Przetargi.pl
Równanie i profilowanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie gminy Stare Babice

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2014-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Równanie i profilowanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie gminy Stare Babice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest równanie i profilowanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie gminy Stare Babice. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Równanie i profilowanie dróg gruntowych: a)mechaniczne profilowanie drogi gruntowej oraz usuwanie warkoczy, b)mechaniczne zagęszczenie nawierzchni drogi gruntowej, c)wykonanie rowków odwadniających, d)oczyszczenie miejsc uszkodzonych, e)wypełnienie uszkodzonych miejsc gruntem rodzimym, piaskiem, żwirem, tłuczniem, pospółką, żużlem paleniskowym, mieszanką piaszczysto - gliniastą lub innym materiałem dostarczonym przez Zamawiającego, f)ręczne ubicie naprawionych miejsc. 2)Remont dróg gruntowych kruszywem dostarczanym przez Zamawiającego. a)mechaniczne profilowanie i korytowanie drogi gruntowej, b)rozłożenie warstwą kruszywa drogowego dostarczonego przez Zamawiającego z profilowaniem równiarką, 3)Wałowanie dróg walcem mechanicznym samojezdnym o tonażu min. 10t. - zagęszczenie kruszywa drogowego walcem mechanicznym. 3.Sposób oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia: 1)Miejsce wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia wskazywane będzie każdorazowo przez Zamawiającego wraz z określeniem terminu jego wykonania faksem lub telefonicznie. W przypadku, gdy Wykonawca podejmie jakiekolwiek prace bez zgody Zamawiającego nie otrzyma wynagrodzenia za ich wykonanie. 2)Wykonawca udostępni Zamawiającemu numer telefonu i faksu, na który ten będzie mógł kierować zgłoszenia. Zgłoszenie uznaje się za przyjęte, gdy Wykonawca potwierdzi otrzymanie zlecenia drogą faksową lub w trakcie rozmowy telefonicznej potwierdzi jego akceptację podając swoje imię i nazwisko. 3)Wykonawca podejmie prace określone w zgłoszeniu bez zbędnej zwłoki i wykona je w terminie określonym przez Zamawiającego. W nagłych przypadkach (np. braku przejezdności drogi) Zamawiający będzie wymagał, żeby czas wykonania zleceń był nie dłuższy niż 24 godziny od zgłoszenia faxem lub telefonicznie. 4)Transport sprzętu na drogi wskazane przez Zamawiającego zapewnia Wykonawca. 5)Wykonawca musi wykonywać roboty stanowiące przedmiot zamówienia w dni robocze w godzinach od 7:00 do 18:00 oraz w awaryjnych sytuacjach w soboty. 6)Prace można rozpocząć dopiero po wykonaniu oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia prac w trakcie ich wykonywania. 7)Pojazdy wykonujące roboty będące przedmiotem zamówienia muszą być prawidłowo oznakowane oraz muszą być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, widoczny ze wszystkich stron z dużej odległości. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania pojazdów i zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników dróg w trakcie wykonywania robót. 8)W trakcie robót nie należy zasypywać widocznych w pasie drogi urządzeń infrastruktury technicznej np. studzienki, zasuwy itp. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji należy oczyścić zasypane urządzenie z nagarniętego materiału. 9)W przypadku zniszczenia urządzeń infrastruktury technicznej w trakcie prowadzenia prac będących przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany natychmiast powiadomić w sposób skuteczny właściciela urządzenia o jego uszkodzeniu oraz ponieść wszelkie koszty związane z jego naprawą. 10)W czasie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie utrzymywał teren wykonywania prac w stanie umożliwiającym przejazd, będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze oraz usuwał zbędne materiały, odpady, śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 11)Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren wykonywania robót. 12)Po zrealizowaniu każdorazowego zlecenia wykonania robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu protokół z wykonanych prac. W dokumencie należy wskazać miejsce wykonania robót (ulica i miejscowość) oraz podać ilość wykonanych robót. Podpisany przez pracownika Zamawiającego protokół będzie stanowił potwierdzenie wykonania robót i będzie podstawą do wystawienia faktury. 13)Wykonawca odpowiada za szkody powstałe w wyniku prowadzonych prac, zarówno w trakcie ich realizacji, jak i w wyniku zaniechania prac lub niewłaściwego ich wykonania. 14)Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu. 15)Wszelkie roszczenia użytkowników dróg i mieszkańców, jakie wpłyną do Zamawiającego, związane z wadliwym wykonaniem i technologią robót będących przedmiotem niniejszej SIWZ, będą kierowane do Wykonawcy, w celu ich załatwienia. 16)Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od otrzymania takiego pisma podjąć działania, mające na celu załatwienie sprawy ze zgłaszającym uszkodzenie. 17)W przypadku, gdy Wykonawca nie podejmie działań, w celu załatwienia ww sprawy wówczas Zamawiający pokryje koszty zgłoszonego roszczenia i potrąci Wykonawcy z wynagrodzenia za wykonane roboty. 18)W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy lub w przypadku nie wywiązywania się w sposób zgodny z warunkami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający w trybie awaryjnym zleci wykonanie prac innej firmie, a kosztami obciąży Wykonawcę. 19)Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kosztów zapewnienia wykonania prac w trybie awaryjnym przez inną firmę z następnej faktury. 20)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania Wykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 21)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną, w tym płatność ewentualnych należności za szkody i następstwa spowodowane zawinionym przez siebie niewłaściwym wykonywaniem prac objętych niniejszą umowa oraz wypełnianiem obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 22)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za roboty wykonywane przez podwykonawców. 23)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Podwykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania podwykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 24)Zamawiający przewiduje bieżącą kontrolę wykonywanych robót. Kontroli Zamawiającego będzie poddany w szczególności sposób wykonania robót w aspekcie zgodności ich wykonania z SIWZ. 25)Wady ujawnione w czasie odbioru oraz wszelkie naprawy gwarancyjne będą usunięte w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 26)Wykonawca musi dysponować operatorem równiarki i operatorem walca. 27)Do odbioru, kontroli oraz kontaktowania się z Wykonawcą Zamawiający wyznacza Henryka Zawadzkiego lub Krzysztofa Salwina, a w przypadku ich nieobecności Kierownika Referatu Gospodarki Komunalnej Marcina Klimka. 28)Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a)Organizacji i wykonywania robót budowlanych b)Zabezpieczenia interesów osób trzecich c)Ochrony środowiska d)Warunków bezpieczeństwa i higieny pracy e)Organizacji i utrzymywania zaplecza budowy f)Bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy g)Ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac budowlanych 4.Zamówienie musi być wykonane zgodnie z niniejszą SIWZ, umową, przepisami prawa oraz innymi warunkami i uzgodnieniami mającymi zastosowanie w danym przedmiocie zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące zł) w formie przewidzianej w siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach