Przetargi.pl
Równanie i profilowanie dróg o nawierzchni gruntowej na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna w 2018 roku - Etap II” Zakres I - Równanie i profilowanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna. Zakres II - Równanie i profilowanie dróg wewnętrznych o nawierzchni gruntowej na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-520 Konstancin-Jeziorna, Piaseczyńska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 484 23 00 , , fax. +48 22 484 23 09
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    Piaseczyńska 77
    05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 484 23 00 , , fax. +48 22 484 23 09
    REGON: 1327104500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancinjeziorna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Równanie i profilowanie dróg o nawierzchni gruntowej na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna w 2018 roku - Etap II” Zakres I - Równanie i profilowanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna. Zakres II - Równanie i profilowanie dróg wewnętrznych o nawierzchni gruntowej na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest systematyczne wykonanie robót budowlanych z zakresu naprawy dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni gruntowej: Zakres I - Równanie i profilowanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna. Zakres II - Równanie i profilowanie dróg wewnętrznych o nawierzchni gruntowej na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna. Drogi o nawierzchni gruntowej (drogi gruntowe), zgodnie z art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2017 r., poz. 1260 z późn. zm.), to drogi inne niż drogi twarde (drogi twarde – drogi z jezdnią o nawierzchni bitumicznej, betonowej, kostkowej, klinkierowej, brukowcowej, z płyt betonowych lub kamienno-betonowych, jeżeli długość nawierzchni przekracza 20 m). 2. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1 Zadanie realizowane będzie na podstawie pisemnych zleceń wystawionych przez Zamawiającego. Zlecenia będą przekazywane drogą elektroniczną lub faksem, a następnie potwierdzane w formie pisemnej. Dniem otrzymania zlecenia przez Wykonawcę będzie dzień przesłania wiadomości elektronicznej lub faksu. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie potwierdzić Zamawiającemu fakt otrzymania zlecenia drogą elektroniczną lub faksem. 2.2 Wykonawca jest zobowiązany do wykonania robót w terminie 10 dni roboczych od dnia wprowadzenia na budowę. Termin ten może być przedłużony ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne lub nieprzewidziane czynniki techniczne. Ewentualne przedłużenie terminu zakończenia robót wymaga uprzedniej, pisemnej zgody Zamawiającego, po pisemnym wystąpieniu Wykonawcy oraz wskazaniu przez Wykonawcę przyczyn przedłużenia terminu zakończenia robót z powodów nie leżących po stronie Wykonawcy. 2.3 W przypadku, gdy uszkodzenie nawierzchni mogłoby spowodować zagrożenie dla użytkowników dróg lub pojazdów, wymagany jest jednodniowy termin rozpoczęcia prac. Termin ten nie będzie mógł być przedłużony ze względu na niewłaściwe warunki atmosferyczne oraz czynniki techniczne, nie leżące po stronie Wykonawcy. 2.4 Roboty w ramach zleceń należy realizować nieprzerwanie, w ciągu kolejnych dni roboczych, aż do całkowitego zakończenia realizacji zlecenia. Ilekroć mowa jest o dniach roboczych, należy przez to rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 2.5 W przypadku przekroczenia terminu zakończenia realizacji robót, o którym mowa w pkt 2.2, Zamawiający wyśle wiadomość drogą elektroniczną lub faksem do Wykonawcy z wezwaniem do zakończenia robót, wskazując jednocześnie nowy termin zakończenia robót, co następnie zostanie potwierdzone pisemnie przez Wykonawcę. Niepodjęcie robót przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania powyższego wezwania lub przekroczenie terminu, który zostanie wskazany w powyższym wezwaniu, uprawnia Zamawiającego do naliczania kary umownej określonej we wzorze umowy (załącznik nr 7 do SIWZ), począwszy od dnia następnego po dniu przekazania wezwania. 2.6 Wykonawca udzieli gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 6 miesięcy na wykonane roboty, o których mowa w SST w pkt 2.1-2.10 oraz 2.12-2.14 na okres 6 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru. 2.7 Szczegółowy opis robót, które będą wykonywane w ramach przedmiotowego zamówienia jest zawarty w Specyfikacjach Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). 2.8 Zlecenia będą rozliczane na podstawie obmiaru powykonawczego, zaakceptowanego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Obmiary powykonawcze będą uwzględniały faktyczne czynności wykonane przez Wykonawcę w celu osiągnięcia wymaganego efektu technicznego i estetycznego. 2.9 Suma wartości wszystkich zleceń wykonanych w oparciu o zawartą umowę nie może przekroczyć kwoty umowy, która będzie wiązała Zamawiającego i Wykonawcę. 2.10 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 2.11 Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali we własnym zakresie szczegółowej wizji lokalnej w terenie. 2.12 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku rozpoznania lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. 2.13 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia i specyfikacji technicznej, o której mowa w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w STWiORB za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp. W przypadku, gdy w STWiORB pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazania te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów (materiałów i technologii wykonania) wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiORB. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosował materiały - rozwiązania równoważne do określonych w dokumentacji, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w złożonej ofercie poprzez wskazanie materiału równoważnego, jego cech i producenta. Zamawiający oceni równoważność zastosowanych materiałów na podstawie dokumentów (dokumentacja techniczno-ruchowa, karta materiałowa itp.) wystawionych/publikowanych przez producenta danego materiału. 3. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 3.1 Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące bezpośrednio roboty remontowe były zatrudnione przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywane przez nie czynności polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). Ustalenie wymiaru zatrudnienia zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga, aby każda zatrudniona osoba brała czynny udział przy realizacji przedmiotu zamówienia przynajmniej 36 godzin tygodniowo. 3.2 Każdorazowo, na żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu: a) Aktualne oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt 3.1, są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną przez do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. b) Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia oraz zaświadczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 3.2, w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania przepisów prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 1) Wymagane dokumenty wskazane w rozdziale XI ust. 3 lit. b powinny być złożone przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie; 2) Oświadczenia, o którym mowa w rozdziale XI ust. 1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia; 3) Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi zawierać w szczególności: wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego pełnomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego pełnomocnika może zostać zawarte w umowie o współdziałaniu złożonej wraz z ofertą. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi zostać złożony wraz z ofertą w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Do dokumentu (lub dokumentów) zawierającego ustanowienie pełnomocnika należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoby udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawców w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2018 r., poz. 986) albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy (Dz. U. z 2018 r., poz. 647); 5) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; 6) Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty, powołując się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie pełnomocnika tych Wykonawców. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, o których mowa w rozdziale XI pkt 18 SIWZ, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w rozdziale XI ust. 1 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach