Gmina Szemud ogłasza przetarg
- Adres: 84-217 Szemud, ul. Kartuska 13
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6761185 , fax. 058 6761113
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szemud
ul. Kartuska 13 13
84-217 Szemud, woj. pomorskie
tel. 058 6761185, fax. 058 6761113
REGON: 00054269800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szemud.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Równanie równiarką drogową dróg gminnych i sołeckich w latach 2010 - 2011 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Do obowiązku wykonującego równanie równiarką drogową dróg gminnych i sołeckich należeć będzie równanie oraz walcowanie wskazanych odcinków pasa drogowego. - wymaga się dostarczenie sprzętu i rozpoczęcie pracy w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego przez zamawiającego. - do czasu pracy sprzętu nie wlicza się dojazdów do określonych dróg, - czas pracy sprzętu potwierdza sołtys danej wsi dla dróg sołeckich i pracownik ds. drogownictwa dla dróg gminnych. - przewidywana ilość pracy równiarki wynosi około 800 godzin w ciągu roku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium niewymagalne
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Posiadają odpowiedni sprzęt potrzebny do wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane metodą spełnia nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełniają choć jednego z warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wykonawcy wypełniają wspólnie). 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 4. Zaakceptowany i wypełniony projekt umowy (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wykonawcy wypełniają wspólnie). 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przez dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wykonawcy wypełniają wspólnie). 7. Wypełnione Oświadczenie o posiadanym sprzęcie mechanicznym będącym w dyspozycji wykonawcy, (min. dwie równiarki i jeden walec) (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wykonawcy wypełniają wspólnie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szemud.pl/pol/index.php?kate=9&men1=89&menu=89
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Awaryjne naprawy oraz roboty utrzymaniowe fragmentów dróg na terenie Nadleśnictwa Kolbudy
Dodano: 2016-06-13 - Naprawy awaryjne i roboty remontowe odcinków szlaków zrywkowo-podwozowych na terenie Nadleśnictwa Cewice.
Dodano: 2016-06-06 - Awaryjne naprawy oraz roboty utrzymaniowe fragmentów dróg i alejek na terenie Nadleśnictwa Kaliska
Dodano: 2016-05-31 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1908 G m. Garcz
Dodano: 2016-05-24 - Konserwacja i naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Strzebielino
Dodano: 2016-04-15 - Konserwacja nawierzchni dróg gruntowych w granicach administracyjnych miasta Kościerzyna w okresie do 31.12.2016 r.
Dodano: 2016-04-04 - Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie wszystkich leśnictw Nadleśnictwa Ustka w okresie kwiecień-grudzień 2016r.
Dodano: 2016-03-21 - Równanie dróg gruntowych na terenie Gminy Wejherowo
Dodano: 2016-03-16 - Wykonanie robót remontowych na drogach gruntowych Gminy Studzienice
Dodano: 2016-03-04 - Równanie równiarką drogową dróg gminnych i sołeckich w latach 2016 - 2019
Dodano: 2016-01-22