Przetargi.pl
Równanie i profilowanie dróg o nawierzchni gruntowej na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna w 2010 roku

Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-520 Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 756 48 10, 717-53-85 , fax. 022 756 48 85, 7564608
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    ul. Warszawska 32
    05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. 022 756 48 10, 717-53-85, fax. 022 756 48 85, 7564608
    REGON: 01327104500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancinjeziorna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Równanie i profilowanie dróg o nawierzchni gruntowej na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem przetargu jest: 1. równanie i profilowanie wraz z zagęszczeniem dróg o nawierzchni gruntowej, na co składają się: 1) wzruszenie nawierzchni gruntowej z przemieszczaniem urobku, 2) ścięcie i uzupełnienie nierówności, 3) uzupełnienie głębokich lokalnych zaniżeń materiałem zbliżonym do miejscowego, 4) uzyskanie spadku poprzecznego o wartości 3-4%, 5) ręczne usunięcie nasypanego w trakcie roboty gruntu z pobocza, 6) zagęszczanie walcem samojezdnym za każdym przejazdem równiarki. 2. równanie i profilowanie dróg o nawierzchni gruntowej - na co składają się: 1) wzruszenie nawierzchni gruntowej z przemieszczaniem urobku, 2) ścięcie i uzupełnienie nierówności, 3) uzupełnienie głębokich lokalnych zaniżeń materiałem zbliżonym do miejscowego, 4) uzyskanie spadku poprzecznego o wartości 3-4%, 5) ręczne usunięcie nasypanego w trakcie roboty gruntu z pobocza. 3. wykonanie innych robót wymienionych w przedmiarach i specyfikacjach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Warunek graniczny spełnia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz wykażą, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem (tj. robota budowlana - budowa, przebudowa, remonty, naprawy lub konserwację dróg) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum 100.000,00 zł. brutto każda), oraz wykażą niezbędne do wykonywania narzędzia i urządzenia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (w tym co najmniej: jedna równiarka, jeden walec drogowy samojezdny, jedna koparka, jeden samochód o ładowności co najmniej 5 ton albo samowyładowawczy), oraz wykażą, iż osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia (tj. kierownik budowy, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz który posiada dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia i zaświadczenie o przynależności do właściwej branżowej izby zawodowej). c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz wykażą, iż posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimum 100.000,00 zł., d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz złożą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych (w tym minimum dwóch) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (tj. robota budowlana - budowa, przebudowa, remonty, naprawy lub konserwację dróg) i wartością (minimum 100.000,00 zł. brutto każda) robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, iż roboty budowlane te zostały wykonane należycie. Informacje o rodzaju i odpowiadającej im wartości robót oraz o należytym wykonaniu zamówienia winny literalnie wynikać z brzmienia dokumentów potwierdzających. 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (w tym co najmniej: jedną równiarką, jednym walcem drogowym samojezdnym, jedną koparką, jednym samochodem o ładowności co najmniej 5 ton albo samowyładowawczym). 6. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonywania zamówień narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 9 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 7. Wykaz kadry kierowniczej, którą dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (w tym minimum jeden kierownik budowy), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności. Do wykazu należy załączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: kserokopię uprawnień w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej oraz kserokopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej branżowej izby zawodowej. 8. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 7, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konstancin.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach