samorządowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Równy start- lepsza przyszłość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Część I - przeprowadzenie nauki języka angielskiego w wymiarze 216 godzin lekcyjnych wraz z dostawą 54 szt. materiałów dydaktycznych do realizacji edukacyjnego programu autorskiego; Dla tej części zamówienia należy opracować program autorski, który musi obejmować następujące elementy dydaktyczne : przyswajanie słownictwa związanego z otoczeniem dziecka i jego codziennymi czynnościami oraz prostych struktur gramatycznych poprzez piosenki, zabawy i gry językowe, ćwiczenia rozumienia ze słuchu i wykonywania instrukcji nauczyciela wydawanych w języku angielskim, ćwiczenia z zastosowaniem metody TPR (Total Psychical Respons) lub równoważnej - nauki poprzez zabawę i różne formy działalności dziecięcej, zagadnienia kulturowe; wskazywać tematykę zajęć; korelacje przyjętego programu nauki języka angielskiego z programem wychowania przedszkolnego; metody realizacji programu; zasady współpracy z rodzicami; wskazywać kadrę realizującą program oraz materiały dydaktyczne. Zajęcia muszą obejmować zakres wynikający z programu. Celem zajęć jest : - zapoznanie dziecka z podstawową gamą słów i zwrotów, - przygotowanie do wykorzystania języka angielskiego w sytuacjach życiowych, - kontakt z kulturą i obyczajami krajów anglojęzycznych, - stworzenie podstaw dla dalszej nauki języka angielskiego w kolejnych etapach edukacyjnych. Należy dobrać do przyjętego programu pomoce dydaktyczne - w tym na płycie CD do nauki języka angielskiego i je dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie do 01.10.2009 roku. Pomoce dydaktyczne muszą być wykonane z trwałych materiałów tj. takich, które gwarantują użytkowanie ich przez cały rok szkolny zgodnie z przeznaczeniem. Na zakończenie zajęć należy zorganizować dla dzieci wycieczkę autokarową do gospodarstwa agroturystycznego położonego w okolicy Jeleniej Góry. W gospodarstwie winny odbyć się zajęcia plenerowe z języka angielskiego. Należy przewidzieć bilety wstępu poczęstunek dla dzieci ( przekąska - np. kiełbaska z ogniska , napój itp. ) Zamawiający zapewnia opiekę nad dziećmi Część II Przeprowadzenie 288 godzin zajęć tanecznych wraz z dostawą 87 szt strojów tanecznych do realizacji programu autorskiego tanecznego w Przedszkolu Samorządowym nr 1 w Szklarskiej Porębie. Dla tej części zamówienia należy opracować program autorski, który musi obejmować następujące elementy dydaktyczne : przyswajanie podstawowych rytmów tańców Walc Angielski i Cha Cha Cha i innych ćwiczenia wyrabiające poczucie rytmu w pozycjach statycznych (wyklaskiwanie rytmu z wykorzystaniem zabawy) ; ćwiczenia dynamiczne z przemieszczaniem się po sali (zabawa w pociągi z wystukiwaniem rytmu nogami) ; podstawowe elementy tańców dyskotekowych; ćwiczenia przestrzenno ruchowe; choreografia z wykorzystanie strojów zagadnienia kulturowe związane z tańcem wskazywać tematykę zajęć; korelacje przyjętego programu nauki tańca z programem wychowania przedszkolnego; metody realizacji programu; zasady współpracy z rodzicami; wskazywać kadrę realizującą program oraz materiały dydaktyczne. Celem zajęć jest : - rozwój ruchowo-rytmiczny dzieci w wieku przedszkolnym, jak również nabywanie umiejętności dobrego zachowania; - przygotowanie do wykorzystania tańca w sytuacjach życiowych, - kontakt z kulturą i obyczajami , - stworzenie podstaw dla dalszej nauki tańca w kolejnych etapach edukacyjnych. Zajęcia muszą obejmować zakres wynikający z programu. W terminie do dnia 31.12.2009 roku należy do siedziby zamawiającego dostarczyć 87 szt. strojów tanecznych w tym 45 dla dziewczynek 42 i dla chłopców. Zamawiający wymaga, aby stroje były wykonane w znacznej części z tkanin naturalnych i były ergonomiczne ( umożliwiały łatwy ubiór , pranie, nadawały się dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat ). W skład kompletu stroju wchodzi koszulka dla wszystkich dzieci, spódniczki dla dziewczynek, kamizelki i muszki dla chłopców. Wszystkie stroje muszą być opatrzone logotypami programu Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej i logo przedszkola. W trakcie zajęć należy zorganizować dla dzieci wycieczkę autokarową do Jeleniej Góry na pokazy tańca towarzyskiego .W trakcie wycieczki Zamawiający zapewnia opiekę nad dziećmi Część III - przeprowadzenie zajęć umuzykalniających w wymiarze 144 godzin lekcyjnych ( program autorski ) wraz z wyjazdem do filharmonii w Jeleniej Górze dla 87 dzieci ; Dla tej części zamówienia należy opracować program autorski, który musi obejmować następujące elementy dydaktyczne : improwizacja muzyczno ; zabawa muzyczno - ruchowa; śpiewanie piosenek; przyswajanie podstawowych rytmów ćwiczenia dynamiczne z przemieszczaniem się po sali ( zagadnienia kulturowe związane z tańcem muzyką teatrem sztuką wskazywać tematykę zajęć; korelacje przyjętego programu nauki umuzykalnienia z programem wychowania przedszkolnego; metody realizacji programu; zasady współpracy z rodzicami; wskazywać kadrę realizującą program oraz materiały dydaktyczne. Celem zajęć jest : - rozwój ruchowo-rytmiczny dzieci w wieku przedszkolnym, jak również nabywanie umiejętności dobrego zachowania; - przygotowanie do wykorzystania tańca w sytuacjach życiowych, - kontakt z kulturą i obyczajami , - stworzenie podstaw dla dalszej nauki tańca w kolejnych etapach edukacyjnych. Zajęcia muszą obejmować zakres wynikający z programu. W trakcie zajęć należy zorganizować dla dzieci wycieczkę autokarową do Filharmonii Dolnośląskiej w Jeleniej Górze . Należy przewidzieć poczęstunek dla dzieci ( suchy prowiant i napój ) W trakcie wycieczki Zamawiający zapewnia opiekę nad dziećmi. Część IV - przeprowadzenie warsztatów teatralnych w wymiarze 144 godzin lekcyjnych i 2 wyjazdami do teatru w Jeleniej Górze; Dla tej części zamówienia należy opracować program autorski, który musi obejmować następujące elementy dydaktyczne : historię teatru, za szczególnym uwzględnieniem historii teatru lalek elementy teorii literatury dziecięcej z podstawami interpretacji technika wyrazistości wymowy impostacja głosu plastyka ruchu scenicznego elementy teorii widzenia, pantomima. poznanie, uświadamianie sobie swojego ciała, elementy plastyki ruchu. ćwiczenia wspomagające koncentrację. poznanie aparatu mowy wskazywać tematykę zajęć; metody realizacji programu; zasady współpracy z rodzicami; wskazywać kadrę realizującą program oraz materiały dydaktyczne. Celem zajęć jest : - budowa zaufania, partnerstwa, zespołowości jako siły i poczucia bezpieczeństwa; - budowanie przyjaźni i odpowiedzialności za partnera; - pozbawienie dzieci anonimowości, uświadamianie im, że są dla nas ważne i potrzebne; - danie szans tworzenia dzieciom wyalienowanym i mniej zdolnym; - uczenie tolerancji i pozytywnego myślenia o partnerze; - pozbawienie dzieci agresji poprzez ćwiczenia oparte na koncentracji i skupianiu się; - kontakt z kulturą i obyczajami ; Zajęcia muszą obejmować zakres wynikający z programu. W przypadku realizacji inscenizacji z udziałem dzieci wymagane jest dostarczenie w tym celu strojów ( wypożyczenie ich ). W trakcie zajęć należy zorganizować dla dzieci 2 wycieczki autokarowe do Teatru w Jeleniej Górze( jedna dla 87 dzieci, druga na pokaz teatrzyków dla 20 dzieci) . Należy uwzględnić bilety oraz poczęstunek dla dzieci ( suchy prowiant i napój ) W trakcie wycieczki Zamawiający zapewnia opiekę na dziećmi. Część V - dostawa sprzętu komputerowo-multimedialnego 1. KOLOROWE URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE SAMSUNG CLX-3170FN ASAP - szt 1 lub równoważne Funkcje: Kolorowy wydruk, kopiowanie, skanowanie, faksowanie Drukarka: Szybkość (druk czarno-biały) min. do 16 str. na min. w A4 Szybkość (druk kolorowy) min. do 4 str. na min. w A4 Czas wydruku pierwszej strony (druk czarno-biały) max. 14 sekund Rozdzielczość min. Do 2 400 x 600 dpi (efektywna) Czas wydruku pierwszej strony (druk kolorowy) max. 26 sekund Druk dwustronny: Ręczny lub automatyczny Emulacja SPL-C (SAMSUNG Printer Language Color) Kopiarka: Czas wydruku pierwszej strony (druk czarno-biały) max.18 sekund Jednorazowa liczba kopii dokumentu 1 do 99 Powiększenie 25 do 400% (skanowanie z tzw szyby ), 25 do 100% (automatyczny podajnik dokumentów) Właściwości Kopiowanie dokumentów, klonowanie, do 4 stron na 1 arkusz (N-UP), kopiowanie plakatów Rozdzielczość min. do 1 200 x 1 200 dpi Szybkość (druk czarno-biały) min. do 16 str.na min. w A4 Szybkość (druk kolorowy) min. do 4 str.na min. w A4 Czas wydruku pierwszej strony (druk kolorowy) max. 45 sekund Skaner: Kompatybilność Standard TWAIN, WIA (Windows 2003 lub XP lub Vista) Typ Kolorowy skaner płaski Rozdzielczość (optyczna) min. do 1 200 x 1 200 dpi Rozdzielczość (interpolowana) min. do 4 800 x 4 800 dpi Funkcja skanowania do Skanowanie do USB aplikacji sieci Faks: Kompatybilność ITU-T G3 Rozdzielczość 200 x 200 dpi do 300 x 300 dpi Pamięć min. 2 MB Autowybieranie Tak Typ Faksowanie w kolorze, PC FAX (tylko mono) Szybkość przesyłu min. 33.6 Kbps Ogólne: Podajnik papieru: Podajnik kasetowy na min. 150 arkuszy Podajnik odbioru wydruku: min. 100 arkuszy drukiem do dołu Rozmiar nośników: min 76 x 160 mm do 216 x 356 mm Rodzaj nośników: Papier zwykły, cienki, koperty, etykiety, karty, folia Rozmiar dokumentu 127 x 148 mm do 216 x 356 mm Wyświetlacz LCD min. 2 x min. 16 znaków Pamięć systemu min. 128 MB System operacyjny Windows 2000 lub XP lub 2003lub Vista, różne wersje Linux w tym: Red Hat 8.0 do 9.0, Fedora Core 1do 4, Mandrake 9.2 do10.1, SuSE 8.2 do 9.2, Mac OS X 10.3 do 10.5 Interfejs min. 1 x USB 2.0, min. 1 x Ethernet 10 na 100 Base-TX Poziom hałasu max. 46 dBA (drukowanie kolorowe), max. 48 dBA (drukowanie czarno-białe), max. 52dBA (kopiowanie) Maksymalne obciążenie miesięczne min. 20 000 stron Wymiary zewnętrzne (szer. x głęb. x wys.) max. 420 x 380 x 350 mm Waga max. 16 kg 2.CYFROWY APARAT FOTOGRAFICZNY APARAT NIKON S620- 1szt - lub równoważny Efektywne piksele : min. 12,2 mln Obiektyw: Szerokokątny obiektyw NIKKOR z 4-krotnym zoomem optycznym; min. 5,0-20,0 mm (odpowiednik dla formatu małoobrazkowego 35 mm 135 : 28-112 mm); f na 2,7-5,8; zoom cyfrowy: maksymalnie 4-krotny (odpowiednik dla formatu małoobrazkowego 35 mm [135]: 448 mm) Zakres ustawiania ostrości (odległość od obiektywu): Od max. 50 cm do nieskończoności ; tryb makro: od max. 2 cm do nieskończoności Ekran LCD: matryca TFT o przekątnej min. 2,7 cala, około 230 tys. punktów, o szerokim kącie oglądania, z powłoką przeciwodblaskową, powłoką chroniącą przed zanieczyszczeniami oraz z funkcją zwiększenia jasności ekranu Nośnik danych: Pamięć wewnętrzna (min. 44 MB), obsługa kart pamięci SD na SDHC Czułość ISO: ISO 100, 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400, Automatyczna (automatyczny dobór czułości w zakresie ISO 100-1600), Automatyczny stały zakres (ISO 100-400, 100-800) Źródła zasilania: Akumulator litowo-jonowy EN-EL12, zasilacz sieciowy EH-62F Wymiary (szer. x wys. x głęb.): max. 95 x 58 x 28 mm bez części wystających Waga: max. 130g bez akumulatora i karty pamięci SD na SDHC Inne: czas uruchamiania max. 0,8s, system robienia zdjęć portretowych i system śledzenia obiektów AF, funkcja wykrywanie ruchu, funkcja D-Lighting, nagrywanie filmów z dźwiękiem 3. NOTEBOOK HP Compaq 610 (NX553EA) - 1szt lub równoważny Typ procesora: min. Intel Core 2 Duo, min. 2,00 GHz, min. 2 MB pamięci podręcznej L2, Magistrala FSB min. 800 MHz, technologia max. 65nm Zainstalowany system operacyjny: min. Windows Vista Business Typ wyświetlacza: TFT, przekątna min. 15,6 cala panoramiczny ekran LED HD 16:9 z technologią BrightView (rozdzielczość 1366x768) Wymiary (szer. x głęb. x wys.) : max. 37,5 x 25,5 x 3,5 (z przodu) cm Napędy wewnętrzne: HDD min. 320 GB - Szybkość dysku twardego min. 5400 obr na min; Napęd DVD+ lub -RW SuperMulti DL LightScribe SATA Pamięć: min. 2048 MB DDR2 (1 kość) Gniazda pamięci: min. 2 gniazda SODIMM z obsługą pamięci dwukanałowej - Możliwość rozszerzenia do min. 4096 MB Chipset: minimum o funkcjonalności Mobile Intel GME965 Sieć i komunikacja: Intel 802.11a b g, Bluetooth? 2.1+EDR, Modem 56 Kb na s, wbudowana karta sieciowa 10na 100 Mbit na s Gniazda rozszerzeń: min. 1 gniazdo na kartę ExpressCard na 34, min. 1 gniazdo na kartę SD na MMC Zewnętrzne porty we-wy: min.3 porty USB 2.0, min. 1 VGA, min. 1 wejście mikrofonu stereo, min. 1 wyjście słuchawek stereo wyjście sygnałowe audio, min. 1 złącze zasilania, min. 1 RJ-45 Karta graficzna: min o wydajności Mobile Intel Graphics Media Accelerator X3100 Pamięć karty graficznej podsystemu graficznego - do min 384 MB wspólnej pamięci systemowej Karta dźwiękowa: Dźwięk High Definition, wbudowany mikrofon Pozostałe wymagania: - wbudowana kamera internetowa 2 MPiX - Klawiatura Pełnowymiarowa klawiatura - Urządzenie wskazujące Tabliczka dotykowa z przewijaniem - Zasilanie: 6-ogniwowy (47 Wh) akumulator litowy - Zarządzanie bezpieczeństwem - McAfee Security Solution, gniazdo na blokadę Kensington 4.Oprogramowanie do Windows - 1szt Program: Microsoft Office 2007 Standard Academic Ed. PL wersja BOX 5.PROJEKTOR MULTIMEDIALNY Mitsubishi XD-510u - 1szt lub równoważny jasność: min 2600 ANSI lm kontrast: min 2000:1 technologia: 1-Chip DMD min 0.55 cala z 6-cio segmentowym kołem kolorów rozdzielczość rzeczywista: min 1024 x 768 XGA wymiary: max 332 x102 x 250mm waga: max 3 kg wejścia min: RGB : mini D-sub15pin x 2, PC Audio : stereo mini jack (?3.5mm) x 1, Video : RCA x 1 + S-video x 1, Video Audio : RCA jack (L R) x 1 RS-232C (D-sub 9pin) x 1, USB x 1 Wyjścia min: RGB : mini D-sub15pin x1, Audio : stereo mini jack ( 3.5mm) x 1. Inne: Żywotność lampy: min 4000 godz ( tryb ekonomiczny) Poziom hałasu: max 29dBA ( tryb ekonomiczny) Centralnie umieszczony obiektyw, Pokrywa lampy na górnej stronie projektora, Funkcja natychmiastowego wyłączenia, Menu w j.polskim. Gwarancja: min 3 lata na urządzenie i min 3 lata lub 2000godz na lampę. 6. Ekran przenośny reflecta CineMobil lux 184x200cm - 1szt lub równoważny Ekran przenośny podłogowy - ekran wyciągany z góry obudowy i mocowany na wysięgniku - mechanizm roll-up. Proporcje obrazu : 4:3 Rozmiar powierzchni: 184x200cm Rozmiar roboczy obrazu: 180x135 Możliwość dostosowania na różnych wysokościach - płynna regulacja i łatwy w obsłudze statyw teleskopowy. Powierzchnia projekcyjna: Współczynnik wzmocniania g= 1.1, kąt widzenia min 120stopni, gramatura min 360g na m2; Grubość min: 0.28 mm Czarny tył czarny pas maskujący (ramka) Kaseta w kształcie litery V ze zintegrowanym uchwytem. Łatwa i szybka instalacja. 7. Sprzęt nagłaśniający Fender Passport PD 150 + - 1kpl lub równoważny Mikser mocy z głośnikami wbudowany w obudowę w kształcie walizki. Moc: min 150W (2x75W) stereo 2 zestawy głośnikowe (każdy z głośnikami min 6 cali średnioniskotonowym i min dwoma 2.75 cala wysokotonowymi), Impedancja: 8 Ohms Cyfrowy reverb, System EQ, Zasilanie AC lub DC Mikrofon dynamiczny z uchwytem do statywu i kablem min 5m Przewody głośnikowe min 6m wbudowany odtwarzacz CD min 3 wejścia mikrofonowo liniowe XLR 3 min 1 wejście mono lubstereo RCA lub jack 6,3 mm waga do 15 kg Akcesoria w zestawie: 2 statywy do zestawów głośnikowych 1 statyw do mikrofonu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: Wykonali należycie w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi które polegały na pracy edukacyjno-dydaktycznej z min. 15 osobową grupą dzieci w wieku przedszkolnym - dla części I-IV, a dla części V dostawę i zainstalowanie sprzętu komputerowo - multimedialnego o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł brutto dysponują na potrzeby wykonania zamówienia : a) Część I Minimum pięciu lektorami języka angielskiego posiadającymi wykształcenie minimum wyższe z których co najmniej dwóch lektorów posiada minimum 5 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. b) Część II Minimum trzema trenerami instruktorami tańca, posiadającymi uprawnienia wydane przez Ministerstwo Kultury i Sztuki oraz uprawnienia pedagogiczne oraz jednym trenerem I klasy w tańcu sportowym, posiadającymi minimum 10 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym c) Część III Minimum jednym nauczycielem muzyki, który posiada dyplom ukończenia Państwowej Szkoły Muzycznej II stopnia i dyplom ukończenia kierunkowych studiów magisterskich oraz minimum 10 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym d) Część IV Minimum jedną osobą , która posiada dyplom ukończenia szkoły wyższej o profilu teatralnym lub filmowym oraz minimum 8 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym; Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia . Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1 i Dokument 2 ( w SIWZ). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli wykonawca nie prowadzi działalności gospodarczej winien złożyć w tej kwestii stosowne oświadczenie; Wypełniony Formularz oferty - część II Specyfikacji. Wykaz usług wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia por. 8.1.2.1- wzór: Dokument 3 ( w SIWZ) . Opinie dotyczące jakości usług wymienionych w Dokumencie 3 ( w SIWZ) , wystawione przez Zamawiających te usługi. Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia , jakimi dysponuje Wykonawca - wzór: Dokument 4 ( w SIWZ); Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca będzie z nich korzystał wzór: Dokument 5( w SIWZ); Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 9.1.2 ( w SIWZ) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu -ów, o których mowa w pkt 9.2 ( w SIWZ) ., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów (partnerów) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (składających wspólną ofertę, np. konsorcjów, spółek cywilnych), aby: Każdy z podmiotów oddzielnie udokumentował, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie powierzonym mu do wykonania, w ramach niniejszego zamówienia. Podmioty udokumentowały, że łącznie spełniają wymagane warunki w zakresie wymaganej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz potencjału ekonomicznego, finansowego zapewniającego wykonanie zamówienia. Każdy z nich oddzielnie udokumentował, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy (dokument 1 w SIWZ). Ustanowiły Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, a fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów (dołączone pełnomocnictwo). W celu potwierdzenia spełniania warunków podmioty (partnerzy) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy - wzór: Dokument 1 ( w SIWZ)- podpisane przez Pełnomocnika. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 i 4 Ustawy - wzór: Dokument 2 ( w SIWZ)- podpisane przez każdy podmiot (partnera) ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia z osobna. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , lub oświadczenie, że wykonawca nie prowadzi działalności - na każdy podmiot (partnera) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia z osobna. Wypełniony Formularz oferty - część II Specyfikacji. Wykaz usług wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia por. 8.1.2.1 - wzór: Dokument 3( w SIWZ). Opinie dotyczące jakości usług wymienionych w Dokumencie 3 ( w SIWZ), wystawione przez Zamawiających te usługi. Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia , jakimi dysponuje Wykonawca - wzór: Dokument 4 ( w SIWZ); podpisane przez Pełnomocnika. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca będzie z nich korzystał wzór: Dokument 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.p1szklarska.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach