Przetargi.pl
RÓWNANIE I PROFILOWANIE DRÓG GRUNTOWYCH I POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Sadowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48422888100 , fax. +48427190816
  • Data zamieszczenia: 2020-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    Sadowa 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. +48422888100, fax. +48427190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    RÓWNANIE I PROFILOWANIE DRÓG GRUNTOWYCH I POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na sukcesywnym wykonaniu równania i profilowania dróg gruntowych z wałowaniem i naprawy poboczy wraz z zagęszczeniem zlokalizowanych na terenie powiatu zgierskiego, o których mowa załączniku Nr 1 do SIWZ pn. „Wykaz dróg” wraz z zagęszczeniem. 2. Zamawiający szacuje, że roboty objęte niniejszym zamówieniem zostaną wykonane na powierzchni 167.000 m2. Ostateczny zakres zamówienia (ilości m2) będzie zależny od warunków atmosferycznych oraz konieczności wykonania danych robót, dlatego też Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu robót do rzeczywistego zapotrzebowania, przy czym Zamawiający gwarantuje, że przedmiotowe zmiany ilościowe nie spowodują obniżenia wartości zamówienia o więcej niż 25 % umówionej kwoty, o której mowa w ust. 3 pkt 1 załącznika Nr 6 do SIWZ. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę na realizację przedmiotowego zamówienia publicznego nie służy roszczenie o jego realizację w wielkościach wskazanych w zdaniu pierwszym. 3. Umowa na realizację zamówienia publicznego zostanie zawarta do wysokości kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu umowy. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie wypłacane fakturami częściowymi na podstawie ceny jednostkowej brutto za 1 m2 wykonanych prac wchodzących w składa przedmiotu zamówienia w wysokości określonej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik do umowy oraz zakresu faktycznie zrealizowanych przez Wykonawcę prac. Cena ofertowa służy jednie porównaniu złożonych ofert, w celu wyboru oferty najkorzystniejszej. 4. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zawarte zostały w: 1) przedmiarze - stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ; 2) Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych pn. „Równanie i profilowanie dróg gruntowych i poboczy dróg powiatowych” - stanowiących załącznik Nr 3 do SIWZ; 5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie, w ramach potrzeb Zamawiającego. Miejsce i zakres oraz termin wykonania przedmiotu zamówienia na poszczególnych odcinkach dróg będzie każdorazowo i szczegółowo zlecane Wykonawcy w formie pisemnej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faxem, przez uprawnionego do tej czynności przedstawiciela Zamawiającego. Zlecenia, o których mowa powyżej będą nadawane przez Zamawiającego w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach 8.00 – 15.00. 6. Wykonawca, zobowiązany będzie wskazać w treści formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ oferowany przez niego maksymalny czas reakcji na rozpoczęcie prac, w przedziale: 2,3,4,5 lub 6 dni roboczych. Maksymalny czas reakcji Wykonawcy na rozpoczęcie prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia wynosi 6 dni roboczych liczonych od dnia otrzymania zlecenia od przedstawiciela Zamawiającego. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje czas reakcji dłuższy niż 6 dni roboczych zostanie odrzucona, jako oferta, której treść nie odpowiada treści SIWZ. 7. Zlecenie wykonania prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia będzie, każdorazowo poprzedzone sprawdzeniem, przez uprawnionego do tej czynności przedstawiciela Zamawiającego prognozowanych, na czas wykonania prac, warunków atmosferycznych gwarantujących rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia w terminie oferowanym przez Wykonawcę. 8. Każdorazowo po zakończeniu prac na wyznaczonym odcinku drogi Wykonawca zobowiązany będzie poinformować o tym fakcie Zamawiającego oraz przekazać raport z wykonanych prac zawierający, w szczególności: obmiar wykonanych robót i ich lokalizację. Zatwierdzone przez Zamawiającego zestawienie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, stanowić będą podstawę do wypłaty należnego Wykonawcy wynagrodzenia częściowego. 9. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do jego realizacji w szczególności równiarką samojezdną - 1 szt., walcem stalowym do robót ziemnych - 1 szt., zagęszczarką pyłową min. 200 kg – 1 szt. W terminie 7 dni kalendarzowych od zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia, Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie złożyć Zamawiającemu na piśmie, informację na temat postoju sprzętu, o którym mowa powyżej, a Zamawiający w terminie 7 dni kalendarzowych od otrzymania przedmiotowej informacji zobowiązany jest wyznaczyć datę weryfikacji ilości i rodzaju potencjału technicznego Wykonawcy. 10. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze i zabezpieczenie prac, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie. 11. Wykonawca na koszt własny zobowiązany będzie do wykonania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas trwania robót oraz ponosić będzie koszty zmiany organizacji ruchu, oznakowana tymczasowego oraz jego utrzymanie i demontaż. 12. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały następujące czynności związane z realizacją zamówienia: 1) roboty przygotowawcze; 2) naprawa nawierzchni i poboczy wraz z zagęszczeniem; 3) roboty wykończeniowe. 13. W celu weryfikacji zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 12 Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy lub na każdorazowe wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni kalendarzowych od otrzymania wezwania, w szczególności: 1) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę; 2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika; 3) innych dokumentów; - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 14. Niedochowanie obowiązków, o których mowa w ust. 13 skutkować będzie nałożeniem na Wykonawcę kary umownej w wysokości 5.000,00 zł, za każde zdarzenie. 15. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości, co do stosunku prawnego łączącego Wykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 13, Zamawiający powiadomi o tym fakcie, Państwową Inspekcję Pracy, w celu przeprowadzenia kontroli. 16. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.Zamawiający nie zawiera umowy ramowej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walucie obcej. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, poza przypadkami określonymi w Ustawie. Zamawiający nie stawia wymagań w trybie art. 29 ust 4 Ustawy. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich. Zamawiający nie wprowadza ograniczenia możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, będących zakładami pracy chronionej lub dla innych Wykonawców, których działalność lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup marginalizowanych, w szczególności o których mowa w art. 22 ust. 2 Ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotów trzecich - jeżeli dotyczy; wykonawca który polega na zasobach innych podmiotów określonych w art. 22 a Ustawy zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Natomiast w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający, żąda złożenia przez Wykonawcę dokumentów, które określają w szczególności: i. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; ii. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu; iii. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; iv. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (nie dotyczy w przypadku zamówienia na realizację dostaw); W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika pełnomocnictwo (przedstawione w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem). W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Ustawy określającej firmy oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy . W przypadku, gdy Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wniesienie przedmiotowego oświadczenia stanowi obowiązek Wykonawcy i do podjęcia tych czynności, co do zasady nie jest wymagane otrzymanie wezwania Zamawiającego. Wykonawca, który nie dochowa obowiązku wynikającego z przepisu art. 24 ust. 11 Ustawy zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 Ustawy, jako podmiot, który nie wykazał braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach